کد خبر: ۵۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۲ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 02
شفاآنلاين :تیم ۷ نفره کوهنوردی دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان در نظر دارد به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با "پیام عشق و ارادت به پیام آور صلح و دوستی حضرت محمد (ص)" از روز 15 لغايت 25 بهمن ماه 93 به مدت 10 روز صعود خود را به قله کلیمانجارو به ارتفاع ۵۸۹۵ متر در کشور تانزانیا آغاز نماید.

به گزارش شفاآنلاين ؛احمد صديقي دبير گروه کوهنوردی دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني استان سمنان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: قله کلیمانجارو، بلندترین کوه قاره آفریقا است. این کوه با ۵۸۹۵ متر ارتفاع، آتش‌فشانی نیمه خاموش بوده و در کشور تانزانیا و در مرز این کشور با کنیا قرار دارد. این کوه جزء قلل هفتگانه دنیا به شمار می‌رود. این قله دربرگیرنده سه میدان یخی بزرگ است.

وي گفت: در این برنامه احمد صدیقی، علی ذوالفقاری، علیرضا مصدق و دکترمریم ذوالفقاری و مرضیه ولایتی از دانشگاه علوم پزشكي سمنان شرکت داشته و سرپرستی برنامه با هیمالیا نورد استان علیرضا محمد نژاد و مربی و مسئول فنی گروه حسن خازن است.

صديقي تصريح كرد: اجرای این برنامه 10 روزه از تاریخ 15 بهمن تا 25 بهمن بوده و با یاری خداوند در روز 22 بهمن بر بام قاره آفریقا قدم خواهیم نهاد و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را بر فراز آن به اهتزاز در می آوریم . همچنین پیام "عشق به پیامبر صلح و رحمت"به زبانهای زنده دنیا بر روی قله نصب خواهد شد .

لازم به ذكر است: هزينه اجراي اين صعود به صورت شخصي توسط تيم كوهنوردي تأمين شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: