کد خبر: ۵۰۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 11
رئیس انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی درگفتگو باشفاآنلاین خبرداد:
شفاآنلاین-رئیس انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی با بیان اینکه کشور ما در زمینه انجام جراحی ها ی مجاری اداری همزمان با پیشرفت های بین المللی پیش رفته است گفت: از سال 1980 میلادی دیگر جراحی های باز در کشور انجام نشد و در حال حاظر تنها از طریق آندوسکپی و لاپاراسکوپی این جراحی های صورت میگیرد.

دکتر عباس بصیری درگفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین درباره مزیت های انجام درمان از طریق آندوسکپی و لاپاراسکوپی اظهار کرد: امروزه تقریبا اکثر درمان بیماری ها از طریق آندوسکپی و یا لاپاراسکوپی انجام می شود. به طوری که عوارض انجام این جراحی ها و از کار افتادگی بیمارها نسبت به قبل بسیارکمتر از انجام جراحی های باز است و همچنین انجام آن در همه جای ایران امکان پذیر است.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری همچنین درباره مزیت ها و امکانات بیمارستان عرفان در زمینه جراحی کلیه و مجاری ادراری بیان کرد: بیمارستان عرفان در زمینه پروستات روش های غیر تهاجمی انجام میدهد و به صورت تراشیدن پروستات بدون عمل جراحی عمل می کند.

وی ادامه داد: در بیمارستان عرفان همچنین جراحی های سرطان پروستات، مثانه و کلیه اغلب به صورت لاپاراسکوپی انجام می شود و نیازی به انجام جراحی های باز نیست و در زمینه سنگ های دستگاه های ادراری، کلیه و مثانه نیز تنها از طریق جراحی های آندوسکپی ،درمان صورت می گیرد.

دکتر بصیری اضافه کرد: چنانچه سرطان مثانه پیشرفته باشد و برداشتن کامل آن ضروری باشد ساخت مثانه جدید برای فرد در این بیمارستان امکان پذیر است.

رئیس انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی همچنین تاکید کرد: تقریبا انجام تمام خدمات اورولوژی در این بیمارستان ارائه می شود .ضمن اینکه این بیمارستان دارای دستگاه ارگانامیک است که برای تنظیم فشار و رابطه مجرای مثانه در افرادی که دارای اختلال ادرار هستند و فشار در قسمت های مختلف بدن پیگیری می شوند مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود : این دستگاه مثانه های عصبی و مثانه های ضخیم شده را از هم تفکیک می کند و تمام این امکانات را خوشبختانه در بیمارستان عرفان داریم.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری همچنین درباره کیفیت امکاناتی که در بیمارستان عرفان وجود دارد اظهار کرد: کیفیت امکانات بیمارستان عرفان تقریبا در سطح استاندارهای بین امللی است و انواع دستگاه های آندوسکپی برای دیدن مثانه ، مجرای ادراری، کلیه وانواع اقسام وسایل در آن وجود دارد که در سطح متوسط بین الملل مجهز است و ارائه خدمات می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: