کد خبر: ۵۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 11
شفا آنلاين-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح رسمی بیمارستان تأمین اجتماعی پیامبر اعظم(ص) کرمان گفت: امیدواریم شاهد افتتاح بیمارستان های زنجیره ای سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

به گزارش شفا آنلاين،به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی افزود: به سازمان تأمین اجتماعی و مردم کرمان به خاطر افتتاح بیمارستان مجهز پیامبر اعظم کرمان تبریک می گویم .

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در مسیر صحیح خدمت رسانی به مردم حرکت می کند، اظهار داشت: دولت نیز از این اتفاق خرسند است که این سازمان به شریف ترین مردم خدمت می کند  وامیدوارم همه مردم از برکات سازمان تأمین اجتماعی استفاده کنند.

دکتر هاشمی افزود: اقدامات خیر  وفعالیت های موثری که در زندگی مردم اثرگذار است می تواند کمک کننده تحقق اهداف امام، رهبری و دولت باشد.

وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی تصریح کرد: در دولت دکتر روحانی، سلامت  مردم مورد توجه جدی قرار گرفته است،  تاکنون هیچ رئیس جمهوری به اندازه وی در حوزه سلامت صحبت و سرمایه گذاری نکرده است وامیدوارم گشایشی در کارهای دولت ایجاد شود تا همه برنامه های دولت اجرایی شود.






نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: