کد خبر: ۵۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 13
شفا آنلاین:مصرف خود سرانه برخی مسکن‌ها مشکلاتی را به دنبال دارد، اگر فردی یا کودکی دل درد شدید داشت باید دل درد او بررسی شود نه اینکه با مصرف دارو معده را ملتهب‌تر کرد.
به گزارش شفا آنلاین،عباس مدنی متخصص اطفال،  گفت: یکی از علت‌های دل درد کودکان مشکل در سیستم بدنی انسان است در واقع عفونت از دستگاه گوارشی و وجود میکروب‌های آزار دهنده از عوامل اصلی دل درد کودکان محسوب می‌شود. اگر دل درد کودکان در ناحیه‌ی ناف و پشت ناحیه‌ی شکمی باشد نباید این نوع دل درد‌ها را ساده گرفت.

وی افزود: در زمانی که دل درد به سراغ افراد می‌آید باید زمان و حالت گرسنگی و دل درد مشخص شود. گاهی اوقات دل درد کودکان بستگی به نوع غذا و مصرف آن است که می‌تواند روده‌ی انسان را دچار خلل کند.

وی توصیه کرد: افرادی که قادر به تشخیص دل درد کودکان هستند نباید به آنها مصرف خودسرانه مسکن و انواع داروها را توصیه کنند چرا که مصرف خودسرانه‌ی دارو باعث التهاب روده‌ی انسان می‌شود.

در بعضی مواقع اضطراب و استرس نیز باعث دل دردهای عصبی می‌گردد، در واقع این دل دردها هزینه بردار است و باید سریعاً تشخیص داده شود و کودک بیمار تحت معالجه قرار گیرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: