کد خبر: ۵۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 02
رئیس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب بیمارستان شهید رجایی در گفتگو با شفاآنلاین:
شفاآنلاین-رئیس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب بیمارستان شهید رجایی از دروغی بودن داستان کتک خوردن پرستار توسط پزشک در بیمارستان قلب شهيد رجایی خبر داد.
ناد

دکتر فریدون نوحی در گفتگوی اختصاصی باشفاآنلاین درباره اخباري که دربرخی رسانه ها درارتباط با ضرب و شتم پرستاری توسط پزشك منتشرشده است اظهار کرد: هیچ برخورد فیزیکی و ضرب و شتمی بین پزشک و پرستار صورت نگرفته است و پزشک تنها به دلیل تماس پرستار با او به دلیل دیر آمدنش پرستار را مورد اهانت قرار داده است.

وی ادامه داد: زمانی که پرستار دیر آمدن پزشک را به رئیس بخش اطلاع داده است و رئیس بخش نیز به دلیل تاخیر پزشک با او تماس گرفته موجب عصبانیت پزشک شده و به محض ورود به بخش پرستار را مورد اهانت قرار داده است اما هیچ برخورد فیزیکی در این باره صورت نگرفته است.

دکتر نوحی اضافه کرد: به دلیل برخورد بد آن پزشک با پرستار برخورد شدیدی نيز با پزشک صورت گرفته است.

رئیس مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی قلب بیمارستان شهید رجایی همچنین با بیان این که اطلاع رسانی غلط درباره بعضی از مطالبی که صحت ندارد موجب استفاده آن علیه نظام در خارج از کشور می شود گفت: خوب است که رسانه ها در صورت شنیدن مطلبی اول از صحت آن با خبر شوند و سپس آن را اطلاع رسانی کنند.

وی همچنین درباره رزیدنتی که در بیمارستان فعالیت تحصيلی داشته و موجب به وجود آوردن چنین جو سازی برای نظام وسیستم بیمارستان شده است خاطرنشان کرد: ما به همکاری خود با این فرد خاتمه داده ایم و تصمیم گیری درباره چگونگی فعالیت تحصیلی آن فرد برعهده وزارتخانه و هیئت تخلفات درسی خواهد بود.





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: