کد خبر: ۵۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 06
وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین خبرداد:
شفاآنلاین-وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تقریبا حدود 50 درصد از بودجه های طرح تحول سلامت محقق شده است گفت: دولت قول داده است که تا پایان سال بودجه طرح تحول سلامت به طور کامل تامین شود.

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین درباره انتظاراتش از تامین بودجه طرح تحول سلامت اظهارکرد: من انتظاری از دولت ندارم و از همه همکارانم در دولت، نمایندگان محترم مجلس و قوه قضائیه تشکر می کنم .ضمن اینکه فکر می کنم اگر این حمایت ها وجود نداشت نه وزارت بهداشت و نه دولت به تنهایی به این موفقیت ها دست پیدا نمیکرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در آغاز سال 93شاهد ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی رهبری بودیم و در ادامه آن نیز مجلس و دولت به ویژه شخص آقای رئیس جمهور کمک بسیار زیادی به نظام سلامت کشورانجام دادند.

دکتر هاشمی با بیان اینکه مطمئنا در ادامه این مسیر دولت اقدامات بهتری انجام خواهد دادگفت: امیدوار هستیم که مردم نیز تا این مرحله از کار ما راضی باشند.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی همچنین دیده نشدن و یا ضعیف دیده شدن بعضی پزشکان در طرح تحول سلامت را درست دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از پزشکان غیر جراح در طرح تحول سلامت کمتر مورد توجه قرار گرفتند و ما امیدواریم که در سال آینده که در تعرفه ها بازنگری می شود به بحث وزیت نیز توجه جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: طرح تحول سلامت حواسش به آن بخش هایی که مردم در آن بیشتر آسیب پذیر هستند بوده است و خوشبختانه بیش از آن چیزی که ما انتظار داشتیم جامعه پزشکی و بیمه ها همراهی و کمک کردند و مطمئن هستیم در سال آینده نیز شورای عالی بیمه به آن بخش هایی هم که کمتر دیده شده اند که عمدتا خدمات سرپایی هستندنیز توجه می کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: