کد خبر: ۴۹۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015January 25
شفا آنلاين-شما می توانید در زمانی که به نوزاد شیر می دهید، باردار شوید. با وجود آنکه شیر دادن باعث تعویق تخمک گذاری می شود اما این مسئله قطعی نیست و تنها برای حدود دوماه تخمک گذاری را به تعویق می اندازد.

آیا امکان دارد زمانی که به نوزاد شیر می دهم، باردار شوم؟

به گزارش شفا آنلاين،تخمک گذاری ممکن است وقتی مادر در حال شیردهی است و قبل از اینکه عادت ماهانه شود، اتفاق بیفتد. بنابراین در صورت تمایل به جلوگیری از بارداری مجدد، مادر در حال شیردهی باید از ابزار پیشگیری از بارداری استفاده کند.


افسانه ها و باورهای غلط در مورد شیوه های پیشگیری از بارداری

آیا امکان دارد با وجود اینکه عادت ماهانه نشده ام، باردار شوم ؟

بله، شما می توانید حتی بدون اینکه عادت ماهانه شده باشید، باردار شوید. تخمگ گذاری می تواند در صورتی که زن پریود نشده باشد هم اتفاق بیفتد.

 آیا در صورت شستشوی واژن بعد از نزدیکی امکان بارداری وجود دارد؟

بله، شما حتی با شستن واژن بعد از نزدیکی هم می توانید باردار شوید. شستن واژن یکی از بی اثرترین شیوه های پیشگیری از بارداری است. اسپرم ها در مدت چند ثانیه به سمت سرویکس و رحم حرکت می کنند و شاید بتوانید با شستن سریع واژن جلوی وارد شدن اسپرمها به  رحم و بارور کردن تخمک را بگیرید اما حتی اگر بلافاصله بعد از نزدیکی واژن را بشویید، باز هم برای پیشگیری از بارداری دیر است.

 آیا امکان دارد با وجود تخلیه مثانه بعد از نزدیکی و حمام کردن باردار شوم؟

بله، حتی با وجود ادرار کردن بعد از نزدیکی یا حمام کردن و دوش گرفتن هم امکان بارداری وجود دارد. ادرار کردن، دوش گرفتن و حمام کردن باعث خروج اسپرم نمی شود. این نظریه مبنی بر اینکه دوش گرفتن با نوشابه می تواند باعث کشته شدن اسپرم ها شود، صحت دارد اما انجام آن به هیچ وجه توصیه نمی شود چون می تواند به آهنگ باروری آسیب برساند. لازم به ذکر است که استفاده از شیاف ها یا اسپری های عطری هم نتیجه بخش نیست و می تواند به همان نسبت مضر باشد.

 آیا در صورت نزدیکی در زمان عادت ماهانه و با وجود خونریزی، امکان بارداری وجود دارد؟

بله، امکان دارد با نزدیکی در زمان عادت ماهانه و خونریزی باردار شوید. امکان بارداری با انجام نزدیکی در حدود 5 تا 6 روز قبل از تخمک گذاری وجود دارد. این امکان برای زنان وجود دارد که با داشتن نزدیکی در زمان عادت ماهانه و خونریزی باردار شوند. اسپرم می تواند بیشتر از 5 روز در بدن زن زنده بماند، بنابراین اگر تخمگ گذاری با فاصله 5 تا 6 روز بعد از نزدیکی انجام شود، می توانید باردار شوید.

 آیا در صورت عدم ارگاسم زن امکان بارداری وجود دارد؟

بله، شما می توانید بدون ارگاسم باردار شوید. بارداری زمانی اتفاق می افتد که اسپرم مرد، تخمک زن را بارور می کند. در حالی که مردان برای آزاد کردن اسپرم نیاز به ارگاسم دارند اما در مورد زنان این مسئله صادق نیست. زنانی که در سن فرزند آوری هستند، هر ماه یک تخمک آزاد می کنند که به چرخه قاعدگی آنها وابسته است و این اتفاق ربطی به مقاربت و یا ارگاسم ندارد.

آیا به علت اینکه تخمک گذاری یکبار در ماه اتفاق می افتد، اگر مقاربت در زمان "بی خطر" صورت بگیرد، در این زمان برای جلوگیری از بارداری نیازی به استفاده از روش های پیشگیری نیست؟

این باور کاملا اشتباه است. امکان بارداری در هر زمانی در طول چرخه قاعدگی شما وجود دارد زیرا تخمک گذاری می تواند هر لحظه اتفاق بیفتد. تا زمانی که چرخه قاعدگی زنان کمابیش و در بیشتر اوقات منظم است، تعادل هورمون های مسئول تخمک گذاری می تواند تحت تاثیر عوامل گوناگونی مانند سن، استرس و داروها دچار اختلال شود. به همین علت مشخص کردن روزهای تخمک گذاری و یا روزهای "بی خطر" می تواند کمی مشکل باشد.

 آیا مصرف قرص های پیشگیری از بارداری باعث سرطان می شوند؟

خیر، در واقع عکس این مسئله بیشتر محتمل است. با وجود آنکه ممکن است در بعضی موارد این داروها دارای اثرات جانبی باشند اما به هیچ عنوان ارتباطی با سرطان ندارند. بر مبنی تحقیقات اخیر امکان دارد در صورت وجود رابطه میان مصرف قرص های بارداری و خطر ابتلا به سرطان، مصرف این قرص ها ممکن است با خطر رشد سرطان سینه در ارتباط باشد. در واقع، بر اساس یکی از این تحقیقات، زنانی که از این قرص ها استفاده می کنند در مقایسه با زنانی که برای پیشگیری از قرص استفاده نمی کنند، تنها یک سوم بیشتر احتمال ابتلا به سرطان یا تخمدان ها یا پوشش داخلی را دارند.

آیا  در صورت نزدیکی در وضعیت ایستاده و یا قرار گرفتن زن روی مرد، احتمال بارداری وجود دارد؟

بله، بعضی از مردم فکر می کنند که نزدیکی در بعضی از حالت های خاص باعث خروج اسپرم از واژن زن می شود اما در حقیقت اسپرم ها به خوبی در واژن جمع می شوند. با انزال مرد، اسپرم ها به خوبی درون واژن ذخیره می شوند. اسپرم ها به طور طبیعی بلافاصله بعد از انزال شروع به حرکت به سمت کانال سرویکس می کنند.

 آیا اگر کاندوم کوچک باشد، امکان بارداری وجود دارد؟

این یک باور نادرست مبنی بر این تصور است که هر چه کاندوم تنگ تر و کوچک تر باشد، امکان خروج اسپرم از آن بیشتر است و یا امکان دارد در طول نزدیکی خارج شود. به هر حال احتمال پاره شدن کاندومی که زیاد کوچک باشد در زمان مقاربت بیشتر است. در صورت استفاده از کاندوم بهتر است فضایی را نزدیک سر آن آزاد بگذارید تا با امنیت کامل اسپرم های را درون خود نگه دارد. با در نظر گرفتن این موضوع از کشیده شدن زیاد کاندوم در زمان انزال جلوگیری می کنید.

آیا با انجام پیشگیری طبیعی، امکان بارداری وجود دارد؟

بله، این مسئله به این علت است که خارج کردن آلت پیش از انزال، که به آن پیشگیری طبیعی هم گفته می شود، روش کاملا ایمنی برای پیشگیری نیست زیرا ممکن است مقداری از منی که به آن پیش آب گفته می شود و حاوی اسپرم است پیش از انزال خارج شود.

افسانه ها و باورهای غلط در مورد شیوه های پیشگیری از بارداری

علاوه بر ممکن است بعضی از مردان اراده یا توان کافی را برای این شیوه پیشگیری نداشته باشند.

  آیا اگر بلافاصله بعد از خوردن قرص پیشگیری نزدیکی انجام شود، احتمال بارداری وجود دارد؟

پاسخ این سوال تقریبا منفی است. به محض اینکه شروع به مصرف قرص می کنید، شروع به تاثیر خواهد کرد اما برای اطمینان بیشتر در ماه اول میزان پیشگیری را افزایش دهید.

 آیا امکان بارداری در اولین نزدیکی وجود دارد؟

بله، احتمال بارداری در اولین، دومین و یا سومین نزدیکی وجود دارد. شانس زنان برای باردار شدن همیشه برابر است، در حدود 1 نفر از 5 نفر در اولین نزدیکی باردار می شوند.

آیا در صورت استفاده از خمیر دندان به عنوان اسپرم کش، امکان بارداری وجود دارد؟

بله، با استفاده از این روش نمی توانید از بارداری پیشگیری کنید. هرگز از خمیر دندان به جای کشنده اسپرم استفاده نکنید چون برخلاف باور بسیاری از افراد، اسپرم ها را نمی کشد.

 آیا با بالا و پایین پریدن بعد از نزدیکی امکان بارداری وجود دارد؟

بله، بالاو پایین پریدن، عطسه و سرفه کردن بعد از نزدیکی باعث بیرون راندن اسپرم ها نمی شود. به طور طبیعی اسپرم ها به قدری سریع و کوچک هستند که هیچ کدام از این روش ها برای دفع آنها کارآمد نخواهد بود.




غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۶۶
nbm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
0
سلام خسته نباشید
در صورت مصرف قرص های ال دی یکماه قبل از نزدیکی با انزال کامل داخل رحم احتمال باردار شدن چقدر است ؟لطفا جوابش رو به ایمیلم بفرستید خیلی خیلی ممنون
مدیر پایگاه پاسخ :دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان وزایمان

 اگر بسته قبلی قرص را روز پنجم
مصرف کرده باشید و الان بسته دوم را شروع کرده اید احتمال حاملگی کمتر از یک درصد
است اما در صورتی که نحوه مصرف درست نباشد این میزان بالاتر می رود.




nbm
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
0
0
سلام بسیار ممنون از جوابتون ی سوال دیگه هم دارم مصرف قرصهای اورژانسی هم همین اثر رو دارن در انزال کامل ؟
مدیر پایگاه باسلام
بله دراغلب مواقع ودرصورت مصرف به موقع به طورعمده همین اثررادارند
حارث
|
Afghanistan
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
0
0
سلام ! خانم كه مدت شما قبل طفل را طي يك عمل جراحي به دنيا آورد هدف اينكه طفل از طريق دامن بدنيا نيامد و ناگفته نماند كه دو بار طفل بدنيا آورد هر دو بار عمليات صورت گرفت و حالا باز هم بعد از سپري شدن شش ماه از عمليات ، يك ماه باردار است لطفا راه حل را برايم ايميل كنيد ممنون تان
مدیر پایگاه باسلام برای ما مشخص نیست سوالتان چیست بنابراین لطفا خیلی دقیق وشفاف سوال را مطرح فرمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
با سلام یک روش اورژانسی سریع لطفا قرص ندارم
سحر
|
United States
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
0
0
سلام
چند وقت پیش با نامزدم رابطه داشتم مقداری از پیش آب روی دستم ریخت بعد از اون دستمو چند بار با آب و صابون شستم حتی با پدهای الکلی هم ضدعفونی کردم بعد از اون دستم با واژنم برخورد داشت
الان سه هفته از زمان پریودم گذشته ولی پریود نشدم احتمال حاملگی وجود داره؟
مدیر پایگاه باسلام شما فردا آزمایش خون بارداری-تست بتا-بدهید ونتیجه را ببینید
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
سلام، برای جلوگیری اورژانسی مصرف چه قرصی بهتره
مدیر پایگاه سلام
به داروخانه مراجعه نمایید راهنمایی می شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
سلام من درزمان تخمک گذاری یک روز درمیان نزدیکی داشتم احتمال حاملگی وجود دارد یا نه
مدیر پایگاه باسلام
اگرانزال داخل صورت گرفته باشد وشما وهمسرتان مشکلی برای باروری نداشته باشید احتمال قوی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
سلام.یک هفته مونده به پریودم نزدیکی داشتم که منی ریخت داخل واژن.سریعم رفتم شستم آیا احتمال بارداری هست ؟؟؟
با این نکته که همیشه تاریخ پریودی منظمی نداشتم و هفته ای جلو مینداختم
مدیر پایگاه باسلام
بله احتمال اش وجود دارد
ناشناس
|
Turkey
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
0
سلام، بعد از نزدیکی واژن رو با محلول سرکه و آب شستشوی داخلی دادم اما باردارم، آیا جنین آسیب دیده؟
مدیر پایگاه

 دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان و زایمان

خیر ربطی ندارد ولی شستشوی داخلی به طور کل توصیه نمی شود



Sharifff
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
سلام ممن دیروز ارضا شدم ..امروزم نزدیکی داشتم از واژن. مایع منی رو بیرون ریختم. ولی یهو پیشاب احتمال بارداری چقدر هست. بعد از ۱۰دقیقه ادرار کردم و دوباره نزدیکی داشتم..ایا پیشاب احتمال بارداری هست؟ ؟زیاد یا کم؟؟؟؟مرسی
مدیر پایگاه باسلام
بله احتمال بارداری هست
باید تست بارداری داده شود تا نتیجه مشخص شود 
mozhdeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
0
سلام من به محض تمام شدن پريوديم رابطه داشتم واز زمان تمام شدن پريوديم و اولين رابطه ام بيست روزي ميگذره ايا بيبي چك مشخص ميكنه باردارهستم يا منتظر بمونم تا ببينم پريود ميشم يا نه
مدیر پایگاه باسلام
اگرشما زمان تخمک گذاری تان را می دانید که باید براین اساس حساب کنید که رابطه شما چه زمانی رخ داده؟
با این حال بهترین کارانجام آزمایش بتا-تست خون بارداری -است
نظام ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
0
باسلام و خسته نباشید من 52 روز پیش زایمان ب روش سزارین کردم واز روز 40 زایمانم قرص ld میخورم اما سه بار نزدیکی کردم ک منی داخل ریخت و سریع خودمو شستم ایا میشه باردار شده باشم ؟لطفا جوابو هرچه سریع تر همینجا برام بزارید ...ممنون..
مدیر پایگاه باسلام
اگر قرص ضد بارداری را طبق اصول مربوطه مصرف کرده اید احتمال بارداری دراین شرایط بسیار ضعیف است
اما بهتراست برای اطمینان خاطر تست آزمایش خون بارداری بدهید
Mousavi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
0
0
با سلام
مصرف شياف سيكلوژست باعث كمك به بارداري ميشه؟
ممنون از راهنمايي هاي خوبتون
مدیر پایگاه دکتر شهره بهروزی متخصص زنان و درمان ناباروری


مصرف این شیاف به بارداری کمکی نمی کند ولی در
خفظ بارداری موثر است



Mim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
0
0
با سلام نیم ساعت بعداز نزدیکی که منی بیرون ریخته شد ولی فقط آلت آقابادستمال کاغذی پاک شده دوباره نزدیکی کردیم امکان بارداری هست
مدیر پایگاه دکتر
فرشته دانشمند متخصص زنان و درمان ناباروری




گر شستشوی کامل انجام نشده و بقایایی باقی مانده احتمال بارداری و جود
دارد



نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
سلام من 7ماهه ازدواج کردم ولی تو ایهفت ماه کلا جلوگیری طبیعی داشتم آیا ضرر داره این کارم
مدیر پایگاه باسلام
خیرضرری نداره اما باید بدانید که برای بچه دارشدن این روش جلوگیری با توجه به سن وسال شما وهمسرتان باید بررسی شود
یکتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
سلام
من23سالمه س91 ازدواج کردم ویکسال بعد بخاطر موقعیت و مشکلات اقام به مدت 3سال نبودن و رابطه نداشتم الان 9ماهه که کنارهمیم طول این مدت جلوگیری نکردم ازمایشات و سونوم خوب بوده اما باردار نشدم
بنظر شما چون 3سال شوهرم نبوده و نزدیکی نداشتم رحمم خشک شده و باردار نمیشم.یا نداشتن رابطه چندسال مربوط نمیشه
مدیر پایگاه باسلام
این موضوع باید ازسوی متخصص زنان به خوبی بررسی شود.ضمن اینکه همسرتان هم باید تحت بررسی دقیق قرارگیرند چراکه ممکن است مشکل به ایشان هم بازگررد
هلن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
0
با سلام
هنگام نزديكي سطحي كاندوم پاره شد و پيشاب تماس سطحي با بدن داشت ايا احتمال بارداري هست
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان و درمان ناباروری





احتمال حاملگی وجو د دارد برای اطمینان قرص
اوژانسی جلوگیری از بارداری تا 72 ساعت بعد از نزدیکی  می تواند استفاده شود



سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
سلام میخواستم بدونم قرص اینوفولیک چه تاثیری در بارداری دارد
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان و زایمان


یک مولتی ویتامینه و تاثیری در بارداری ندارد



السا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
سلام
ما 4 شب پیش رابطه داشتیم و الان همسرم شک داره که ...
چون جفتمون نمیخوایم حامله شم
مدیر پایگاه باسلام
شما باید بدانید که بارداری شرایط خاصی دارد
نخست اینکه آیا رابطه زناشویی درزمان تخمک گذاری بوده یاخیر؟
دوم اینکه چندروزقبل وبعد ازپریود بوده؟
ضمنادرصورت تمایل می توانید ازقرص اورژانسی هم استفاده کنید
السا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
1
0
نمیدونم تاریخ تخمک گذاریم کیه..
حدود 10 روز از تموم شدن پریودیم میگذره!
یعنی خوردن قرص اورژانسی الان تاثیر میذاره؟
مدیر پایگاه فعلا چاره ای جزاین ندارید تا اینکه روز یازدهم به بعد ازرابطه آزمایش خون بدهید
ضمن اینکه توصیه می کنیم امروزیافردا به متخصص زنان مراجعه نمایید تا وضعیت تان راسریع بررسی نماید
المیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
سلام.من دوره پریودم 7روزه است.روز هشتم رفتم حمام و نزدیکی داشتم.ولی کاندوم پاره شد و مقداری مایع منی داخل ریخت.من قرص مصرف نکردم چون ی بار دیگر استفاده کرده بودم و خیلی عوارض بدی برایم داشت.
من در همان موقع واژنم را با اب و صابون و اب و سرکه شستم.آیا امکان بارداری وجود دارد؟
مدیر پایگاه باسلام
احتمال بارداری شما ضعیف است اما بهتراست آزمایش خون بارداری هم بدهید
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
همسرم یک بار ادرار کرد موقع س.ک.س تو رحمم حالا پریودم عقب افتاده حامله هم نیستم .. به نظرتون عفونت کردم یا کیسته؟؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید به متخصص زنان مراجعه نمایید تا هم تحت آزمایش عفونی قراربگیرید وهم ازنظرکیست بررسی شوید
Samane
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
سلام خسته نباشید من تاریخ پریودیم ۹خردادهست بانامزدم رابطه داشتم درتاریخ ۲۰خردادکه شک داشتم یک قرص اورژانسی لونژیل ۱٫۵مصرف کردم و درتاریخ ۲۷خرداد لکه شروع شد تا یه مقدار خونریزی افتادم دوباره ۹تیر رابطه داشتم واینبار منی کامل ریخته شد در رحم و من تا اونجا که تونستم تخلیه کردم و دوتا قرص لونژیل ۱٫۵خوردم بعد از ۱۲ساعت مجددا یکی لونژیل ۱٫۵خوردم ودوباره فرداش هم بعد از۱۲ساعت قرص۱٫۵مصرف کردم که جمعا۴قرص شد به نظرشما احتمال بارداری وجود داره وهنوز خونریزی ندارم و بعداز چند روز خونریزی اتفاق می افته
مدیر پایگاه خیر امکان بارداری بسیار ضعیف است ولی خوردن قرصهای اورژانسی به طور مدام توصیه نمی شود
ماهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
با سلام.
آیا رابطه یک شب در میان برای بارداری کافیست؟
یا هر روز رابطه نزدیکی برای بارداری مانعی ندارد؟
مدیر پایگاه باسلام
بارداری درزمان تخمک گذاری رخ می دهد آنهم به شرطی که دوطرف مشکلی نداشته باشند
پس بهتراست زمان تخمک گذاری تان را بدانید واقدام نمایید
بهشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
سلام من رابطه داشتم با نامزدم و دم پریودیم بود. پیشاب روم ریخت ولی بعدش با آب خودمو شستم. ۲۴ ساعت بعد از رابطه به مدت سه روز لکه دیدم الان یه ماهه پریود نشدم. احتمال بارداری هست ایا؟باتوجه به اینکه باکرده م
مدیر پایگاه باسلام
شما آزمایش خون بارداری بدهید
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
0
سلام ایا اگر بعداز نزدیکی بدنم رابشویم باردار نمیشوم
مدیر پایگاه باسلام
بارداری باید تحت شرایطی صورت گیرد.ضمن اینکه می بایست انزال مرد به داخل رحم زن صورت گیرد.
بهتراست مطالعه بیشتری نمایید یا به متخصص زنان مراجعه نمایید که راهنمایی لازم صورت گیرد
کاملیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
0
0
سلام وقتتون بخیر....آیا بعد ریختن منی در واژن 20 دقیقه بعد با فشار شلنگ آب احتمال بارداری بالا میرود؟طبق آزمایش سمن حرکت اسپرم کند هست.نزدیکی هم در روز تخمک گذاری بود
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان و درمان


بله احتمال بارداری در حالت طبیعی  در این حالت بیشتر می شود ولی مشکل شما با توجه
به حرکت اسپرم همسترتان  با آی یو آی حل
خواهد شد



مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
سلام
من با نامزدم ی دخول بسیار کوتاه داشتم و مطمئنم منی داخل واژنم ریخته نشد بیرون خالی شدن ولی پیشاب داخل شد حدودا 15 روز ب پریودیم مونده خواستم ببینم قرص اووسیز استفاده کنم. اگه احتمال بارداری هست یا استفاده نکنم
مدیر پایگاه پیشاب هم در مواردی باعث حاملگی میشود توصیه می شود تا 72 ساعت بعد از نزدیکی از قرص اورژانسی استفاده شود
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید.
من به خاطر داشتن کیست بزرگ قرص ال دی مصرف میکنم هرشب..وبه همین علت درهنگام نزدیکی همسرم اب داخل واژنم میریزه
آیاباوجود کیست و خوردن ب موقع ال دی ریختن کامل اب در واژن احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه دکتر فرزانه فرخ زاد متخصص زنان و درمان ناباروری


در یک ماه اول امکان بارداری هست احتیاط کنید  از یک ماه به بعد  خیر



ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
سلام تو عقدیم،من با نامزدم ۷روز بعد از پاکی رابطه داشتیم اما دخول صورت نگرفته
پیشاب با واژن تماس داشته امکان بارداری هست؟
نامزدم پرده داره
شب هم احساس درد در ناحیه زیر شکم میکرد
خواهشا جوابمو زودتر بدین برای جلوگیری
مدیر پایگاه کارشناسان سایت ما درخصوص حاملگی با پیش آب می گویند که احتمال حاملگی با پیش آب و حتی داشتن پرده بکارت وجود دارد برای اطمینان بهتر است از قرص اورژانسی جلوگیری از بارداری استفاده شود (تا 72 ساعت بعد نزدیکی تاثیر دارد )
مهرسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
سلام من هفتم همین ماه یه رابطه بدون پیشگیری داشتم 13 هم همین طور. ولی هر دو شب بلافاصله بعد از نزدیکی با سرنگ پر از سرکه واژنمو شتشو دادم 12 تیر باید پریود میشدم ولی هنوز خبری نیست احتمال بارداریم هست؟ شوهرم با قصد بچه دار شدن باهام نزدیکی داشت ولی من نمیخوام چکار کنم قرص و داروی اورزانسی هم مطمئنا برام نمیخره یه روش مطمئن دیگه اکه هست بهم پیشنهاد بدین.
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان و درمان ناباروری


حتما آزمایش خون بارداری انجام دهید احتمال حاملگی هست.روشی غیر از
مصرف قرص ضد بارداری به صورت مرتب یا قرص اور ژانسی یک بار در ماه و تا 72 ساعت
بعد نزدیکی وجود ندارد



مهرسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
سلام میخواستم از خانوم دکتر دانشمند برای پاسخ به سوالم تشکر کنم و اینکه چه مدت بعد از رابطه با آزمایش خون مشخص میشه بارداری یا نه. خانوم دکتر من از اطرافیانم شنیدم که اگه 4 تا آمپول پروژسترون پشت سر هم تزریق بشه امکان سقط هست اگه اوایل بارداری باشه...ترو خدا اگه این روش درسته بهم بگین.ممنون
مدیر پایگاه دکتر فرزانه فرخزاد متخصص زنان و درمان ناباروری


دقیقا روزی که باید پرید بشوید و نمی شوید مناسبترین روز
تشخیص خواهد بود و قرص پروژسترون نه تنها باعث سقط نمیشه که حتی بارداری را
پایدارتر می کنه



نیکا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
0
باسلام
من از پماد واژینال برای عفونت رحم استفاده کردم وبعد اون نزدیکی داشتم.البته ب صورت نشسته روی مرد
انزال داخل رحم انجام شدولی بلافاصله تخلیه کردم.روز12پریودیم بود.فقط قرص یاسمین دارم یک روزه گذشته.باید چکارکنم.ایاپمادواژینال باعث اسپرم کشی نشده؟
البته فوری تو اب سرکه هم نشستم
من ی بچه دوساله دارم وفعلا تصمیم ب بارداری ندارم.گرچه
برای همین بچه م هم خیلی دیروباداروباردارشدم
راهنماییم کنید لطفا نگرانم
مدیر پایگاه بهترین توصیه برای شما استفاده از قرص اورژانسی است که تا 72 ساعت بعد نزدیکی باید مصرف کنید.قرص لونژیل را تهیه و یک عدد بعد از نزدیکی و یک عدد 12 ساعت بعد مصرف کنید 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
اگر بعد نزدیکی
رها جووون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
سلام ....من عفونت شدید داشتم رفتم سونوگرافی مشکلی نبود حتی کیست هم نداشتم گفتن تخمدون فعاله بعد رفتم دکتر زنان بخاطر عفونت شدیدم شستشو داد پماد داخلی و قرص داد گفت فعلا نزدیکی نکن از روز شستشو همش حالت تهوع دارم عصبی میشم حوصله ندارم دوروز دیگع هم باید مراجع کنم دکتر پماد و داروهامم مصرف کردم تا عادتیمم وقتی نمانده همش نامنظمه .عایا ممکنه بعد شتشو باردار شده باشم بدون نزدیکی ؟؟؟؟
مدیر پایگاه باسلام
بدون نزدیکی آنهم درزمان تخمک گذاری بارداری رخ نمی دهد اما درهرصورت برای چکاب وضعیت حتما به پزشک متخصص تان مراجعه نمایید
مهرسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
0
سلام تشکر میکنم از مدیر سایت و پزشکان محترم سایت...
من قصد دارم چند روز دیگه برای بارداری اقدام کنم سه ماهه که از پماد ترتینویین 4 % و AHA 10% و ویتامین c به صورت موضعی برای صورتم استفاده میکنم میخواستم سوال کنم که مشکلی پیش نمیاد ....
Ffffffff
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
0
سلام
منو نامزدم از طریق مقعد رابطه داشتیم
مایه منی همسرم داخل مقعد ریخت
میترسم ک نکنه ب واژنم برخورده باشه یا ریخته باشه
هم پاک کردم و هم شستم کامل
نظرتون چیه در این مورد؟
مدیر پایگاه اگر 72 ساعت از نزدیکی شما نگذشته برای اطمینان می توانید از قرص اورژانسی ضد بارداری استفاده کنید در غیر اینصورت باید منتظر بمانید تا زمان قاعدگیتان اگر دیر شد یک تست بتا انجام دهید
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
سلام .من با نامزدم رابطه ی دخول نداشتم و آب منی اش رو ریخت روی کمرم و با دستمال کاملا پاکش کرد یکساعت بعدش رفتم استخر امکانش هست باردار شده باشم؟در ضمن اون روز اولین روزی بود که از پریود پاک شده بودم.
مدیر پایگاه در این موارد که مشکوک می شوید توصیه به خوردن قرص اورژانسی تا 72 ساعت می شود ولی اگر این زمان گذشته باید تا زمان قاعدگی بعدی صبر کنید در صورت دیر شدن قاعدگی یک تست خون بارداری انجام شود
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
0
سلام من سه هفته پيش يه رابطه ي سطحي داشتم و تخليه ي مني صورت نگرفت و فقط با پيشاب بود كه كاندوم پاره شد و سريع شستشو دادم و از روز بعدش تخمدان هام و زير شكمم تير ميكشيد ولي چندروز بعدش كمي لكه بيني داشتم و خونريزي مانند پريود بود به مدت ٤روز و بعدش با كمي لك الان صبح ها حالت تهوع و درد زير شكم دارم ايا بارداري هست؟
مدیر پایگاه احتمال بارداری همراه با پرید شدن بسیار ضعیف است (ولی اگر فقط لکه بینی باشد )احتمال بارداری هست با این وجود به شما توصیه می شود برای اطمینان یک تست خون بارداری انجام دهید و در صورت ادامه درد آزمایشات کامل هورمونی و سونو گرافی انجام شود تا یک چکاب کامل انجام دهید مشکلی از لحاظ کیست و هورمون نداشته باشید 
رزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
سلام
تووروخدااا جواب منم بدين.
من معمولا بين ١٣تا ١٥ هر ماه پريود ميشم و ٩ روز طول ميكشه. در تاريخ اول شهريور (روزهاي تخمك گذاري) به نزديكي داشتم كه مني به طور كامل در بالاي ناحيه شرمگاهي بنده خالي شد.بلافاصله براي اينكه به طرف واژن و پايين حركت نكنه با آب شستشو دادم و بعد از ٢٠ ساعت يه قرص ١/٥اووسيز و بعد از ٦٠ ساعت به علت استرس بسيار بالا يه عدد١/٥ ديگه مصرف كردم.
الان حدود ٩ روز از مصرف قرص ميگذره و هيچ كدام از علايم بارداري رو ندارم اما هنوز خونريزي و لكه بيني اتفاق نيفتاده.
چه كار كنم؟؟
درسته ميگن چون وسط سيكل قرص مصرف كردم احتمال پريودي در انتهاي سيكل ميباشد؟؟؟
مدیر پایگاه نوع مصرف قرص اورژانسی به این صورته که(در طی 72 ساعت ) و فقط یک بار در یک ماه  باید یک قرص رو بعد از نزدیکی مصرف کنید و بعدی رو 12 ساعت بعد البته قرصهای مختلف طریقه مصرف مختلف دارند (قرصهای تکی لونژیل هم موجوده )و در باره اچ دی و ال دی هم تعداد فرق داره در هر صورت نوع مصرف شما اشتباه بوده.بهتره یک تست بارداری انجام بدید تا مطمئن شید باردار نیستید و در صورت باردار نیودن و تاخیر زیر نظر متخصص از آمپول پروژسترون برای تسریع در قاعدگی  استفاده کنید  
رزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
0
0
شك دارم كه نكنه هنگام شستشو با آب به طرف واژن برگشته باشه يا اينكه كلا قبل از شستشو هم مني به واژن رسيده باشه
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
سلام دکتر
من ۱۱شهریور یه روز قبل پریودم نزدیکی داشتم و منی داخلم ریخته شد و بعد از ۲،۳ ساعت ناشتا یه قرص ۱.۵ خوردم
و بعد ۲،۳ ساعت دیگه دوباره همسرم منی را داخلم ریخت و من دیگه قرصی نخوردم. ایا امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه مصرف قرصهای بارداری اورژانسی یک بار در ماه تا 72 ساغت بعد از بارداری جلوگیری میکندامکان بارداری در شما ضعیف است ولی در صورت تاخیر در قاعدگی یک تست بارداری انجام دهید 
رزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
0
شك دارم كه نكنه هنگام شستشو با آب به طرف واژن برگشته باشه يا اينكه كلا قبل از شستشو هم مني به واژن رسيده باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
سلام من به دختر 4 ساله دارم میترسم از اینکه اونم بر خورد داشته باشه به ما و بار دار بشه به خاطر همین زندگی روز مرم دوچار مشکل شده همسرم بچه میخواد ولی من به خاطر اینکه دختر دارم میترسم نکنه جایی به منی بر خورد کنه مشکل دارم خواهشن راهنمایی کنید
مدیر پایگاه شما می توانید از قرصهای ضد بارداری و   به طور مستمر از شب 5 قاعدگی تا تمام شدن بسته قرص و یا روشهای دیگر مانند استفاده از دستگاه آی یو دی استفاده کنید البته بهتر است هر اقدامی به متخصص زنان مراجعه کنید
Samira
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
سلام من بدليل پلي كيستيك ريزش مو دارم بهمراه تستسترون و دكتر برام قرص اسپيرونولاكتون و فيانسترايد تجويز كرد و من متاهلم ميخواستم بدونم اگر قرص ضدبارداري مصرف كنم مشكلي ايجاد نميشه
مدیر پایگاه دکتر فرزانه فرخزاد متخصص زنان |،زایمان و درمان ناباروری



 



توصیه می شود حتما آزمایش هورمونی
انجام دهید



سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
0
سلام من سیکلام سی روزست با چهار روز خونریزیو دو روز آخر لکه بینی روز نهم سیکلم با دوستم رابطه داشتم که انزال بیرون از رحم انجام شد و روی شکم تخلیه شد و تو همون شب با همسرم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم و تو روزای 14-16-18 سیکلمم با همسرم رابطه بدون جلوگیری به قصد بارداری داشتم الان باردارم میخاستم بببینم احتمال بارداری با پیشاب با دوستم هست آیا ؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه در کل نظر متخصصین زنان بر این است که احتمال حاملگی با پیش آب هم وجود داردولی قطعا احتمال حاملگی با رابطه بدن پیشگیری احتمال بیشتری دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
ال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
سلام من دوساله وقتی نزدیکی تمام میشه درحین با شلنگ آب را درواژینالم فرو مبرم وبافشارآب میشویم ولی هر ماه استرس دارم آیا بارداری ممکن است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
سلام ببخشد من تخمدانم ضعیفه..یروزدرمیونم نزدیکی دارم..ایا باردارمیشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
سلام ببخشد من تخمدانم یکم ضعیفه عفونت رحمی هم دارم.یروزدرمیونم نزدیکی دارم..ایا باردارمیشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
سلام ببخشد من تخمدانم یکم ضعیفه عفونت رحمی هم دارم.یروزدرمیونم نزدیکی دارم..ایا باردارمیشم
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری


بله احتمال بارداری هست



مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
0
0
سلام خسته نباشید من قرص ldمصرف میکنم الان چهار روزه تمام شده دوبار هم نزدیکی داشتم آیا احتمال بارداذی هست یا خیر
مدیر پایگاه شما تا زمانی که قرص را مصرف می کنید به این طریق از بارداری جلوگیری می کنید زمانی که قرص را قطع میکنید در صورت نزدیکی و داخل شدن منی به واژن احتمال بارداری وجود دارد و باید از روشهای قرصهای اورژانسی یا به طور طبیعی جلوگیری کنید و در صورت تا خیر در قاعدگی تست بارداری انجام شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
سلام ببخشید میخاستم بدونم با جلوگیری طبیغی احتمال بارداری هست؟؟؟
مدیر پایگاه در برخی موارد با وارد شدن پیش آب به داخل واژن هم احتمال بارداری وجود دارد در صورتیکه نزدیکی انجام پذیرد و در زمان قاعدگی تاخیر صورت گیرد توصیه به انجام آزمایش بارداری می شود
راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
سلام من بخاطر ریزش موهام قرص دیان و سیپروترون استات مصرف میکنم که قرص دیان به اشتباه از روز ششم قاعدگی شروع کردم ، و قرص استات از روز ششم باز هم به اشتباه داروخانه از روز ششم قاعدگی به مدت 21 روز ، روزی دو عدد مصرف کردم . در کنار اینها به دلیل 6 روز لکه بینی از قبل از زمان قاعدگی دکتر زنان بهم قرص دیدروژسترون 10 میلی از روز 16 قاعدگی به مدت 10 روز روزی 2 عدد تجویز کردند که ماه دوم مصرف دیدروژسترون بودم . من روز 20 ام مصرف قرص دیان ام نزدیکی داشتم چندین بار اون هم به روش طبیعی جلوگیری کردم ، همسرم بار اول بیرون از واژن ارضا شدن و با دستمال پاک کردن و با آب نشستن و دفعات بعدی جفتمون ارضا نشدیم . الان 14 روز از قطع تمامی قرص ها گذشته و متاسفانه من پریود نشدم . میخواستم بپرسم با وجود مصرف این چند قرص احتمال بارداری هست ؟
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری



بله
اجتمال بارداری هست آزمایش خون بارداری انجام شود



الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
0
0
سلام خسته نباشید من برای تنظیم پریود قرص کنتراسمین مصرف میکنم، در اثر پارگی کاندوم چه نوع قرص جلوگیری اورژانسی مصرف کنم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
سلام من با نامزدم ١٢روز قبل پريودي رابطه داشتم ولي پرده دارم و دخول انجام نشد ولي مقداري اسپرم روي واژه پاشيد شايد اندازه يه قطره احتمال بارداري وجود داره؟
مدیر پایگاه از نظر کارشناسان ما طبق تجربیات احتمال بارداری در حالت باکرگی هم وجود دارد برای اطمینان می توانید تا 72 ساغت بعد از نزدیکی از قرصهای اورژانسی استفاده کنید (فقط یک بار در ماه می توانید از این روش استفاده کنید )
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
0
0
سلام من باهمسرم رابطه داشتم بدون استفاده از کاندوم ولی مطمئنم که مایع منی داخل نریخته ولی روی تشک چون تیره بود کاملا خیس بود و حتی روی همسرم حالا برام سواله ک اون مایع چی بوده و احتمال بارداری هس؟
مدیر پایگاه توصیه کارشناسان در این مواقع که مشکوک هست استفاده از قرص های اورژانسی تا 72 ساعت بعد از نزدیکی و فقط هم یک بار در ماه هست تا از بارداری ناخواسته جلوگیری شود
ناشناس
|
France
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
سلام ..من و همسرم رابطه داشتیم و بعد از ارضا شدن با دستمال تمیز کرد و بعد دوباره رابطه داشتیم ایا امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه باسلام
اگرمنی خوب تخلیه نشده باشد وشما هم درشرایط بارداری باشید وهمسرتان هم ازنظر اسپرم مشکل نداشته باشند بله احتمال دارد
اما درهرصورت بهتراست برای اطمینان خاطر ده روزپس ازنزدیکی تست بارداری بتا بدهید
Aran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
چقد آدما از این فرشته کوچولو میترسن من این ماه رو جلوگیری نداشتم بی صبرانه منتظرم پریود نشم تا خدا بهم به نی نی بده
بیتا
|
France
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
0
0
من ۲۴مهرپریودشدم ازاون موقع به بعدنزدیکی داشتم بااستفاده ازکاندوم جلوگیری میکردم الان ۲۴ابان است خبری ازپریود نیست قصدحامله گی ندارم چکارکنم پریودباشم
مدیر پایگاه اگر مطمئن هستید باردار نیستید به متخصص مراجعه و با تزریق آمپول می توانید قاعده شوید ولی به خانم های متهال پیشنهاد می شود اول تست بارداری انجام دهند سپس اقدامات بعدی را انجام دهند
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
سلام ببخشید من 15 ابان پریود شدم و 19 هم تموم کردم و باکره هستم و 25 ابان با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم قبل ارضا شدن دور کرد خودشو و مایعی روی من نریخت و بعدش دستشویی هم رفت دوباره 1 ساعت بعد دوباره ب همون صورت ی رابطه ب همون صورت داشتیم ولی بازم قبل ازضا شدن خودشو دور کرد و از ژل هم استفاده کردیم . خواستم بدونم با توجه ب اینکه هم شستش هم با دستمال پاک کرد ایا احتمال این هست ک منی وجود داشته باشه در بار دوم و در اثر تماس بارداری صورت بگیره؟ نیم ساعت بعد از بار دوم یک قرص 75. اووسیز خوردم و گفتن ک یکی دیگشو 12 ساعت بعد بخورم ولی من با 50 دقیقه تاخیر استفاده کردم احتمال بارداری وجود داره و کی ب نظرتون پریود میشم ممنونم
مدیر پایگاه اگر قرص اورژانسی را درست مصرف کرده باشند 72 ساعت بعد نردیکی فقط هم یک بار در ماه احتمال حاملگی به خاطر چند دقیقه تاخیر نیست در غیر اینصورت باید آزمایش بارداری انجام شود (احتمال بارداری در خانمهای باکره هم وجود دارد )
نيلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
0
0
با سلام
ميشه راجب قرص هاي اورژانسي و روش استفاده ي آنها توضيح دهيد؟
مدیر پایگاه قرصهای اورژانسی فقط یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد از نزدیکی باید استفاده شوند طریقه مصرف قرصها هم متفاوت است که میتوانید از روی جعبه قرص بخوانید یا از داروخانه سوال کنید یا باز هم سوالی درباره قرص خاصی داشتید بپرسید پاسخ می دهیم
لطیفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
سلام من الان ۲ هفته هست که قرص شیردهی زد بارداری میخورم بعد اینکه پریود شدم نزدیکی داشتم آب داخل واژنم ریخت و قرص ها رو هم مرتب میخورم احتمال بارداری چقدر است ؟
مدیر پایگاه دکتر
شهره بهروزی متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری



اگر قرصها سر موقع مصرف می شود احتمال بارداری وجود ندارد




علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
0
0
سلام۵ دقیقه قبل از نزدیک باسرکه واژنم را شستشو دادم آیا تاثیری بر جنین یاتیرگی پوست ندارد
تسنیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
سلام خانم دکتر من بعد از ازدواج تا سه سال باردار نشدم بدون هیچ جلوگیری بعد بامراجعه به دکتر وانجام ازمایشات گفتن که چیزیمون نیست وفقط دونمونه قرص ویک امپول که روز ۱۴ بعد از قاعدگی زدم وباردارشدم بعد از اون باز باردار نشدم دقیق تا سه سال بچم کامل شد ومن نگران بودم ولی الحمدلله خودم باردار شدم وحالا هم دخترم دی ماه سه سال تموم میکنه ومن خیلی سعی کردم باردار بشم ولی هنوز که نشدم ۰همسرم شرایط شغلیشون طوری که بعد از ۳-۴ ماه یک هفته میان خانم دکتر بیزحمت اسم اون قرص ها واون امپول رو می فرماین چون میترسم با ز باردارنشم وچون کارمند هستم ومی خوام مرخصیم درست در بیاد
مدیر پایگاه بدون انجان دادن آزمایش و سونوگرافی  و بررسی مشکل شما کارشناسان ما توصیه دارویی ندارند شما دفعه پیش هم با بررسی مشکلتون تحت درمان دارویی قرار گرفتید و سه سال هم از این مساله گذشته پس توصیه میشود بار دیگر به متخصص مراجعه و پس ار بررسی لازم در صورت نیاز تحت درمان قرار بگیرید
Mostafa
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
0
بعد از ٧٢ ساعت نزديكي با خانوم اگر قرص نخورده باشد بعد از ٧٢ ساعت چيكار بايد كنيم ؟
مدیر پایگاه تنها راه جلوگیری ازبارداری به صورت اورژانسی خوردن همین قرصهای اورژانسی است راهی ندارد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
0
0
با سلام
الان 2ماهه ک نزدیکی نکردم الان میخوام برای بچه دار شدن اقدام کنم مشکلی نداره؟ با تشکر
مدیر پایگاه اگر در روز تخمگذاری همسرتان رابطه بدون جلوگیری داشته باشید امکان بارداری بیشتر است ربطی به این مساله که چند مدته نزدیکی نکردید ندارد
جعفر صیامی
|
United States
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
0
0
من دیشب با زنم رابطه داشتم بعد از انزال اسپرم ریخت بیرون ایا امکان بارداری وجود دارد
مدیر پایگاه در موارد اینچنینی که نمی توان به طور قطع گفت احتمال بارداری هست یا خیر توصیه متخصصان مصرف یک قرص اورژانسی ضد بارداری (فقط یک بار در ماه جواب می دهد )تا 72 ساعت بعد نزدیکی است نحوه مصرف قرص بسته به قرصی که تهیه می شود متفاوت است حتما از داروخانه سوال یا برو شور مطالعه شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
سلام من بعداز نزدیکی ک اسپرم کامل داخل واژه ریخته شد واژن را با شلنگ و فشار آب شستم حالا چند روزی هست پشت پهلوی سمت راستم میسوزه امکان داره بخاطر فشار آب باشه؟سه سالی هست قسمت جلو همین پهلوم درد و سوزش دارد بدلیل کیست تخمدان ولی قسمت پشت پهلوم تازه میسوزه
مدیر پایگاه باسلام
بله احتمال وجود دارد اما بهتراست به متخصص زنان هم مراجعه نمایید تا بررسی شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
0
0
سلام
چند روز بعد از نزدیکی مشکوک میشه از بیبی چک استفاده کرد؟
مدیر پایگاه بهترین زمان تشخیص بارداری یک هفته پس از به عقب انداختن  قاعدگی است ولی چند روز بعد از نزدیکی امکان مشخص شدن باردراری با کیت بارداری وجود دارد در صورتیکه دو خط قرمز مشاهده کردید برای اطمینان تست خون هم انجام دهید اگر هم یک خط بود دلیل قطعی برای باردار نبودن شما نیست در صورت عقب انداختن قاعدگی تست خون انجام دهید   
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
باسلام خسته نباشید خدمت شما
ماه پیش ی رابطه حفاطت نشده داشتم ک بعدش بلافاصله قرص اورزانسی خوردم بعداز چند روز لکه بینی ولخته خون داشتم ک چند روزی ادامه داشت ک ب دکتر مراجعه کردم و قرص ترنسید برام نوشت دو سه روزی مصرف کردم وقطع شد لکه بینیم موعد پریودم هیجده آذر بود ک پریود نشدم و بعد باز چند رابطه محافظت نشده داشتم ک قرص اورژانسی نخوردم چون پریود نشده بودم و هنوزم پریود نشدم با گذشت دوهفته میخاستم بدونم احتمال حاملگی هست خیلی استرس دارم جوری ک میترسم برم ازمایش
مدیر پایگاه باسلام
بله احتمال بارداری شما هست
اما باید خیلی سریع تست بارداری بدهید
Homan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
0
0
سلام /من وهمسرم هرشب بعد رابطه یک عدد قرص ال دی مصرف میکرد و در طول یک هفته هر شب اسپرم ها را داخل ریخته و دیگر نزدیکی نداشتیم ولی همسرم قرص ال دی را بیست و یک دانه مصرف کرد و بعد دور اول شیش الی هفت روز که گذشت به صورت قطره قطره و گاهی لخته لخته مقدار متوسط پریود شد و از روز پنجم پریودی بسته ی دوم را شروع به مصرف کرده ولی به من میگه گاهی لکه های کم رنگی میبینه میخواستم بدونم آیا بار دارشده نا گفته نمونه خیلی حساس و عصبی هم شده و دو روز که قرصش رو فراموش کرده بود استفراغ کرد و امروز هم که دوباره فراموش کرده بود حالت تعوع ولی قرص هارو تا یادمون اومد خورد اون دوتا رو و چهار ساعت بعد مال خود امشب رو خورد حالا میخواستم بدونم احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه نظر متخصصان درباره مصرف این قرصها احتیاط در چند ماه اول شروع به خوردن قرصهاست یعنی تا دوسه ماه اول بهتر است تنها به این روش برای باردار نشدن اکتفا نکرد ولی چون ایشان پرید شدن احتمال بارداری در دوره قبل وجود ندارد  لکه بینی و حالتهای عصبی هم از عوارض این قرص است که بهتر است نوع قرص رو عوض کرده و از روکین یا یاسمین که عوارض کمتری دارد استفاده کنند باز هم با مراجعه با یک  متخصص استفاده شود خیلی بهتر است (مصرف با چند ساعت تاخیر یا یک شب فراموشی مشکلی پیش نمی آورد ولی اگر این اتفاق چند بار افتاده )بهتراست یک تست خون بارداری(برای ماه دوم )در صورت تاخیر در قاعدگی این دوره  انجام شود 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
سلام من دوروز پیش نزدیکی داشتم وازکاندوم استفاده میکردم متوجه شدم کاندوم پاره شده سریع اقدام براشستشو کردم آیا احتمال باردارشدنم هست یانه ؟
مدیر پایگاه اگر 72 ساعت بیشتر از نردیکی نگذشته میتوانیداز قرص اورژانسی استفاده کنید احتمال بارداری وجود دارد(خصوصا اگر زمان نزدیکی  حوال زمان تخمگذاری بوده) 
roya
|
Germany
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
من قرص اتیسترون مصرف میکنم از روز اول پریود تا اخرین عدد مصرف میکنم و همیشه منتظر میمونم با قطع کردنش پریود میشوم این ماه سه عدد مونده که قرصام تموم شه نزدیکی بدون جلوگیری داشتم ایا احتمال بارداری وجود دارد؟
مدیر پایگاه تا زمانی که قرصها را به صورت مرتب مصرف می کنید احتمال بارداری وجود ندارد
میلدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
سلام.خانم دکتر من بخاطر کیست کوچکی ک در تخمدانم هس 22روزه قرص یاسمین مصرف میکنم و الان برا عقب انداختن پریودم از قرص روکین استفاده میکنم اگر در این بین شوهرم انزالش را درون واژنم بریزد احتمال بارداری زیاد است؟
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری



گراز روز
پنجم قاعدگی قرص را درست مصرف کرده باشید احتمال بارداری وجود ندارد



مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
بعد از چهار سال اقدام به باردای نمودم ۱ ساعت بعد از نزدیکی واژنمو با سرکه شتشو دادن که بچه دختر بشه ممکن اسپرم از بین رفته باشه با شتشو واژن با سرکه
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری



بعد از
یک ساعت احتمال  ازبین رفتن اسپرم کم هست
ولی در کل متخصصان توصیه به انجام این کارها نمی کنند



مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
بعد از چهار سال اقدام به باردای نمودم ۱ ساعت بعد از نزدیکی واژنمو با سرکه شتشو دادن که بچه دختر بشه ممکن اسپرم از بین رفته باشه با شتشو واژن با سرکه
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
سلام ببخشید یه سوال برام پیش اومده من ۲۷آبان پریود شدم ووقتی که منی همسرم داخل واژنم می ریخت سریع بافشار شلنگ داخل واژنمو میشیتم وهنوز پریود نشدم بیبی چک انجام دادم دوتاخط روشن شد یعنی امکان داره که حامله باشم
مدیر پایگاه بله احتمال بارداری وجود دارد حتما سریعا تست خون بارداری  انجام شود شستن واژن روش مطمئنی برای جلوگیری از بارداری نیست و روی کیت بی بی چک را بخوانید توضیح داده شده دو خط یعنی احتمال بارداری و از طرفی قاعدگی شما هم عقب افتاده
الی
|
United States
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
سلام خسته نباشید
من پریودم نامنظمه و روز اخر پریودم نزدیکی داشتم با کاندوم
کاندوم سالم بود و پارگی نداشت منتهی انزان داخل واژن انجام شد
امکان بارداری ک وجود نداره؟؟؟
مدیر پایگاه اگر مطمئن هستید کاندوم سالم بوده و انزال به واژن سرایت نکرده امکان بارداری نیست(به طور کل کاندوم یک روش جلوگیری از بارداری  مردانه است که اگر پارگی نداشته باشد  روش خوبی است )  
سایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
سلام خانم دکترعزیز وقتتون بخیر ببخشید که این سوال میپرسم خجالتم میکشم، من 18 دی با دوست پسرم رابطه داشتم هیچ دخولی صورت نگرفت و باکره هم هستم و من آلت ایشون خوردم و ارضا شدن منی اومد و تو دستمال ریختم و بیرون انداختم فقط یه ذره از منی اندازه چند قطره کم مونده بود که من یه دستمال دیگه رو آلتش گذاشتم و تا موقع دستشویی رفتم وقتی برگشتم شورتم را پوشیدم از اون روز استرس دارم میگم نکنه آلتشو من که دستشویی بودم به شورت من زده باشه اتفاقی واسم پیش نمیاد؟ ماه پیش 3 دی پریود شدم هنوز موعد این ماه مونده، توروخدا جوابمو زود بدین
مدیر پایگاه اولا لازمه بدونید احتمال بارداری حتی زمانیکه باکره هستید وجود دارد با توضیحات شما احتمال بارداری کمه ولی اگر لباس زیر شما به منی آغشته شده باشد و آن را پوشیده باشید برای اطمینان بهتر است تا 72 یاعت بعد نزدیکی و فقط یک بار در ماه از روش اورژانسی (مصرف قرص ضدبارداری )برای جلوگیری استفاده کنید
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
سلام خسته نباشید ببخشید توروخدا زود جوابمو بدید تا دیر نشده
ببخشید خانم دکتر خانم مناز۶-۱۸ دی پریود بودن ۱۲ روز و سه روز بعد یعنی۲۱ دی دوبار پشت سرهم رابطه داشتیم که در داخل واژن انزال صورت گرفت و حدود نیم ساعت بعد دوتا قرص آووسیز۷۵ رو مصرف کردن
میخواستم ببینم احتمال بارداری وجود داره باتوجه به اینکه در زمان پر خطر بوده؟
و اینکه ایشون نهایتا تا کی فرصت دارن پریود بشن؟زمان پریود بعدیشون۶بهمن هست
مدیر پایگاه اگر قرص ضدبارداری را درست مصرف کرده باشند (یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد از نزدیکی )احتمال بارداری وجود ندارد و زمان قاعدگیشون هم به دلیل نمصرف قرص زودتر خواهد بود ولی زمان دقیقی نمی توان گفت
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
سلام من ‌۲۱ سالم و با نامزدم رابطه داشتیم از جلو و نا خداگاه منی ایشون ریخت داخل واژنم و من همون موقع سریع با فشار اب شستمش همون لحظه ایا احتمال بارداری وجود داره خواهشن بگین ممنونم
مدیر پایگاه شستشوی واژن راه قطعی برای جلو گیری از بارداری نیست توصیه میشود اگر بیشتر از 72 ساعت از نزدیکی نگذشته از قرص های ضد بارداری  اورژانسی (فقط یک بار در ماه مجاز به استفاده هستید )استفاده نمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
سلام خسته نباشین خانم دکتر ببخشیدباتوجه به اینکه من اول ماه پریودشدم ودوباره بیستم همون ماه عادت شدم وهمیشه مدت عادت بودنم 6روزهستش آیه باتوجه به کوتاه بودن فاصله باید به پزشک مراجعه کنم؟؟؟
مدیر پایگاه اگر مساله ادامه دارد شد توصیه به انجام آزمایشهای هورمونی و سونوگرافی از لحاظ بررسی کیست تخمدان میشود تا در صورت نیاز جهت تنظیم نظم قاعدگی از روشهای دارو درمانی استفاده کنید 
السا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
سلام من 15 روز بعد پریودم رابطه ی مقعدی داشتم ولی احتمال میدم به درونش که نه ولی اطراف واژنم ریخته بشه میترسم نمی دونم از قرص اچ دی استفاده کنم یا نه ،، لطفن رهنماییم کنین تا وقت هس
سایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
سلام منو همسرم ی روز بعد از اتمام قاعدگیم ک لکه بینی داشتم نزدیکی کردیم موقع نزدیکی کاندوم پاره شد بعد از اون خودمو شستم ایا احتمال بارداریم وجود داره؟
مدیر پایگاه اگر 72 ساعت از نزدیکی نگذشته از روشهای اورژانسی ضد بارداری استفاده کنید شستن واژن روش مطمئنی برای جلوگیری از بارداری نیست
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
0
0
سلام و خسته نباشيد من ماهه اول بارداريم گرفتگي عضلات زير شكمم دارم اين طبيعي يا غير طبيعي ممنون ميشم جواب بديد باتشكر
مدیر پایگاه گرفتگی عضلات در رحم اتفاق می‌افتد تا رحم کمی بزرگ شده و فضای کافی برای
تحمل وزن نوزاد به وجود بیاید. این گرفتگی در لیگامان گرد ( رباط نگهدارنده
رحم) هم بوجود می آید و تمامی زنان باردار آن را به درجاتی تجربه می‌کنند.
این گرفتگی تا سه ماهه دوم و یا سوم نیز ادامه می یابد اگر گرفتگی در طول دوران اولیه بارداری با خونریزی همراه باشد، باید  نگران‌ شدو  به متخصص مراجعه کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
0
0
با سلام من سه ماه نزدیکی نداشتم ولی بعد از پریودم یه هفته بعدش نزدیکی داشتم بعد سه ساعت یه قرص ال دی خوردم روز بعد نخوردم ولی روز سوم مصرف کردم احتمال بار داری هست یا نه ؟
مدیر پایگاه روش مصرف قرص اورژانسی بستگی به نوع قرص دارد (تا 72 ساعت بعد نزدیکی و فقط یک بار در ما ه)قرص ال دی را باید دو عدد بعد نزدیکی دو عدد 12 ساعت بعد مصرف نمایید  شما قرص را درست مصرف نکردید بهتر است در صورت تاخیر در قاعدگی یک تست بارداری انجام دهید
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
0
0
سلام در هنگام‌ نزدیکی از پشت به بیرون ریخته شد یکم هم روی واژن احتمال بار داری هست لطفا راهنماییم کنین
مدیر پایگاه باسلام
احتمال بارداری درچنین شرایطی ضعیف است
اما بهتراست درصورت  تمایل و چنانچه نگرانی دارید فوری به داروخانه مراجعه کنید و قرص اورژانسی دریافت کنید
سولماز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
سلام وقت بخیر. من یک سال هست که با فشار اب داخل واژنم با شلنگ بعد از نزدیکی شستشو میدادم. این ماه با وجود همون کار باردارشدم. میخواستم ببینم ابی ک با فشار بوده برای جنین و یا رحمم ضرری داره یا نه.
سولماز
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
سلام وقت بخیر. من یک سال هست که با فشار اب داخل واژنم با شلنگ بعد از نزدیکی شستشو میدادم. این ماه با وجود همون کار باردارشدم. میخواستم ببینم ابی ک با فشار بوده برای جنین و یا رحمم ضرری داره یا نه.
مدیر پایگاه خیر ربطی ندارد
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
سلام من یک روز قبل از پریودیم باشوهرم رابطه داشتم از کاندوم استفاده کردیم ولی کاندوم پاره شده بود ولی شوهرم ارضا نشد همون لحظه هم پریود شدم 10دقیقه بعدشم قرص اورژانسی استفاده کردم ایا امکان بارداری وجود داره
مدیر پایگاه با توجه به اینکه قاعده شدید امکان بارداری وجود ندارد
Sevin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
سلام من قرص لونژیل خوردم بعد از اون همون ثانیه نزدیکی داشتم.اما بعدش بالا اوردم اما قرصی بیرون نیومد.میخواستم ببینم احتمال بارداری هست یا خیر
مدیر پایگاه قرص اورژانسی را باید تا 72 ساغت بعد نزدیکی و یک بار در ماه  مصرف کنید)اگر از روش اورژانسی استفاده می کنید اگر بعد از
خوردن هر وعده قرص تا قبل از دوساعت بعدش بالا آوردید باید قرصها رو مجددا
تکرار کنید والا روش اورژانسی تکمیل نشده . البته بالا آوردن بعد از 2 ساعت
مشکلی ندارد
روژان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
با سلام من حدود دو هفته قبل از پرویدیم احتمال اینکه اسپرم همسرم داخل رحمم ریخته باشه هست و با ۵ روز تاخیر پریود شدم الانم تو روز دوم پریودی ای یو دی گذاشتم ...خیلی میترسم باردار باشم ایا امکانش هست؟؟
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
سلام وقت بخیر الان یه ماهه نزدیکی میکنیم و همسرم داخل واژنم میریزه و همون موقع زود میرم ادرار میکنم و حمام میکنم آیا احتمال باردار شدن هست و هر دو با هم ارضا میشویم
مدیر پایگاه بله احتمال بارداری وجود دارد و شستشوی روش مطمئنی برای جلوگیری از بارداری نیست اگر تمایل به باردار شدن ندارید از روشهای دیگر ضد بارداری استفاده کنید
Sahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
سلام، من ٢٨ دي با همسرم رابطه داشتم و قرص لونژيل خوردم يك هفته بعدش پريود شدم
و ٢٣بهمن هم رابطه داشتم و يك قرص لونژيل ٢ساعت بعد از رابطه خوردم
٢بار بي بي چك گذاشتم منفي بوده
ولي بعد از دو هفته هنوز پريود نشدم
امكان پريود شدن هست هنوز ؟؟
مدیر پایگاه ,زمانیکه قرص ضدبارداری را درست مصرف کنید یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد نزدیکی امکان بارداری وجود ندارداگر قاعده نشدن ادامه پیدا کرد به متخصص مراجعه  کنید ممکن است نیاز به انجام سونوگرافی و آزمایش داشته باشید
سعیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
سلام منو همسرم ۳ سال ازدواج کردیم و ۲۵ سالمه تا حالا به روش طبیعی و کاندوم پیشگیری کردیم فعلا هم قصد بارداری ندارم میخوام بدونم آیا این کار باعث خشکی واژن میشود و مانع بارداری در آینده میشود؟؟
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصصص زنان ، زایمان و درمان ناباروری



در کل جلوگیری طولانی مدت ممکن است در آینده برای بارداری شما را
دچار مشکل کند ولی استفاده از کاندوم منعی ندارد

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
سلام من چندماه قرص ال دی میخوردم این ماه نداشتم نخوردم ویک بارنزدیکی کردیم واب ریخت داخل حالاچطورجلوگیری کنم اخه دیگه نمیخوام باردارشم
مدیر پایگاه اگر میخواهید اورژانسی جلو گیری کنید باید تا 72 ساعت بعد نزدیکی از قرصهای اورژانسی لونژیل  به طریق صحیح استفاده کنید بعضی قرصها تک عددی بعضی دو عددی هستند تک عددی یک عدد بعد نزدیکی دو عددی یک عدد بعد نزدیکی یک عدد 12 ساعت بعد (فقط هم یک بار در ماه می توانید استفاده کنید )راه دیگری وجود ندارد
الینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
سلام خانم دکتر.من۲۱سالمه.ازآبان ماه باهمسرم رابطه دارم تا الان.جلوگیری طبیعی میکنیم.من پریودی بسیارمنظم داشتم هرماه۲۸ام پریود میشدم اما اینماه با۵روز تاهیرپریود شدم.بعد پریود تصمیم ب اقدام کردیم فردای پاکیم رابطه کردیم ۶اسفند.یبارم۱۰ام ویبارم۱۲و یبارم امروز.احتمال بارداری چقدره؟؟ضمن اینک من درهر رابطه مقداری لیدووکایین به واژنم میزنم چون واژنم تنگه برای راحتی خودم.باعث نمیشه ک اسپرما ازبین برن؟و احتمال بارداری من این ماه هست؟؟قراره یبارم۱۷ام ماه اقدام کنم
مدیر پایگاه زمان تخمگذاری  معمولا14 روزبعد از اولین روز قاعدگی است که در صورتیکه  در روز تخمکگزاری نزدیکی انجام شود احتمال بارداری بسیار بیشتر است توصیه میشود از کیت های مخصوص تخمک گذاری که در دارو خانه ها هست کمک بگیرید و اطراف روز تخمگذاری هرشب نزدیکی داشته باشید درباره استفاده از لیدو کائین هم تحقیقات نشان می‌دهد لابریکانت‌های واژنی برای اسپرم‌ها سمی هستند و در
کاری که مخاطهای گردنه رحمی انجام می‌دهند تداخل ایجاد می‌کند. محیط اسیدی
واژن باعث کشته شدن اسپرم‌ها می‌شود؛ اما مخاطهای قلیائی گردنه رحم درست
قبل از آنکه تخمک گذاری از اسپرم محافظت کند تولید می‌شود. لابریکانت‌های
مصنوعی مانع از رسیدن سریع اسپرم به مخاط‌های گردنه رحم می‌شوند و بنابراین
اسپرم‌ها در محیط اسیدی واژن، قبل از وارد شدن به رحم می‌میرند

بهترین لابریکانت جهت استفاده در دورانی که برای باردار شدن تلاش می‌کنید،
معاشقه است. به منظور باردار شدن، برای مقاربت وقت زیادی بگذارید. از همسر
خود بخواهید تا در این هنگام اصول معاشقه را رعایت کند. در ‌‌نهایت
می‌توانید از آب گرم به عنوان لابریکانت استفاده کنید. آب هیچ آسیبی به
اسپرم نمی‌رساند و در کاری که مخاطهای گردنه رحمی انجام می‌دهند تداخل
ایجاد نمی‌کند 
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۸
0
0
سلام ببخشید من ۸ اسفند پریود شدم و پریودم ۳روزه بود ، الان نزدیک ۴ ماهه که قرص یاسمین میخورم هر روز سر یه ساعت مشخص مثلا ۲.۱۵ تا ۳ بعد از ظهر
با همسرم از پشت رابطه داشتم که آب خودشو ریخت توی مقعد ، من سریع پاک کردم و شستم امکان حاملگی هست؟
مدیر پایگاه اگر قرص مصرف میکنیذ امکان بارداری وجود ندارد
ارزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
سلام من دستم را به الت نامزدم زدم درحالیکه ارضا شده بود و بعد از چند دقیقه (دستم را به لباس و وسایل زدم ولی نشستم) همان دستم را به الت خودم زدم
احتمال حاملگی وجود داره؟
مدیر پایگاه اگر اسپرم وارد داخل واژن شده باشد و خصوصا در اطراف روز تخمگذاری این کار انجام شده باشد احتمال بارداری هست بهتر است برای اطمینان از بار دار نشدن اگر 72 ساعت از نزدیکی نگذشته بصورت اورژانسی از قرص ضد بارداری استفاده کنید (این روش فقط یک بار در ماه به شما کمک میمکند )
Roz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
با سلام من تازه با نامزدم یک رابطه با اطمینان داشتیم اون هم با کاندوم منتها قبل این رابطه که باکره بودم آلت همسرمو دست زدم و مایع لزج مانندی داشت منتها ارضا نشده بود و مقدار کمی از اون رو بدون هیچ دخول کردنی با دست به الت تناسلیم کشید دست زد آیا با توجه به باکره بودنم بر اثر همون احتمال حاملگی وجود داره؟
مدیر پایگاه باسلام
شما خیلی سریع قرص اورژانسی بخورید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
سلام
من دیروز پریودم تموم شد امروز با نامزدم رابطه داشتم ولی هنوز دخترمو و پرده بکارت دارم و نامزدم مایه لغزنده ایی که از آلت تناسلیش خارج شد که همون پیشاب میشه مالید روی آلت تناسلیم آیا امکان باردار شدن هست با وجود پرده بکارت؟
مقدار مایه خیلی کم بود و منی اصلی نبود
مدیر پایگاه باسلام
احتمال ضعیف است
اما می توانید خیلی سریع وقبل ازسه روز از رابطه قرص اورژانسی ازداروخانه تهیه ومصرف کنید.
Sumi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
سلام من روز ١٤ چرخه رابطه ي پر خطر داشتن و انزال داخل واژن صورت گرفت. ٢ ساعت بعد يك لونژيل ١.٥ خوردم. احتمال بارداري هست؟
مدیر پایگاه باسلام
احتمال بارداری ضعیف است
Sumi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
0
0
سلام من روز ١٤ چرخه رابطه ي پر خطر داشتن و انزال داخل واژن صورت گرفت. ٢ ساعت بعد يك لونژيل ١.٥ خوردم. احتمال بارداري هست؟
مدیر پایگاه باسلام
امکان بارداری شما دراین شرایط بسیارضعیف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
سلام خسته نباشید من با همسرم رابطه داشتم و بعد از اتمام دیدیم کاندوم در آمده و مایع کامل در واژنم ریخته ومن نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
0
سلام خسته نباشید من با همسرم رابطه داشتم و بعد از اتمام دیدیم کاندوم در آمده و مایع کامل در واژنم ریخته ومن نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید با تشکر
مدیر پایگاه باسلام
اگرکمتراز72ساعت ازرابطه نگذشته و فعلا هم نمی خواهید باردارشوید می توانید به داروخانه مراجعه وقرص اورژانسی ضد بارداری بگیرید وسریع مصرف کنید
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
سلام.من بعد از رابطه با همسرم مایع منی رو ریختم بیرون از واژن.بعد با دستمال کاغذی همه چیو پاک کردم دوباره دخول رو شروع کردم.به نظر شما احتمال بارداری وجود داره؟؟تروخدا زودجواب بدید میترسم.
مدیر پایگاه باسلام
بله احتمال وجود دارد
اما اگرنگران هستید همسرتان می تواند خیلی سریع قرص اورژانسی ازداروخانه تهیه ومصرف کند.البته باید کمتراز72 ساعت ازرابطه این قرص مصرف شود
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
سلام خسته نباشيد خانم دكتر من 26 بهمن تقريبا يك هفته بعداز عادتم رابطه داشتم بلافاصله قرص اورژانسي مصرف كردم يك هفته بعد دوباره پريود شدم ولي نامنظم بطوريكه تا ٢ هفته يا بيشتر طول كشيد بعد از اون باز با همسرم رابطه داشتم و قرص مصرف كردم الان بعد از يك هفته اول لخته خون ديدم و الان خوني كه از بدنم خارج ميشه قهوه اي هست فكر كردم عفونت باشه ولي هيچ بوي نامطبوئي نداره ممكنه مشكل جدي باشه؟
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان و زایمان و درمان ناباروی


استفاده دوبار قرص اورژانسی در ماه
اشتباه بوده و ممکن است منجر به بارداری شود توصیه ما انجام آزمایش بتا هست



امیر
|
Italy
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید من یک سوال داشتم.اگر من مایع منی رو به طور کامل در واژن همسرم تخلیه کنم باز هم قرص های اورژانسی تا 72 ساعت بعد کارایی دارن یا اینکه اونها فقط واسه وقتی هستن که مقدار کمی اسپرم ریخته بشه؟و اینکه بین اچ دی و ال دی کدوم بهتره و چقدر قابل اعتماد هستند؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید بدانید مصرف قرص های اورژانسی می تواند عوارض بسیارجدی برای زن داشته باشد.ضمن اینکه پزشکان مصرف سالیانه یک یا دوبار را آن هم درمواقع ضروری کم خطرمی دانند.پس تصورنکنید می توانید این کاررا دایم انجام دهید و همسرتان قرص اورژانسی بخورند.درضمن مصرف قرص های ضدبارداری نیز درصورت استفاده صحیح ،ضریب 99 درصدی دارند. 
Maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
سلام من دیروز با همسرم رابطه داشتم که اب منی ریخت تو واژنم.بلافاصله دوتا قرص ال دی خوردم.بعد مطالعه کردم دیدم 4تاهست دوباره دوتا خوردم بعداز 12ساعت دیگر 4تا قرص خوردم .و امروز رفتم دکتر زنان معاینه کرد گف که تخمک هات ضعیفه.من عفونتم دارم .آیا احتمال بارداری هست?و باز قرص ال دی بخورم?
مدیر پایگاه باسلام
شما می بایست قرص اورژانسی می خوردید
اما با این شرایط که گفتید احتمال بارداری تان بسیارضعیف است.
امیر
|
Italy
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
ممنون از پاسخ گوییتون, پس تاثیر این قرص ها هیچ ربطی به مقدار اسپرمی که داخل میشه نداره ولی قسمت دوم سوالم رو جواب ندادن بین ال دی و اچ دی کدوم رو توصیه میکنید؟
مدیر پایگاه اچ دی قوی تر از ال دی است
علی
|
Italy
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
سلام
این قرص های اورژانسی که میفرمایید تا 72 ساعت بعد رابطه باید مصرف بشن,منظورتون همون اچ دی و ال دی هست یا اینکه این دو مدل برای پیشگیری هستن و بعد از رابطه باید یه قرص دیگه مصرف کرد؟
مدیر پایگاه قرص های اورژانسی انواع مختلف داد اچ دی و ال دی هم جزء آن محسب.ل میشود تعداد قرص ها برای جلوگیری از بارداری  بصورت اورژانسی متفاوت است
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
سلام لطفاً کمک کنید راهنمایی میخوام من با شوهرم نزدیکی داشتم لحظه آخر یه ذره از منی ریخت اول واژنم که بیری اب معدنی کنارش بود سریع در بطری را لب واژن گذشت با فشار زیاد اب رفت داخل بعد آب با فشار اومد بیرون از واژنم چهار تا قرص ال دی بعد از 5ساعت خوردم حالم خراب شد بی حال بودم ایا احتمال حاملگی هست تورخدا راهنمایی کنید آدرس ایمیل از شوهرم هست راهنمایی کنیدyosefrigi74@gmail.com
مدیر پایگاه شما باید یا 12 ساعت بعد 4 قرص دیگر میخوردید یا از قرصهای یک عددی و دوعددی لونژیل استفاده میکردید که عوارض کمتری هم دارند  در صورت تاخیر در قاعدگی توصیه به انجام تست بارداری می شود
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
0
0
با سلام
من دیشب نزدیکی داشتم و آب منی وارد واژنم شد امروز صب رفتن استخر.آیا من با این اوضاع حامله میشم؟
مدیر پایگاه باسلام
حاملگی درشرایط خاصی اتفاق می افتد؟
نخست اینکه شما وهمسرتان مشکلی برای باروری نداشته باشید
دوم اینکه انزال منی داخل واژن درروزهای تخمک گذاری اتفاق افتاده باشد
اما درهرصورت اگرنگرانی برای بارداری دارید می توانید خیلی سریع به داروخانه مراجعه وقرص اورژانسی مصرف کنید
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
سلام خسته نباشید.من ده روز پیش نامزدم وقتی ارضاشد مایع منی ریخت رودستش بعد دستش رو بادستمال کاغذی پاک کرد بعد با همون دست انگشتش رو تو واژنم فرو برد ایا امکان بارداری هست؟الان سه روز ازپریودیم گذشته خیلی میترسم لطفا جواب بدین
مدیر پایگاه باسلام
با این شرایط احتمال ضعیف است اما بهتراست سریع آزمایش خون بارداری بدهید .بی بی چک مطمئن هم می تواند به شما کمک کند
somaye
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
باسلام.چند روز بعد از مصرف قرص پیشگیری،آب منی داخل واژن ریخته بشه،امکان بارداری وجود نداره؟
مدیر پایگاه باسلام
اگرقرص ضدبارداری درت مصرف شود امکانش تقریبا کمترازیک درصد است
somaye
|
Sweden
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
آیا بعد از خوردن اولین قرصهای پیشگیری میشه آب منی داخل واژن ریخته بشه
مدیر پایگاه در چند ماه اول شروع به مصرف قرص توصیه میشود احتیاط شود و تنها به مصرف قرص برای پیشگیری از بارداری اکتفا نشود 
somaye
|
Sweden
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
آیا واقعا مصرف قرصهای پیشگیری،ضرر دارند؟تا چه مدت میشه مصرف کرد؟
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۲
0
0
با سلام
من دیشب نزدیکی داشتم و آب منی وارد واژنم شد امروز صب رفتن استخر.آیا من با این اوضاع حامله میشم؟
somaye
|
Germany
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
0
قرص بارداری کم خطر معرفی کنید؟
مدیر پایگاه یاسمین و روکین  و دیان قرص  های ضد بارداری با عوارض کمتری هستند
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
من روز ۱۰/۱آب منی داخل رفت و الان ۱۷ هستش که خونریزی دارم ولی موقع عادت ماهیانه من۲۴هستش به نظر شما من حامله هستم
مدیر پایگاه اگر به طور کامل پرید شدید باردار نیستید قاعدگی زودتر اتفاق افتاده است
الي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
سلام وقت بخير ببخشيد من مدت ٣ ساله ازدواج كردم و بصورت طبيعي جلوگيري كردم اما تا حالا باردار نشدم اطرافيان ميگن كه كسي كه طبيعي جلوگيري ميكنه ممكنه كه باردار بشه اما من نشدم ايا احتمال اينكه من نابارور باشم وجود داره ؟؟؟؟ خيلي نگرانم اگه ميشه جواب بديد ممنون ميشم
مدیر پایگاه زمانی میتوان گفت که شما مشکل ناباروی دارید که یکسال بدون جلوگیری باردار نشوید که نیاز است به متخصص مراجعه و تمام آزمایشات ناباروری را انجام دهیداگر مایل به بارداری هستید دیگر نباید از هیچ روش جلوگیری استفاده کنید
nasi
|
United States
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
سلام من فکرمیکنم که زمان تخمک گذاری با نامزدم نزدیکی داشتم مطمئن نیستم که منی داخل واژن رفته باشه ولی از پیشاب میترسم قبل 24 ساعت 4 قرص ال دی و 12 ساعت بعد4 عدد دیگه مصرف کردم،خیلی هم پهلوهام دردمیکنه آیا امکان بارداری هست?
مدیر پایگاه اگر فقط یک بار در ماه از روش اورژانسی استفاده کنید امکان بارداری نیست
somaye
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
0
0
سلام،من ماه اول مصرف قرص نزدیکی داشتم،آب منی داخل ریخته شده،آیا باردار میشم?
مدیر پایگاه توصیه پزشکان این است که در ماه اول مصرف قرص های ضد بارداری از روش دیگری هم برای باردار نشدن استفاده شوداحتمال بارداری ضعیف است ولی در صورت تاخیر قاعدگی یک تست بارداری انجام شود 
سعیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
با سلام و خسته نباشید.من در تاریخ 1فروردین پاک شدم و در تاریخ 9فروردین رابطه سطحی بدون ارضا ولی رابطه مقعدی که ارضا شدن و در مقعد تخلیه کردن بعدش به مسافرت رفتیم که دسترسی به قرص اورژانسی نداشتم ولی 4 عدد ال دی خوردم و 13 ساعت بعدش که میخواستم 4 تای دوم بخورم متوجه شدم دوعدد بیشتر ندارم ولی همونم خوردم و درتاریخ 21تا24 که باید پریود میشدم در تاریخ21 ام باز همون رابطه مقعدی و تخلیه درمقعد وقبلش رابطه خیلی کوتاه سطحی بدون ارضا داشتیم و من به قرص ااورژانسی دسترسی نداشتم و الانم هنوز پریود نشدم آیا من امروز 120ساعت نشده میشه اورژانسی استفاده کنم ؟خیلی استرس دارم آیا امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه باسلام
اگررابطه شما مقعدی بوده است که باید بدانید از طریق مقعد بارداری صورت نمی گیرد
موناعسکری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
سلام. من ماه پیش قرص اورژانسی مصرف کردم و نه روز بعد پریود شدم.که دوره پنج روزه دارم. بعد از اون دوباره یک هفته بعد در تاریخ پریودیم که اخر دورهوقبلیم شروع دوره بعدیمه پریود شدم باز پنج روزه. بعد از شش روز رابطه داشتم بدون پیشگیری. بعد از دو روز کمردرد و بدنم جوش زده. ایا احتمال بارداری هس؟؟؟
مدیر پایگاه قرص اورژانسی فقط یک بار در ماه جلوی بارداری را میگیرد  بعد از مصرف در ماه اول قاعده شدید پس ربطی به این ماه نداردبهتر است تست خون بارداری را بدهید
Horii
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
سلام،خسته نباشید،من امروز با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نکردیم و پس از خروج مایع منی با دستمال مایع رو از آلتش تمیز کرد و خشک شدو لباسشو پوشید ولی برای بار دوم بعد نیم ساعت و ... باز با آلتم تماس داشت ،میخام بدونم امکان حاملگی وجود داره؟
مدیر پایگاه باسلام
توصیه می شود درصورت تمایل وبرای رفع نگرانی هایتان خیلی سریع یک قرص اورژانسی ازداروخانه تهیه ومصرف کنید
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
سلام من دوماهه از عروسیم میگذره بعد عروسی یک بار پریود شدم بار دوم خونریزیم خیلی زیاد بود خیلی مشکلی نداره؟ولی خونریزی زیاد تا۲روز اول بیشتر نبود.جلوگیری طبیعی میکنم
مدیر پایگاه در چنین مواردی اگر مساله تکرار شود توصیه به سونوگرافی میشود ممکن است فیبروم داشته باشید که باید تحت درمان قرار گیرید در غیر اینصورت مشکلی ندارد و در زمان خونریزی زیاد می توانید مفنامیک اسید مصرف کنید
نوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم ناخواسته التم خیلی کم داخل واژنشون رفت ولی مایع منی خارج نشده بود احتمال میدم نکنه پیشاب داخل واژن شده باشه بعد از یک ساعت دو تا قرص hd خوردن و دوازده ساعت بعد هم دو تا دیگه خوردن ایا احتمال بار داری وجود داره و ایا اگر الان قرص لونژیل بخوره ضرری نداره یا لازم نیست حدود 10 روزم مونده که پریود شن
مدیر پایگاه مصرف قرص های ضدبارداری فقط یک بار در ماه توصیه میشود احتمال  بارداری در صورت استفاده صحیح  وجود ندارد نیاز به مصرف قرص بیشتر نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
سلام خسته نباشید
من دیروز نزدیکی داشتم و مطمئنم منی داخل نریخته فقط برای اطمینان بیشتر ۴ قرص ال دی بعد از گذشت نیم ساعت از نزدیکی خوردم.آیا احتمال بارداری وجود داره؟
مدیر پایگاه باسلام
احتمال بسیارضعیف است
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
سلام میخواستم بدونم تنها راه بارداری آمیزش است؟ یعنی امکان دارد زنی بدون آمیزش باردار شود؟
مدیر پایگاه باسلام
بله امروزه روش های نوین بارداری هم وجود دارد که تحت شرایط خاصی با تزریق تخمک این امکان میسرخواهد شد
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
عایا قرص شیردهی هم بخوریم باز هم بار دار میشویم
مدیر پایگاه باید از قرصهای مخصوص ضد باردار ی دوران شیردهی استفاده کنید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
عایا قرص شیردهی هم بخوریم باز هم بار دار میشویم
هستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
سلام. من بعد از نزدیکی با همسرم ۱۰ دقه بعد ارضا شدم وخخودمو شستم ایا ربطی به باردار شدن دارد؟ ممکن است باردار بشم؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید بدانید که بارداری شرایط خاصی دارد.1 اینکه زن ومرد برای بچه دارشدن مشکل نداشته باشند وقابلیت بارداری داشته باشند.
2 اینکه انزال منی به درستی درواژن صورت گرفته باشد
3 اینکه زن درشرایط تخمک گذاری باشد.
شما آیا دراین شرایط رابطه داشته اید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
با سلام
ببخشید خانم دکتر من 37 ساله هستم و اقامون هم 38 ساله، ما الان دو ماهه اقدام به بارداری کردیم یه شب در میان رابطه داشتیم ولی باردار نشدم و هر بار هم علایم بارداری را داشتم زیر شکمم تیر می کشید سرگیجه و سر درد هم داشتم به نظرتون ما مشکل داریم؟
مدیر پایگاه حداقل 6 ماه باید از تلاش برای باردار شدن بگذرد تا بتوان گفت شما مشکل ناباروری دارید 2 ماه زمان بسیار کمی است اگر بعد از 6 ماه اقدام موفق به بارداری نشدید به متخصص مراجعه و تمام آزمایشات مربوطه را هم خودتان هم همسرتان انجام دهید تا در صورت نیاز دارو مصرف شود
رها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
با سلام
ببخشید خانم دکتر من 37 ساله هستم و اقامون هم 38 ساله، ما الان دو ماهه اقدام به بارداری کردیم یه شب در میان رابطه داشتیم ولی باردار نشدم و هر بار هم علایم بارداری را داشتم زیر شکمم تیر می کشید سرگیجه و سر درد هم داشتم به نظرتون ما مشکل داریم؟ ضمنا به صورت طبیعی جلوگیری داشتیم یه سال ازدواج کردیم
مدیر پایگاه باسلام
شما باید بدانید بارداری درشرایط خاصی صورت می گیرد که باید رابطه زناشویی درزمان تخمک گذاری باشد.ضمنا سن شما هم کمی بالاست
با این حال بهتراست تحت نظرمتخصص زنان باشید
sahar
|
Germany
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
سلام
من سیکل ماهیانم ۲۶ روزو منظم است و در روز ۱۹ و ۲۰ سیکل رابطه داشتم که منی کاملا در خارج تخلیه ولی پیش اب و شک دارم .
در روز ۲۶ سیکل ینی دوازده روز بعد از روز تخمک گذاری و ۶ روز بعد از سکس طبق تاریخ درست پریود شدم و حجم خون دفع لخته مث همیشه بود .ایا احتمال بارداری بعد از پریودی هم هست اگر هست من از چه روشی استفاده کنم که جوابش مطمئن باشه
تشکر
مدیر پایگاه خیر احتمال بارداری وجود ندارد
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
سلام
وقتتون بخیر، من و‌همسرم چند وقت اقدام کردیم برای بچه دار شدن و برای زمان دخول برای انجام اینکار و امکانپذیر بودن از کرم بدن استفاده میکنیم، میخواستم بدونم آیا استفاده از کرم ممکنه مانع حاملگی بشه؟
اگر بله میشه بفرمایید که چه کار باید کرد؟
ممنون میشم اگه سریع به من جواب بدین
مدیر پایگاه ژل لوبریکانت روان کننده و نرم کننده ای است، که می توانید از داروخانه ها
تهیه کنید تا خشکی واژن شما برطرف شود. ضمن این که استفاده از اینگونه
مواد برای تسهیل ارتباط جنسی، هیچ تاثیر منفی روی اسپرم به جا نمی گذارد
Sahar
|
Germany
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
سلام من بانامزدم رابطه بدون دخول داشتم ایشون منی را روی سینه من ریخت و بعد با دستمال پاک کرد ویرب بیس دیقه بعد رفتم حموم ایا احتمال بارداری هست اسپرم وارد بدنم شود ترخدا استرس دارم
مدیر پایگاه اگر شک دارید و 72 ساعت از نزدیکی بیشتر نگذشته از قرص اورژانسی لونژیل فقط یک بار در ماه میتوانید استفاده کنید تا خیالتان راحت شود .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
سلام من ٣٧سالم و دوفرزند دارم هميشه از روش جلوگيري كاندوم استفاده ميكنم اينار در روز ١٤يعني تخمك گذاري نزديكي بدون كاندوم در حمام داشتم و مني روي شكمم ريخته شد منتهي چون زير دوش بودم نگرانم با آب داخل واژن شده باشه بعدش تو خون قرص ال دي تاريخ گذشته داشتم ٢تا خوردم و فردا ظهرش لونيژل ١.٥الان ٥روز گذشته و هنوز پريود نشدم البته وقتش ٨روز ديگه هست ولي كمر درد و دل دارم از استرس هم توهم بارداري گرفتم آيا اون قرص تاريخ گذشته اختلالي تو قرصي كه فرداش خوردم ايجاد نميكنه
مدیر پایگاه

دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان
و درمان ناباروری







در اکثر موارد
وقتی تا 24 ساعت بعد  نزدیکی قرص لونژیل استفاده میشود احتمال بارداری از بین می رود باز
هم برای اطمینان در صورتیکه قاعدگی به تاخیر افتاد یک تست بارداری انجام دهید



مهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
سلام وقت بخیر
من و همسرم دو روز قبل از تخمک گذاری رابطه داشتیم مایع منی همسرم بیرون ریخته شد و مقداری از مایع که در التشون موند را دخل رحمم ریختن آیا احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟؟؟؟؟
ممنون میشم زودتر جوابمو بدید
مدیر پایگاه با توجه به اینکه نزدیکی در زمان نزدیک به تخمگذاری شما بوده پیشنهاد کارشناسان ما این ذست اگر بیشتر از 72 ساعت نگذشته یک قرص اورژانسی مصرف کنید
مهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
سلام ببخشید من روز تخمک گذاری هم رابطه محافظت نشده داشتم ایا خوردن قرص اورژانسی فردای اون روز باعث میشه ک بارداری کنسل بشه ؟؟؟
مدیر پایگاه باسلام
قاعدتا باید قرص اثربگذارد

Sepide
|
Turkey
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
من بهضي وقت ها بعد از نزديكي خونريزي دارم ميشه كمكم كنيد دليلش چيست؟
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،،زایمان و درمان ناباروری
به دنبال خونریزی بعد از نزدیکی حتما تست پاپسمیر انجام دهید
صدف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
سلام، با تشکر از سایت عالیتون
من ماه پیش ۱۷ ماه نزدیکی داشتم روز بعد قرص اورژانسی مصرف کردم بعد ۸ ماه بعد پریود شدم که تقریبا یک هفته طول کشید وبعد از گذشت ۴ روز از پریودم هنگام نزدیکی کاندوم پاره شد و مقداری وب منی وارد واژنم شد آیا خوردن قرص اورژانسی در این ماه میتواند مانع از بارداری شود ممنون
مدیر پایگاه مصرف قرص اورژانسی فقط یک بار در ماه  و تا 72 ساعت بعد نزدیکی جلوی بارداری رو میگیرداگر قاعده شدید یعنی در ماه جدید قرار گرفتید و میتوانید اورژانسی جلو گیری کنید ولی در کل مصرف زیاد این قرص توصیه نمی شود
Nazanin
|
United Kingdom
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
من ۲۷ سالمه و سه ساله ازدواج کردم از اون وقتی که ازدواج کردم کلا دو کیلو به وزنم اضافه شده و ۵۲کیلو شدم قدم ۱۷۰ میخواستم بدونم بعد از ۵سال دیگه اقدام به بارداری کنم امکان داره؟ البته تا حالا قرص ضد بارداری مصرف نکردم و نمیکنم و طبیعی جلوگیری میکنیم. هر شش ماه یا هفت ماه یک بار هم میرم معاینه بشم که عفونت نداشته باشم خدا رو شکر هم که تا حالا عفونتی نداشتم. بنظرت بعد از ۵سال اقدام کنیم امکان داره سریع بچه دار بشیم؟ و اینکه شوهرمم ۲۹ سالشه.خیلی ها میترسونن منو که بسه بچه بیار خوب نیست این همه فاصله. اما بخاطر شغلم و اینکه پس انداز بیشتری داشته باشیم فعلا تا ۵سال دیگه نمیخوام. میشه راهنماییم کنید لطفا. ممنون میشم
SIA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
باسلام..الان حدود۹ماهه که مااقدام کردیم واسه بچه دارشدن.آزمایشات قبل ازبارداری هم انجام دادیم ودوطرف سالم بودیم ولی فعلا نتیجه نگرفتیم وخیلی نگرانمون کرده.آیامشکلی هست؟؟باتشکر
مدیر پایگاه باسلام
شما وهمسرتان چند ساله هستید؟
چند وقت است که ازدواج کرده اید؟
Soroush
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
سلام ، میخواستم بدونم بین ۲رابطه با مدت زمان نیم ساعت اگه آلت شسته نشه امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه باسلام
بله امکانش وجود دارد
hani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
سلام
سلام الان۲ماه ما اقدام کردیم به بچه دار شدن ولی نتیجه نگرفتیم چیکار باید کنیم؟سن من۲۲ همسرم۲۵
مدیر پایگاه دو ماه زمان بسیار کمی است برای اینکه شما فکر میکنید مشکل دارید حداقل 6ماه تا یکسال باید از اقدام به بارداری بگذرد و در صورت نتیجه نگرفتن به متخصص مراجعه تا آزمایشهای لازم انجام شود
hani
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
سلام
سلام الان۲ماه ما اقدام کردیم به بچه دار شدن ولی نتیجه نگرفتیم چیکار باید کنیم؟سن من۲۲ همسرم۲۵
مدیر پایگاه باسلام
بچه دارشدن شرایطی خاص دارد که بهتراست برای راهنمایی لازم به متخصص زنان مراجعه نمایید 
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
من 18 سالمه دیشب نزدیکی داشتم شوهرم متوجه اومدن آب منی نبوده البته آلت کامل داخل واژن نبوده فقط سر آلت طرف واژنم بوده نمیدونم آب منی داخل واژنم رفت یا نه ولی سریع رفتم شستم یعنی تا یه حدی شستم که سر شیلنگ و کردم تو واژنم آب ریختم تا تمیز شه آیا امکان بارداری وجود داره؟؟؟؟
مدیر پایگاه شستن نمی تواند دلیل قانع کننده ای برای عدم بارداری شود  خصوصا اگر اطراف زمان تخمگذاری هستید بهتر است در صورتیکه شک دارید تا 72 ساعت از نزدیکی نگذشته از روش اورژانسی  برای باردار نشدن استفاده کنید این روش فقط یک بار در ماه می تواند استفاده شود 
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
من متن دادم نمیدونم جوابش چجوری میاد
مدیر پایگاه اگرایمیل داده اید ازهمین طریق پیگیری کنید
رها
|
United States
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
من نامزدم و رابطه داشتم اب مدنی در واژن .من ولی شستم معذرت ک این حرف میزن حتی از استرس شلنگ وار واژن کردم ک اب منی کامل از بین بره تورو خدا جوابی بدین از استرس دارم میمیرم
مدیر پایگاه اگرسه روز ازرابطه نگذشته حتما خیلی سریع قرص اورژانسی بگیرید ومصرف کنید
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
سلام بابت جوابتون ممنونم یه سوال دیگه هم داشتم باید چیکار کنیم از روش طبیعی از بارداری جلوگیری کنیم؟؟؟ شوهرمم کاندوم زیاد نمیزاره 2 سال دیگه عروسیمه تا اون موقع از استرس میمیرم که اگه یه روشی دارین که از بارداری جلوگیری کنه توی نامزدی لطف کنین بهم بگین
مدیر پایگاه باسلام
شما می توانید ازقرص ضد بارداری هم استفاده کنید
روش های دیگری هم وجود دارد که بهتراست به ماما یا متخصص زنان مراجعه نمایید تا راهنمایی لازم صورت گیرد
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
ببخشید قرص اورژانسی که میگید هیچ ضرری نداره یعنی برای باردار شدن برای بعد عروسی هیچ مشکلی پیش نمیاد؟؟؟ یه سوال دیگه شما مطب تون کجاست؟؟
مدیر پایگاه باسلام
فعلا برای وضعیت شما یکی ازراهکارهای پیشنهادی این است
نگران بارداری درآینده هم نباشید
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
0
0
سلام خسته نباشین
من دو روز قبل از پریود شدن یه رابطه داشتم ک منی روی واژنم ریخت و سریع از قرص روکین استفاده کردم فرداشم لکه دیدم به داروخانه ک رفتم گف از قرص اورژانسی ۷۵/استفاده کنم ک گرفتمو بعد از ۲۴ساعت استفاده کردم میخاستم ببینم امکان بارداری هست؟
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
سلام من عفونت دارم ایاامکان بارداری وجوددارد
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری درمواردی وجود دارد اما بهتراست قبل ازاقدام به بارداری حتما درمان شوید
ریحانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید من یک ساعت پیش با همسرم نزدبکی داشتم و آب منی را داخل واژنم ریخت و دوباره هم اینکارو کرد الان قرص اورژانسی خوردم آیا احتمال حاملگی وجود دارد ؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری ضعیف ویا حتی غیرممکن خواهد بود
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
سلام.وقتتون بخیر.من روز بیست و یک عادت ماهانه م امپول دپوفم زدم،در صورتیکه هرجا ک میخونم نوشته روز پنجم این امپول باید تزریق میشده،خاستم بدونم از چ تاریخی میتونم نزدیکی بیخطر داشته باشم ؟ ایا روزی ک امپول رو زدم برای جلوگیری از بارداری تأثیر گذار هست؟؟ با تشکر
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری



باید در 4-5 اول تزریق شود تا تاثیر گذار باشد



ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
0
0
سلام.وقتتون بخیر.من روز بیست و یک عادت ماهانه م امپول دپوفم زدم،در صورتیکه هرجا ک میخونم نوشته روز پنجم این امپول باید تزریق میشده،خاستم بدونم از چ تاریخی میتونم نزدیکی بیخطر داشته باشم ؟ ایا روزی ک امپول رو زدم برای جلوگیری از بارداری تأثیر گذار هست؟؟ با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
سلام
من و همسرم ۳۷ سالمونه و ۲ فرزند داریم آیا ورود منی به واژن بعد از حدود ۳ سال و نیم فقط یکبار. در هفته باعث بارداری مجدد می شود
ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
اگردرزمان تخمک گذاری باشد بله احتمال اش قوی خواهد بود
Zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
سلام من قرص تنظیم پریود پرژسترون میخوردم زمانی که نزدیکی داشتم یک دونه قرص دیگه مونده بود که تموم بشه و بعد تموم شد قرص سه تا یک هفته باید پریود میشودم ایا امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه معمولا خونریزی بعد از 3 – 7 روز توقف قرص مدروکسی پروژسترون شروع می شود اگر نشد تست بتا انجام دهید بارداری اطراف روز تخم کگذاری اتفاق میفتد  اگر در آن روزها نزدیکی داشتید تست بارداری حتما انجام شود .
Zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
الان عیبی نداره که با قرص تنظیم پریود که میخوردم از قرص اورژانسی هم استفاده کنم برای جلوگیری از بارداری؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرچاره ای جزمصرف قرص اورژانسی ندارید می توانید مصرف کنید
اما به احتمال زیاد با اختلال پریودی مواجه خواهید شد
شهلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
سلام،درصورت نزديك پر خطر،آيا بعد إز مصرف روش اورژانسى قرص he,تا زمان پريود شدن در صورت نزديكى پر خطر بعدى،باز هم نياز به مصرف مجدد قرص ميباشد؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرپریود شما به خوبی انجام شد نیازبه مصرف قرص قبل از رابطه زناشویی ندارید
ضمنا این قرص ها عوارض هولناکی دارند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۴
0
0
سلام شب بخیر
ببخشید من چند روز پیش رابطه داشتم قبل قرص تنظیم کننده پریود میخوردم و قرص اورژانسی قبل 72 ساعت هر دو عددشو خوردم
اینطوری امکان حاملگی هست؟
مدیر پایگاه احتمال بارداری دراین شرایط بسیار ضعیف است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۷
0
0
سلام خدمت شما . میخواستم بپرسم رابطه جنسی بدون جلوگیری و ریخته شدن منی به داخل 1 هفته بعد از تخمک گذاری احتمال حاملگی هست ؟(مطمئن هستم که تخمک گداری تمام شده و یک هفته گذشته)
مدیر پایگاه
باسلام
با این شرایط که گفتید خیر
Parniyan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
0
0
سلام خسته نباشيد . من نزديكي داشتم و همسرم احساس كردن كه اب منيشون داره مياد و سريع خودشو عقب كشيد . ولي هم خودشو ديد هم اونجا كه بوديم ولي اثري كه ريخته باشه بيرون نديديم . البته عرق هم كرده بود من گفتم شايد چون عرق كرده توهم زده كه اب مني مياد. احتمال اينكه روي من ريخته شده باشه هست؟ من هم عرق كرده بودم چيزي نميفهميدم . اگه روي من ريخته باشه و نفهميده باشم بايد چيكار كنم؟
مدیر پایگاه در صورت شک به بارداری تا 72 ساعت بعد نزدیکی و فقط یک بار در ماه میتوانید از روش اورژانسی جلوگیری از بارداری استفاده کنید در صورتیکه این زمان گذشنه باید تست بارداری در صورت تاخیر در قاعدگی انجام شود
حديث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
سلام من يه سوال داشتم.من٣خرداد پريود شدم و١٤.١٦.١٧.١٨نزديكي بدون جلوگيري داشتيم تو روزهاي تخمك گزاري و هربار ك همسرم انزال ميشد مايع مني داخلم ميريخت و من هربار بعد نيم ساعت دستشويي ميرفتم اما مني خارج ميشد .چند درصدممكنه باردار شم و اينكه ميخام بدونم چه موقع ميتونم از بي بي چك استفاده كنم.ممنون
مدیر پایگاه بهترین زمان تشخیص یک هفته پس ازتاخیر در قاعدگی است که باید تست بتا انجام دهید
حديث
|
United States
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
0
0
ممنون از جوابتون.واينكه ي سوال ديگم دارم .ممكنه تو دفعاتي ك نزديكه كرديم عمل لقاح انجام شده باشه؟مشكلي هم نداريم چون ي سري ازمايش داديم ك خوب بود و سه ماهه دارو هم مصرف ميكنم .يني ممكنه اين ماه باردار شم؟خيلي استرس دارم
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست با ید امیدوار باشید
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
سلام ببخشید امروز شوهرم بهم گفت ک دو هفته پیش اب منی شو ریخته توواژنم و دیگ حتی اثر نمیکنه الان بخام اورژانسی بخورم من قرص ال دی مصرف میکنم یه دو سه ماهی میشه اما نمیدونم روش استفادشو صحیح انجام میدم یا ن یه بسته قرص و میخورم بعد دیگ نمیخورم پریود میشم پریودم ک تموم شد دوباره میخورم پریودمم نامنظم شده مثلا اگ هر زمان تا دو روز ال دی نخورم پریود میشم اما خاهش میکنم بگید با وجود خوردن قرص ال دی ک شبی یکی میخورم باز حامله میشم یا ن خاهش میکنم بگید تازه ۵ماهه عقد کردم عروسیمم سال دیگس فعلا هاهم بچه نمیخام
مدیر پایگاه روش اورژانسی فقط یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد نزدیکی (هر قرصی طریقه مصرف جدادارد )جلوی بارداری را می گیرد .در باره مصرف ماهیانه قرص ال دی باید از شب پنجم راس ساعت مشخص یک عدد قرص مصرف کنید تا بسته تمام شود و قاعده شوید و بسته بعدی رو شروع کنید در دوماه اول باید احتیاط کنید تا بدنتان آماده شود اگر قرص ال دی را درست مصرف کنید بعد از دوماه که بدنتان عادت کرد هرشب یک عدد قرص مصرف کنید تا تمام شدن بسته ، احتمال باردار نشدن با مصرف صحیح قرص بسیار بالاتر از هر روش دیگری است در صورت تمایل به بارداری مصرف قرصها را قطع کنید  
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
باسلام سوالی داشتم من چندسال از قرص ال دی استفاده میکردم حدود بیست روز ترک کردم امپول سه ماه زدم بعداز چند مدت نزدیکی کردیم منی که داخل ریخت ازمن چیزی نیومد علت چیه
فائزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
دیروز رابطه ای با نامزدم داشتم،با کره هستم و هیچ دخولی صورت نگرفت ولی هنگام ارضا شدن نامزدم احتمال اینکه چند قطره روی الت من ریخته باشه هست.
با این وجود احتمال حاملگی هست؟
و اگر بعد از چند دقیقه الت تناسلیم به الت تناسلی نامزدم مالیده شده باشد احتمال بارداری هست؟لطقا حواب بدین خیلی استرس دارم
مدیر پایگاه احتمال بارداری در خانم های باکره هم وجود دارد توصیه ما مصرف قرص اورژانسی تا 72 ساعت بعد از نزدیکی و فقط یک بار در ماه است تا خیالتان راحت شود 
فاطی
|
United Kingdom
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
سلام ببخشید من دیروز با نامزدم رابطه داشتم که متوجه شدیم کاندوم سوراخ شده ‌آب منی رو بیرون ریخت ومن بعد رابطه دشتشویی رفتم یا احتمال بارداری هس.
مدیر پایگاه در زمانی که افراد شک به بارداری دارند توصیه ما استفاده از روش جلوگیری از بارداری به صورت اورژانسی که تا 72 ساعت بعد از نزدیکی باید قرص ضدبارداری طبق دستور قرص مربوطه مصرف شود
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید.من و همسرم رابطه از واژن داشتیم و جلوگیری طبیعی کردیم بعد از نیم ساعت که هم التش رو شست و هم رفتن دستشویی و ادرار کردن دوباره رابطه از واژن داشتیم و من به دلیل مشکلات هورمونیم ازقرص اورژانسی مصرف نمیکنم فقط میخواهم بدونم بعد از ادرار اقا ایا منی باز هم در مجاری هست و احتمال بارداری هست؟ ممنون
مدیر پایگاه بله امکان بارداری هست
ماندانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
سلام خسته نباشین من جمعه با شوهرم رابطه کامل و محافظت نشده داشتم و دو روز بعدش پریود شدم امکان بارداری هست؟؟؟
مدیر پایگاه خیر
ملیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
سلام
خسته نباشید
من ۳-۴ روز مونده به پریودیم
یکبار شب و یکبار صبح نزدیکی داشتم و آب منی رو همسرم ریخت تو واژنم
آیا احتمال بارداریه من وجود داره
من نمیخوام حامله بشم
مدیر پایگاه
باسلام
اگرکمتراز48ساعت ازرابطه گذشته می توانید قرص اورژانسی مصرف کنید
 ضمن اینه احتمال بارداری درشرایطی که گفتید ضعیف  به نظرمی رسد
ملیح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
0
0
سلام
خسته نباشید
من ۳-۴ روز مونده به پریودیم
یکبار شب و یکبار صبح نزدیکی داشتم و آب منی رو همسرم ریخت تو واژنم
آیا احتمال بارداریه من وجود داره
من نمیخوام حامله بشم
سلين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
سلام خسته نباشيد
قبل از رابطه براي بارداري با صابون واژنمو شستم همچنين نيم ساعت بعدش
ايا باردار ميشم؟قصد بارداري داريم
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید بدانید که بارداری شرایط خاص خودش را دارد
درصورتی که زن ومرد قابلیت کامل بارداری داشته باشند و درزمان تخمک گذاری رابطه برقرارشود و انزال نیزبه خوبی داخل انجام شود احتمال بارداری قوی است
Neda
|
Canada
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
سلام خسته نباشید
من امروز اولین روز پریودم بود و نزدیکی داشتم اب منی کامل داخل واژنم ریخته شد خواستم بدونم الان باید قرص اورژانس بخورم یا لازم نیست
ممنونم
مدیر پایگاه در دوران قاعدگی هیچ تخمکی آزاد نمی شود اگر پرید کامل شدید نیازی به مصرف قرص نیست ولی در کل نزدیکی در دوران قاعدگی توصیه نمی شود
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
سلام من پریود های منظمی دارم و روز27سیکل ینی 4 روز قبل پریود با نامزدم رابطه داشتیم مطمئن هستم که هیچ روز تخمک گذاری و باروری نبود مایع منی داخلم ریخت ولی سریع پاشدم تمام منی خارج شد ازم..خواستم بدونم بازم احتمال بارداری هست؟ چون دوستان قبلا اینکار انجام داده بودن قبل از پریود رابطه داشتن ولی باردار نشدن بخاطر همین ماهم از این روش پیشگیری استفاده کردیم..خواهش میکنم زودتر جوابم بدین..با تشکر
مدیر پایگاه نمی توان به طور قطع باردار نشدن شمارا تایید کرد احتمال بارداری در روزهای غیر از تخمک گذاری بسیار ضعیف است ولی با این حال توصیه میشود در صورت تاخیر در قاعدگی یک تست خون  بارداری انجام شود
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
سلام ببخشيد كسي ميتونه با ريختن آب مني كه بعد از سكس داخل كاندوم چند ساعت مونده باردار بشه؟؟
مدیر پایگاه بله این امکان وجود دارد
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
سلام من پریودیم ۷ روزست با لکه بینی هفته پیش جمعه پریود شدم ۲ روزه تموم شده دیشب پنجشبه بعد از پریودیم نزدیکی داشتم و منی داخل واژنم رفت چند دقیقه هم دراز کشیدم میخواستم بدونم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟
مدیر پایگاه بله احتمال بارداری هست بهتر است از رو ش اورژانسی برای باردار نشدن استفاده کنید (البته اگر 72 ساعت بیشتر از نزدیکی نگذشته )
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
0
0
سلام من پریودیم ۷ روزست با لکه بینی هفته پیش جمعه پریود شدم ۲ روزه تموم شده دیشب پنجشبه بعد از پریودیم نزدیکی داشتم و منی داخل واژنم رفت چند دقیقه هم دراز کشیدم میخواستم بدونم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
شما باید بدانید که زمان تخمک گذاری تان چه زمان است
وقتی این زمان را بدانید می توانید به نتیجه برسید.اما احتمال بارداری دراین مرحله ضعیف است
اگرهم خیلی نگران هستید ونمی خواهید باردارشوید درصورت تمایل می توانید ازقرص اورژانسی هم استفاده کنید البته طی 48 ساعت پس ازرابطه
Sra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
سلام من با نامزدم دیروز رابطه بدون دخول داشتم، و فقط الت ایشون روی من بود ، ارضا شدن و اب از کناره ها به پایین اومد. اما روی واژن هم تا حدودی ریخته شد و سریع با دستمال پاک کردیم و بعد از ادرار آن را شستم آیا احتمال بارداری وجود دارد؟ باکره هستم و پرده دارم
مدیر پایگاه اجتمال بارداری در خانمهای باکره هم وجود دارد در صورت تاخیر در قاعدگی تست انجام دهید و اگر 72 ساعت بیشتر نگذشته از روش اورژانسی جلوگیری از بارداری استفاده کنید
Sra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
سلام من با نامزدم دیروز رابطه بدون دخول داشتم، و فقط الت ایشون روی من بود ، ارضا شدن و اب از کناره ها به پایین اومد. اما روی واژن هم تا حدودی ریخته شد و سریع با دستمال پاک کردیم و بعد از ادرار آن را شستم آیا احتمال بارداری وجود دارد؟ باکره هستم و پرده دارم
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری ضعیف است
اما اگرنگران هستید می توانید خیلی سریع قرص اورژانسی مصرف کنید
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
سلام چطوری باید بفهمم زمان تخم گذاریم کی هست؟؟من هفته پیش جمعه پریود شدم تا ۵ روز پیش که تموم شد یه بار ۴ روز پیش یبارم دیشب و پریشب یعنی کلا بعد از پریودی ۳ بار نزدیکی داشتیم دخول از جلو انجام دادیم و منی کامل ریخته شد داخل واژنم چند دقیقه هم درازکشیدم ایا احتمال بارداری هست؟؟؟؟
مدیر پایگاه می توانید از کیت های تخمک گذاری که در داروخانه ها وجود دارد استفاده کنید تا به زمان تعیین تخمک گذاری شما کمک شود از اولین روز قاعدگیتون حدودا 12 تا 14 روز بعد زمان تخمک گذاری محسوب میشود که رابطه باید یک شب در میون انجام شود بله احتمال بارداری هست در صورت تاخیر در قاعدگی تست بارداری انجام دهید
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
سلام من ۱۵ ام پریود شدم و ۱۹ ام تموم شد از اون‌روز به بعد ۳بار نزدیکی داشتم یعنی ۱ روز بعد از پریودی و دیشبو پریشب منی کاملا داخل واژنم رفت میخواستم بدونم باردارمیشم ؟؟احتمالش هست یا نه؟؟؟
مدیر پایگاه در صورت تاخیر در قاعدگی تست بدهید بله احتمال بارداری هست
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
0
0
سلام من ۱۵ ام پریود شدم و ۱۹ ام تموم شد از اون‌روز به بعد ۳بار نزدیکی داشتم یعنی ۲۰ ام و ۲۳ و ۲۴ ام دخول کامل و منی کاملا وارد واژنم شد میخواستم بدونم امکان حاملگی هست؟؟؟
مدیر پایگاه بله  احتنمال بارداری هست تست بارداری انجام دهید
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
سلام من ۳ تیر پریودیم شروع شدوتا ۱۰ تیر ادامه داشت ۲۶ تیر رابطه داشتم اما الت نامزدم زیاد وارد واژنم نشد اما مقداری از منی وارد واژنم شد وبرای بار اولین رابطه امکان حاملگی وجود داره جون نامزدی ما بهم خورده
مدیر پایگاه
باسلام
بله درمواردی امکان دارد
بهتراست خیلی سریع قرص اورژانسی بخورید
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
0
0
سلام من بیست روز قرص
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
سلام من این ماه ۱۵ ام پریود شدم طبق گفته شما ۱۲ تا ۱۴ روز از پریودی اخری میشه روز تخم گذاری یعنی ۲۹؟؟ من دیشب نزدیکی داشتم دخول کامل و منی کاملا وارد واژنم شد امکان بارداری هست ؟؟؟
مدیر پایگاه بله  در صورت تاخیر در قاعدگی تست بدهید
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
سلام خسته نباشید!من یک روز بعد از تمام شدن پریود با نامردم رابطه محافظت نشده داشتم و یک عدد قرص اورژانسی 1.5خوردم خواستم بدونم امکان بارداری وجود داره؟ و آیا قرص باعث میشه در ماه بعد پریود عقب بیفته یا نه ؟!
مدیر پایگاه اگر فقط یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد نزدیکی قرص مصرف کردید احتمال بارداری ضعیفه و تاریخ قاعدگیتون هم بهم می خوره
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
سلام . خسته نباشید . ببخشید من یک رابطه محافظت نشده با نامزدم داشتم ولی منی داخل واژن ایشون نریخت چون میترسیدم باردار بشن ۴روز بعد با دکتر مشورت کردم و ایشون هم گفتن که احتمال بارداری ضعیفه و قرص ال دی براشون نوشتند دوتا که خوردند ۸ ساعت بعد پریود شدند و ۷روز هم پریود بودند البته کمی هم لکه بینی داشتند و الان هم هیچ کدوم از علایم بارداری رو ندارند آیا باید تست بدهند یا آزمایش خون بدهند که حامله هستند یا نه ؟ ممکنه حاملگی خارج از رحمی اتفاق افتاده باشد . توروخدا سریع جواب بدید .
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری بسیارضعیف است

الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
سلام .من اول مرداد ماه که یک روز بعد از تمام شدن پریودم بود رابطه محافظت نشده داشتم و یک عدد قرص اورژانسی 1.5مصرف کردم و الان 5مرداد هست و من پریود شدم ینی 5روز بعد از تمام شدن پریود قبلی ..آیا مشکلی وجود داره خواهش میکنم جواب بدین خیلی میترسم آخه میگن این قرصا عقب میندازه و اینکه من زودتر از حد معمول شدم استرس دارم
مدیر پایگاه
با سلام
این قرص ها عامل اختلال پریود هستند
Yasaman
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
سلام من و نامزدم ۱۳مرداد از راه مقعدی نزدیکی داشتیم که متوجه شد کاندوم پاره شده و یه کم اب منی‌ش داخل رفت و سریع پاکش کرد و الان شک داره که به واژنم برخورد کرده یا نه، دخولی هم از راه واژن نداشتیم و من باکره م، و ۲۰تیر پریود شده بودم ولی بعد پلک شدنم باز لکه بینی دیدم تیرماه، احتمال بارداری هست در این شرایط بنظرتون؟؟
مدیر پایگاه احتمال بارداری در خانمهای باکره هم وجود دارد اگر زمان قاعدگیتون عقب افتاد یک تست بارداری انجام دهید
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
0
0
سلام من پریودیم ۱۵ ام هر برجه برجه قبلی ۲۳ ام ۲۴ ام ۲۵ ام و ۲۹ که میشد روز تخم گذاریم نزدیکی داشتم از واژن منی کامل وارد شد اما الان که ۱۴ام ازم لکه قهوه ای اومد خون چرا باردارنشدم؟؟؟ مشکل چیه؟؟؟
مدیر پایگاه دوست عزیز از نظر کارشناسان ما شما زمانی میتوانید فکر کنید مشکلی برای بارداری دارید که 6 ماه از اقدام به بارداری گذشته و باردار نشوید می توانید از کیت های تخمک گذاری که در داروخانه ها هست کمک بگیرید تا زمان تخمک گذاری مجدد در ماه آینده نزدیکی داشته باشید اگر بعد از 6 ماه موفق به بارداری نشدید برای بررسی به متخصص مراجعه کنید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
0
0
سلام من با نامزدم رابطه داشتم اما دخول از پشت بود و باکره هستم و پرده بکارت دارم اما آلت های تناسلیمون بهم مالش میدادیم آیا برداری از طریق پیشاب امکان داره؟؟بعد از این هم فورا دوش گدفتم و یروز بعد از روش پیشگیری اضطراری هم استفاده کردم
مدیر پایگاه امکان بارداری در خانمهای باکره هم وجود دارد ولی اگر اورژانسی پیشگیری کردید جای نگرانی نیست
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
0
0
درود
من و نامزدم تقریبا یک شب درمیان رابطه داریم در تمام رابطه دخول صورت نمیگیره اما گاهی این عمل انجام میشه همیشه هم ترس و اضطراب باردار شدن باهامون هست
ممنون میشم چندتا روش با کمترین میزان عوارض رو بهمون معرفی کنید
و کلا راجع به نزدیکی در دوران نامزدی هم توضیحات کًاملی ارائه بدین
متشکر و ممنونم
مدیر پایگاه
باسلام
توصیه اول اینستکه روابط زناشویی به بعد ازازدواج و رفتن به خانه مشترک آغازشود چراکه درغیراین صورت می تواند عوارض جدی هم داشته باشد
اما بهترین روش استفاده ازقرص ضدبارداری با توصیه پزشک است
همچنین استفاده ازکاندوم مردانه و زنانه هم ضریب اطمینان بالایی دارد.
درمواقعی هم که نگرانی جدی وجود دارد مصرف قرص اورژانسی آن هم فقط برای یک بار درسال توصیه می شود چراکه مصرف چندباره این قرص ها نیزعوارض جدی دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
0
0
سلام من همسرم مشکل زیرو اسپرم داره و نمیتونیم بچه دار شیم ولی همیشه هنگام رابطه اب منی داخل واژن ریخته میشه ایا این مشکلی داره؟
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
0
0
سلام تو عقدیم،من با نامزدم ۷روز بعد از پاکی رابطه داشتیم اما دخول صورت نگرفته
پیشاب با واژن تماس داشته امکان بارداری هست؟
نامزدم پرده داره
شب هم احساس درد در ناحیه زیر شکم و دل درد داشته و ۴.۵ روز میگذره چه چیز برای جلوگیری هست از بارداری؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بارداری دراین شرایط ضعیف است
اما بهتراست هفت روزدیگرآزمایش بارداری ببدهد
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
0
سلام ممنون از مطالب خوبتون ستاره هسم ۲۳سالمه و الان ۸ماهه ک برای بارداری اقدام میکنم ولی متاسفانه موفق نشدم تنبلی تخمدان هم دارم تحت نظر دکتر هم هستم این ماه عفونت واژن گرفتم ایا میتونم از قرص واژینال برای سه روز استفاده کنم بعد نزدیکی کنم؟ایا در این شرایط امکان بارداری هست؟؟
مدیر پایگاه باید عفونت برطرف شود سپس اقدام به بارداری کنید تخت نظر متخصص درمان شوید خود سرانه دارو مصرف نکنید
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
باسلام سه روزه که از پریودی پاک شدم و رابطه بدون جلوگیری داشتم اگه بعد از رابطه شروع ب قرص ال دی کنم آیا امکان بارداری وجود داره
مدیر پایگاه باید از روز پنجم قاعدگی  شروع کنیداز ماه بعد شروع کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
سلام خسته نباشید چرا جواب این سوال من داده نشد لطفا راهنمایی کنید مرسی از سایت خوبتون
سوال: من همسرم مشکل زیرو اسپرم داره و نمیتونیم بچه دار شیم ولی همیشه هنگام رابطه اب منی داخل واژن ریخته میشه ایا این کار مشکلی داره؟
لطفا زودتر جواب بدید با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
0
0
سلام خسته نباشید چرا جواب این سوال من داده نشد لطفا راهنمایی کنید مرسی از سایت خوبتون
سوال: من همسرم مشکل زیرو اسپرم داره و نمیتونیم بچه دار شیم ولی همیشه هنگام رابطه اب منی داخل واژن ریخته میشه ایا این کار مشکلی داره؟
لطفا زودتر جواب بدید با تشکر
مدیر پایگاه
باسلام
نگرانی شما چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
سلام ایا شستشوی داخل واژن باسرکه اسپرمرو از بین میبره یعنی میشه یک راه برای جلوگیری باشه یانه؟
مدیر پایگاه
باسلام
این روش خیلی نمی تواند مطمئن باشد
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
سلام عذر میخوام میخواستم بدونم وقتی مرد یکبار به انزال رسیده و آب خارج شده با دستمال پاک شده ولی برای بار دوم بلافاصله الت خود را در واژن وارد میکند آیا احتمال بارداری وجود داره؟(خیلی فوری هست میخوام اگر هست قرص اورژانسی استفاده کنم)
ممنونم
مدیر پایگاه ممکن است آلت هنوز آغشته به اسپرم باشد در صورت شک توصیه به روش اورژانسی می شود اگر مطمئن هستید اسپرمی باقی نمانده که موردی ندارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
سلام ببخشید من تو آب داغ وان ارضا شدم و همه جا هم تمیز کردم با شامپو بدن و میخواستم ببینم که کسیدبار دار میشه
مدیر پایگاه باسلام سوال شما به طور دقیق چیست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
ریختن ناخاسته مایع منی داخل واژن ایا ممکن است حامله نشود پنج روز هم مانده به تخم گذاری
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
0
0
بعد از انزال کاندوم جاموند توی واژنم و نمیدونم ایا مقداری از منی در واژنم خالی شد یا نه و حدود نیم ساعت بعدش دو تا قرص ۰.۷۵ لوونرژسترول با هم خوردم شانس بارداری چقدره؟دوز بعدی را دولزده ساعت بعد بخورم؟روز بیستم سیکلم هستم و ده روز دیگه باید پریود بشم،خواهش میکنم کمکم کنید
فاطیما بذرافکن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
سلام ببخشید آمپول سینال اف درکسانیکه تنبلی تخمدان دارند موثر هست درباروری؟
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
سلام
میخواستم ببینم در روش بیرون آوردن قبل از انزال ...بعدها برای بچه دار شدن مشکل پیدا میکنیم ...حدود ۴ سال است که ازدواج کرده ام ولی بچه دار نشدیم به همین روش
مدیر پایگاه
باسلام
آیا درحال حاضرانزال به داخل واژن صورت می گیرد؟
مهدی
|
United States
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
0
0
سلام.من حدودا ۱۰ روز پیش با نامزدم نزدیکی داشتم باکره هستن هنوزولی دخول انجام ندادیم ولی مایع منی اطراف پا ویکم مونده ب ب الت تناسلی خانم ریخته شده بود البته ک بادستمال پاکش کردیم احتمال باراداری وجود داره؟ اگ هست چ کاری باید انجام بدم
مدیر پایگاه دوست عزیز احتمال بارداری در خانم های باکره هم وجود دارد قبل از هر چیز  در صورت تاخیر در قاعدگی یک تست بارداری انجام دهید
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
منم جلوگیری میکنم بنظرم مایع منی شوهرم رفته دهنه رحیم جکار کنم
مدیر پایگاه
باسلام
اگرقبل از48 ساعت است که می توانید یک قرص اورژانسی بخورید
Hhh
|
Germany
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۶
0
0
سلام من تازه ازدواج کردم نمخواهم بچه دار بشم ولی شوهرم خیلی دوست داره ما رابطه داریم کمی از مایه منی فکر کنم وارد بدنم شدم من چند روز دیگه پروید میشم آیا امکان باردار شدنم هست
مدیر پایگاه اگر قاعده نشدید تست انجام دهید احتمال بارداری در زمان تخمک گذاری بیشتر از هر زمان دیگری است ولی کاملا قطعی نمی توتن گفت باردار نیستید
ليدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
سلام مدت يك سال سه ماه ميشه از ازدواج من در اين يك سال شوهرم نمي خواست كه من بار دار شوم رابطه داشتيم اما مني اش داخل واژن من نمي ريخت خودش جلوگيري طبيعي ميكرد در اين يك سال پريودم نامنظم شد بعد از خواهش من سه ماه با فاصله طولاني رابطه ميداشتم و مني اش را ميريخت اما من بار دار نشدم دليل اش اين جلوگيري شوهرم بود كه به من آسيب رساند يا مشكل اين پريود نامنظم من است لطفاً همين جا جواب من را بدهيد
مدیر پایگاه

دوست
عزیز احتمالا شما درچار اختلالات هورمونی یا کیست شدید که باید سونوگرافی و
آزمایشات لازم رو انجام بدهید تا در صورت نیاز چند دوره قرص ضدبارداری برای تنظیم
قاعدگی مصرف کنیدسپس اقدام به بارداری نمایید بهم ریختن نظم قاعدگی ربطی به جلوگیری همسر شما نداشته سه ماه هم زمان زودی است که فکر کنید نابارور هستید یک سل بعد از عدم جلوگیری و بار دار نشدن می توانید فکر کنید مشکل ناباروری دارید



sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
سلام و خسته نباشید.من با دوستم یه رابطه ک نمیشه گفت وقتی کمکش میکردم برای ارضاشدن مقدار کمی منی رو دستم ریخت که یادم نیس با دستمال پاکش کردم یا نه و بعدش سریع رفتم دوش و متاسفانه نمیدونم قبل تماس دستم با واژنم دستمو شستم یا نه 5 مهر روز پریودیم بود و من 23 مهر این اتفاق رو باهاش داشتم قبلش هم انتی بیوتیک و تو موعد بعدی پریودیم قبلش مفنامیک اسید استفاده کردم دوره 29 روزه دارم و اما این بار 3 روز با تاخیر همون لحظه فقط خون قهوه ای تیره ازم بیرون اومد و من برای پریود شدن کامل دو عدد قرص پروستروژن استفاده کردم و بعد چن روز در حد 2-3 روز خونریزی داشتم اما الان بعد 1 هفته درد زیر شکم و تخمدان دارم دیروز بیبی چک گذاشتم منفی بود ایا احتمال بارداربودنم هست؟ علت این درد شکمی چیه؟
مدیر پایگاه با توجه به اینکه خونریزی کامل در شما اتفاق نیفتاده برای اطمینان از بارداری مطمئن ترین راه انجام تست خون بارداری است
ارغوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
0
0
سلام من دکترم گفته باید یک شب درمیون نزدیکی کنم برابارداری اما امروز نزدیکی داشتم بدون اینکه متی بریزه داخل ایامشکلی هست؟
مدیر پایگاه وقتی از ریختن منی به داخل وژن جلوگیری شود ممکن است همان روز روز تخمک گذاری شما باشد و بارداری انجام نشود طبق دستور پزشکتان اقدام به بارداری را  ادامه دهید
یاسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
0
0
سلام
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
سلام من 19سالمه با شوهرم روز دوم پریودم رابطه داشتیم و منی کاملا ریخته شد تو واژنم و همون لحظه قرص اورژانسی خوردم احتماله بارداری هست؟؟
مدیر پایگاه در دوران بارداری  تخمکی آزاد نمی شود که باردار شوید ولی توصیه کارشناسان این است که در هنگام قاعدگی بدلیل بیماریهای عفونی که برای خودتان یا همسرتان ممکن است پیش بیاید رابطه نزدیکی نداشته باشید
السا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
سلام و خسته نباشید. ما رابطه ای کاملا سطحی داشتیم و حتی آلت ها هم تماس نداشتن. و با لباس بودیم. تنها لمس بود. میترسم نامزدم قبل از اینکه ب من دست بزنه، دستش ب پیشاب خودش خورده باشه، آیا با توجه ب اینکه لباس داشتیم و مستقیم نمیتونست دستش و بهم برسونه احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه دراین شرایط احتمال بارداری وجود ندارد ولی به طور کل هر زمان به هر دلیل شک به بارداری وجود داشته باشد تا 72 ساعت بعد نزدیکی می توانید از قرصهای  اورژانسی و فقط یک بار ماه در ماه استفاده کنید اگر هم 72 ساعت بیشتر گذشته در صورت تاخیر در قاعدگی یک تست بارداری انجام دهید 
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
سلام ببخشید من با شوهرم نزدیکی داشتم و مایع منی سه یار داخل ریختن قرص اورژانسی مصرف کردم اما مجدد باز دو روز بعد نزدیکی داشتیم که باز هم یه بار مایع منی رو داخل ریختن ایا من باز باید قرص مصرف کنم یا همان قرص اولی که خوردم کافیه واسه پیشگیری؟
مدیر پایگاه بله مصرف کنید اما بدانید که این روش عوارض خاص خود را دارد
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
سلام خسته نباشید من باشوهرم برای بارداری اقدام کردیم ولی من پرده بکارتم ازبین نرفت ایا بارداری امکان دارد
مدیر پایگاه حتما به متخصص مراجعه کنید تا این مساله برطرف شود سپس اقدام به بارداری نمایید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
سلام خسته نباشید
دیروز رابطه بدون دخول داشتیم
دستش خورد به منی که بعد چند دقیقه با همون دست که مقداری منی خورده بود واژنشونو شستن روز ۴ بعد پریودیشو بود ۱ ساعت بعد رابطه قرص اورژانسی مصرف کردن چند درصد احتمال بارداری هست ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
0
0
سلام میشه سوال من را جواب بدید
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
سلام دیشب با همسرم رابطه داشتم دوبار ایشون ارضا شدن،بار اول کامل مایع منیشون بیرون واژن بود،بار دوم خودشون میگن ک چند ثانیه بعداز خارج کردن آلتشون ارضا شدن ولی من متوجه نشدم ک دقیقا چجوری بود و شک دارم ک ریخته شده داخل یا ن درضمن من چند دقیقه بعد واژنم رو شستم...سوالم اینه ک ممکنه طبق حرف ایشون یعنی چند ثانیه بعداز بیرون ریختن،بارداری ایجاد بشه؟!اگه یکم از مایع منیشون با لبه واژنم برخورد داشته باشه احتمال بارداری چقدر هست؟ممنون میشم جواب بدین
مدیر پایگاه در موارد شک به بارداری تا 72 ساعت بعد نزدیکی میتوانید از قرصهای اورژانسی استفاده کنید 
مستر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
0
سلام اگر ۲ روز قبل تخمک گذاری روی دست پیشاب بریزه و اون رو تمیز کنیم وبعد با واژن تماس داشته باشه احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه احتمال اش ضغیفه
ماری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
0
سلام یک هفته بعد از آمیزش جنسی مشکوک یک بارلک بینی خیلی خفیف داشتم امکان بارداری وجود داره؟و اگر وجود داره چطور باید سقط کرد...ممنون
مدیر پایگاه برای تشخیص بارداری آزمایش خون انجام دهید درباره سقط کارشناسان ما پیشنهادی برای سقط غیر قانونی دارند
Minooooooo
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
0
0
سلام من روز 13 سیکلم(سیکل33روزه) ی رابطه بدون دخول داشتم و نمیدونم پیشابی وجود داشته یا ن در طول رابطه آلت نامزدم نزدیک واژنم نشد اما برای یک لحظه ب واژنم مالیده شد فقط برای یک ثانیه تازه داخل هم نرفت نمیدونم شاید پیشاب داشته اما خودش میگه نه اما قبل رابطه ادرار کرده بود باکره هستم احتمال بارداری هست
مدیر پایگاه اولا لازم است بدانید احتمال بارداری در خانم های باکره هم وجود دارد در موارد شک به بارداری از روشهای اورژانسی جلوگبری از بارداری استفاده کنید و در صورتیکه قاعدگیتان به تاخیر افتاده یک تست بارداری انجام دهید
شاپرک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۶
0
0
سلام اگر رابطه دو روز قبل از تخمک گذاری باشد و هیچ دخولی رخ ندهد و انزالی شکل نگیرد بدون دخول با پیشاب احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه زمان دقیق تخمک گذاری را حول و حوش  14 امین روز قاعدگی حساب می کنند اگر شک به بارداری وجود دارد باید از روشهای تورژانسی جلوگیری از بارداری استفاده شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
0
0
همسرم اسرار داره منی رو داخل رحمم بریزه من هم فیبرم دارم ونمیتونم قرص ضد بارداری بخورم ازکاندومم استفاده نمیکنه چکار کنم
مدیر پایگاه راه پیشگیری از بارداری یا از طریق محافظت از جانب مرد باید باشد یا زن وقتی همسرتان  اصرار به این کاردارد احتمالا تصمیم به بچه داشتن دارد که اگر شما آمادگی ندارید باید به یک مشاوره مراجعه کنید  اگر منی وارد رحم شود و شما در زمان تخمک  گذاری باشید و قرص هم استفاده نکنید باردار می شوید البته روشهای جلوگیری  دیگری از بارداری مثل ای یو دیو.. وجود دارد که متخصص با توجه به جواب سونوگرافی شما نظر می دهد
yasii
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
0
0
سلام..من 21سالمه 5سال ازدواج کردم سال 94 یه سقط داشتم بعد از اون عفونت گرفتم چندماه قرص مصرف خوب شدم...من مثل هرزن دیگه اقدام بهبارداری کردم نشد.حتی شده پریود نشم. تست میدم چیزی نیست بعد دکتر میرم قرص میدن برای باز شدن پریودیم .ممنون راهنمایی کنین
مدیر پایگاه حتما در جواب آزمایشهای شما مشکلی بوده که متخصص به شما قرص داده سوال شما خیلی کلی است دلایل زیادی برای عدم بارداری وجود دارد که با معاینه و جواب آزمایشها و سونوگرافی میتوان نظر دادوطبق مشکل شما دارو تجویز کرد 
Minafere
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
0
0
باسلام وخسته نباشیدببخشیدمن روزپنجشنبه وجمعه که ۱۱و۱۲پریودیم بودآمپول هاچ جی سی زدم وجمعه،شنبه،یکشنبه ودوشنبه نزدیکی داشتم آیااحتمال داره باردارباشم ونزدیکی تاچندروزدیگه بایدادامه داشته باشه
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ، زایمان و درمان ناباروری :تا ۳ یا ۴ روز پس از آمپول باید حتما نزدیکی داشته باشید برای حاملگیج
Fat
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
0
0
سلام من در دوران عقدکردگی هستم و از جلو با همسرم رابطه دارم همسرم همیشه دوبار ارضا میشه البته بعد از اینکه با دستمال کاملا خودشو پاک میکنه اما من شک دارم و حتی یکبار ک اب منیش رو با یه دستمال تمیز کردم من باهمون دستمال دوباره واژن خودم رو تمیز کردم
ایا امکان بارداری هست تروخدا کمکم کنید من خیلی استرس دارم
مدیر پایگاه اگر 72 ساعت از نزدیکی بیشتر نگذشته قرص اورژانسی مصرف کنید اگر این زمان گذشته باید صبر کنید در صورت تاخیر در قاعدگی تست بتا انجام دهید
zeynab
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
0
0
سلام،خسته نباشین،ممنون از سایت خوبتون
من پرده ی بکارتمسپتوم دار و تیغه ای هست ک حالا بعد یک سال و ده ماه یک مقدارش پاره شده،البته قبل ا اون هم نزدیکی داشتیم و مشکلی از این بابت نداشتیم.میخوام بدونم با توجه ب اینکه پرده بطور کامل باز نشده اینکه برای بارداری از تزریق اسپرم با سرنگ استفاده کنم و اونو داخل سوراخ تخلیه کنم مطمئن تر نیست؟چرا ک در غیر این صورت،مقدار زیادی از منی میاد بیرون،لطف کنین توضیح بدین
اگر تقریبا روزانه رابطه داشته باشم و منی داخل واژن ریخته بشه احتمال بارداری بالاتر میره؟
ممنونتونم واقعا
مدیر پایگاه
دکتر مریم میکانیک متخصص زنان ، زایمان و درمان نا باروری

سوال شما تکراری است ولی جواب کارشناس ما این است

اگر نزدیکی به راحتی صورت می گیرد نیازی به تزریق اسپرم برای بارداری نیست.
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
0
0
من 4 ماهه ال دی میخورم ایا اگه اسپرم بهم بریزه احتمال بارداریم کمتر نیس ؟ چون 4 ماهه مسخورم میگم
مدیر پایگاه غلط تایپیتون باعث شده ما متوجه سوالتون نشیم اگر ال دی می خورید چطور می خواهید بار دار شوید تا زمانی که ال دی بخورید باردار نمی شوید بعد از قطع می توانید اقدام به بارداری کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
سلام ببخشید میخواستم بدونم روشی‌ هست که منی به طور کامل داخل واژن ریخته بشه ولی از بارداری به طور حتم جلو گیری کرد؟
مدیر پایگاه
باسلام
استفاده از آیودی ،قرص های ضدبارداری،کاندوم زنانه روش های متداول وکم ریسک ترین هستند
ضمنا وازکتومی درمردان نیز این امکان را می دهد البته اگرمرد در آینده فرزند نخواهد
Hosein
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۶
0
0
سلام دکتر
همسر من پریود نامنظم داره یعنی در ماه پیش 3 بار پریود شد
دیشب بعد از نزدیکی که نصف رابطه محافظت شده و نصفش محافطت نشده بود دو عدد قرص اورژانسی همزمان بعد از چند ساعت از نزدیکی خورد
امروز صبح هم به همان روش نیمه محافظت شده نزدیکی داشتیم

با توجه به اینکه دیشب تا عدد قرص اورژانسی خورده بود. و امروز هم سکس داشتیم.،چند درصد امکان بارداری وجود داره؟

ضمن اینکه از الان تخمدانهای همسرم به شدت درد میکنه. دلیل اون چی میتونه باشه؟
خواهش میکنم پاسخ بدید بی زحمت
واقعا نگران بارداری و سلامت همسرم هستم
مدیر پایگاه ایشان حتما باید آزمایشات هورمونی و سونوگرافی برای بررسی کیست انجام دهند قرص اورژانسی رافقط یکبار در ماه و تا 72 ساعت بعد نزدیکی طبق دستور مصرف کرده باشند احتمال بارداری نیست برای درد تخمدان هم باید سونوگرافی انجام دهند تا علت مشخص شود
غزال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
0
0
من هربار بعداز نزدیکی که منی داخل واژن ریخته میشه با داخل کردن شیلنگ آب داخل واژن رو با فشار آب شستشو میدم ایا احتمال بارداری وجود داره؟این کار برای رحمم ضرر نداره؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال بارداری وجود دارد
شما می توانید چنانچه به هرعلتی قصد بارداری ندارید ازروش های دیگرازجمله مصرف قرص،آیودی،کاندوم مردانه وزنانه  و روش های دیگراستفاده کنید
ننن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
سلام من بعد چهارسال جلوگیری فقط یه بار جلوگیری نداشتم روش جلوگیری هم طبیعی بود ایا بایک بار احتمال بارداری هست یانه؟
مدیر پایگاه اگز نزدیکی در زمان تخمک گذاری اتفاق بیفتد و منی وارد واژن شود احتمال بارداری وجود دارد برای اطمینان از عدم بارداری بهتر است آزمایش خون انجام دهید بهترین زمان برای انجام آزمایش بتا یک هفته پس از تاخیر در قاعدگی است
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
سلام .‌من و همسرم در طول دوران قاعدگی رابطه ناامن داشتیم و بعد از پاک شدن هم ایشون ۲روز منی شونو داخل رحمم تخلیه کردن . من بعد از چهار روز از اتمام قاعدگی دو قرص اورژانسی مصرف کردم . آیا احتمال بارداری هست ؟ در ضمن مشکل هورمونی دارم و دوبار در ماه پریود میشم
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال بسیارضعیف است
اما بهتراست 10 روزبعد از رابطه تست بارداری بدهید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
سلام
من با خانمم یک روز بعد از غسل که پریودیش تموم شد یه رابطه داشتم ولی به این مشخصات:
هردو لباس زیر تنمون بود
من به ارگاسم نرسیدم و نخواستم که برسم(مرد هستم)
احتمال بارداری چقده در این صورت؟
مدیر پایگاه
باسلام
با این وضعیت خیلی ضعیف است
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
سلام مجدد
من یه سوال دارم راجع یه اینکه میفرمایید با این وضعیت احتمال بارداری خیلی ضعیف است
یعنی یه جور دیگه ش اینه که احتمال هم هست ولی خیلی کم؟؟؟
اینو چطور میشه توجیه کرد؟؟
ممنونن میشم پاسخ بدید
مدیر پایگاه وقتی گفته میشود احتمال بارداری خیلی ضعیف است یعنی در موارد خیلی خاص بوده که بارداری اتفاق افتاده است و در این موارد بهترین راه برای اطمینان تست خون بارداری است
هما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
0
0
سلام
احتمال بارداری 6 روز بعد از اولین روز خونروش چقده؟؟؟
پریودیم گاه 30 روزه و گاه 32 روزه ست و گاه 29 روز
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری:

سلام بعد از ۶ روز از شروع پریود معمولاامکان بارداری نیست
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
0
سلام من صبح باهمسرم رابطه داشتم و تمام ابش ریخت جلوم من راه رفتم و شستمش یعنی الان حامله شدم
مدیر پایگاه دوست عزیز وقتی رابطه نزدیکی ذارید و منی داخل واژن شما می شود  احتمال بارداری وجود دارد خصوصا (در شرایطی که اطراف تاریخ تخمکگذاری شما باشد )شما می توانید فقط یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد نزدیکی بصورت اورژانسی از بارداری جلوگیری کنید از داروخانه قرص اورژانسی تهیه کرده و مصرف کنید ولی نظم قاعدگی شما به هم خواهد ریخت 
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
سلام.
من دو هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم.ولی هیچ دخولی انجام نشد.فقط دستم به منی ایشون برخورد کرد که سریع با دستمال پاک کردم و چند دقیقه بعد واژنم رو لمس کردم.(فقط احساس میکنم مقداری از منی زیر ناخنام باقی مونده بود)
الان چند روزه پریودم عقب افتاده با اینکه هرماه دقیق میشدم. آیا امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه بهتر است تست بارداری انجام دهید
maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
سلام‌ لطفا زود جواب بدید واجبه
دوست من یک هفته قبل از عادت رابطه داشته با جلوگیری طبیعی و با اطمینان اینکه داخل ریخته نشده ، و حالا پریود شده ولی مثل همیشه خونریزی نداره و خیلی خیلی کم هستش ، ایا احتمال بارداری هست ؟!
مدیر پایگاه اگر خونریزی بصورت کامل است نه لکه بینی باردار نیستند
مریلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
سلام عذر میخوام میخواستم بدونم پیش اب خودش اسپرم داره یا نه چون همسرم بعد از هر رابطه شستشو کامل انجام میدن و بعد رابطه بعد و مایع منی اصلا داخل ریخته نمیشه و بعد هم شستشو میشه با همه اینا این روش برای پیشگیری هست یا نه? احتمال بارداری هست?
مدیر پایگاه
باسلام
بله درمواقعی می تواند منجربه بارداری شود
فریبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
سلام من روش جلوگیریم امپول سه ماهه ضد بارداری هست .با همسرم نزدیکی داشتم نمیدونم اب داخل واژگان رفت یا نه ولی روی واژنم ریخت آیا امکان بارداری هست
مدیر پایگاه سلام.اگر هنوز توی مدت سه ماهه هستید مشکلی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
0
0
سلام من نزدیکی کردم باشوهرم کامل اسپرم رفت تو بدنم اما بلافاصله با فشار اب تمام اسپرم اومد بیرون امکان بارداری هست لطفا جواب زوتر بدین ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
اگردرشرایط تخمک گذاری باشید بله احتمال اش هست
بهترین توصیه هم درصورت تمایل مصرف قرص اورژانسی است درکوتاهترین زمان ممکن
حدیث
|
Greece
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
سلام.من دخترم ۵ ساله هستش و ۴ساله طبیعی جلوگیری میکنم.از بعضی ها شنیدم که میگن طبیعی جلوگیری کردن پیش از ۳ سال باعث میشه که دیگه حامله نشی.ایا درسته؟
مدیر پایگاه  این مساله عمومیت ندارد وایمن ترین روش برای پیشگیری از بارداری در هر زوجی متفاوت است. شاید روشی که برای یک زوج ایمن است برای دیگری نباشد. هر خانمی با توجه به مقتضیات بارداری، سلامت عمومی، سن و وضعیت بدنش، باید انتخاب کند کدام روش مناسب تر است. بهتر است خانم ها در مورد روش پیشگیری خود تصمیم نگیرند و با پزشکشان مشورت کنند تا با توجه به وضعیتشان، ایمن ترین روش به آنها پیشنهاد شود. گاهی لازم است روش مردانه مثل کاندوم داشته باشند. 
Shahin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
0
0
سلام من روز قبل رابطه داشتم و ۳ بار ارضا شدم (بیرون از واژن) و امروز ۲ بار (بیرون از واژن) اما بار آخر چند ساعت بین رابطم فاصله داشت و در این مدت ادرار نکردم آیا احتمال حاملگی برای خانومم وجود دارد؟
مدیر پایگاه زمانی احتمال حاملگی وجود دارد که منی داخل واژن شود اگر شک به موضوع دارید تا 72 ساعت بعد نزدیکی حانمتون میتونند از روش اورژانسی ضد بارداری استفاده کنند
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
سلام خواهش میکنم سوال منویکی جواب بده خیلی مهمه.من رابطه کنترل نشده داشتم البته منی داخل واژن ریخته نشدولی صبح روزبعدیعنی ۵یا۶ساعت بعدقرص اورژانسی ۷۵میل خوردم وتقریبادوازده ساعت ونیم بعدیکی دیگ خوردم.الان ترسم ازینه ک چون نیم ساعت دیرترخوردم بارداربشم.ایاامکان داره؟
مدیر پایگاه
باسلام
با این تفاسیرکه شما گفتید احتمال بارداری تقریبا غیرممکن است
ضمن اینکه مصرف یک قرص اوراژانسی درکمتراز72 ساعت کافی است
ضمنا این قرص ها عوارض جدی  هم درصورت مصرف زیاد دارند
نوشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم مایع منی بین پاها و روی واژنم حس کردم و روش ریخت یه ساعت بعدش دوتا قرص اضطراری باهم خوردم و اینک پرده بکارت دارم ایا امکان بارداری هست؟؟!بعدشم بلافاصله شست شو کردم و دوش گرفتم و اینک دو روز مونده به تاریخ پریودم و لک بینی داشتم قبل رابطع به دلیل نزدیک بودن پریودم خواهش میکنم پاسخ بدین
مدیر پایگاه اگر قرص اورژانسی را تا 72 ساعت و یکبار در ماه استفاده کنید احتمال بارداری وجود ندارد با خوردن قرص هئورمونی این عوارض پیش می آید و طبیعی است
هيوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
سلام خانم دكتر لطفا سوال منم جواب بديد
من در روز اول پريودم رابطه داشتم ك مني شوهرم كامل داخل ريخت بعدش من كامل واژنم رو شستم و ٢٤ ساعت بعد قرص خوردم با توجه ب اينكه مني شوهرم خيلي غليظه و حتي وقتي روي پوست ريخته ميشه فقط با مايع شستشو ميتونم بشورمش احتمال بارداري هست؟؟؟
با توجه به شرايطمون بچه نميخاين چيكار كنم ك باردار نشم؟؟
تو رو خدا جواب منم بديد....
مدیر پایگاه امکانبارداری در دوران بارداری وجود ندارد چون تخمکی آزاد نمی شود جای نگرانی نیست
هيوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
سلام خانم دكتر لطفا سوال منم جواب بديد
من در روز اول پريودم رابطه داشتم ك مني شوهرم كامل داخل ريخت بعدش من كامل واژنم رو شستم و ٢٤ ساعت بعد قرص خوردم با توجه ب اينكه مني شوهرم خيلي غليظه و حتي وقتي روي پوست ريخته ميشه فقط با مايع شستشو ميتونم بشورمش احتمال بارداري هست؟؟؟
با توجه به شرايطمون بچه نميخاين چيكار كنم ك باردار نشم؟؟
تو رو خدا جواب منم بديد....
مدیر پایگاه دوست عزیز این سوالو چند بار ارسال کردید احتمال بارداری در دوران قاعدکگی نیست چون تخمکی آزاد نمی شود ضمنا شستشو روش مطمئنی برای جلو گیری از بارداری نیست
ناشناس
|
Singapore
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
با سلام خانوم دکترم من تازه ازدواج کردم با همسرم رابطه داشتم احساس میکنم منی داخل واژنم ریخته شده سری به شوهرم گفتم درش اورد من تاحالا ازقرص اوژانسی جلوگیری استفاده نکردم امکان بارداری هس هنوزم ۷۲ساعت نگذشته لطفا راهنماییم کنیدممنون
مدیر پایگاه اگر قرص اورژانسی را یک بار در ماه و تا 72 ساعت بعد نزدیکی مصرف کنید مشکلی پیش نخواهد آمد
Maryam
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
سلام‌خانم دکتر ممنون میشم جوابمو بدین من و نامزدم روز سوم پریودم رابطه داشتیم البته دخول انجام‌نشد و من باکره هستم .مایعی هم که خارج شد فقط شاید یک قطره ب واژنم خورده باشه.بعد زود خودمو شستم.ماه بعدشم پریود شدم همینطور ماه بعدترش ولی الان ماه سومم پریود نشدم .میخواستم‌ بدونم ممکنه بخاطر همون شب باشه؟
مدیر پایگاه خیر ربطی ندارد شما دوبار بعد از نزدیکی قاعده شدید احتمالا اختلال هورمونی یا کیست دارید باید آزمایش انجام دهید
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
0
سلام خسته نباشید
من یک نزدیکی داشتم که فقط مایع پیشاب احتمالا داخل واژن ریخته شده، البته قبل از دخول مایع پیشاب رو با دست پاک کردم و بعد دخول نهایت ده ثانیه، آیا احتمال بارداری برای خانم وجود داره، آخرین باری هم که ارضا شدم یک هفته قبل بوده و قبلا از پیشاب من ارضا نشده بودم و بعد یک هفته بوده
دومین سوالم اینه که الان حدود ده روز از اون موضوع گذشته و دیگه خوردن قرص اورژانسی فایده نداره، اگر بخوام که بچه به وجود نیاد و مشکلی پیش نیاد الان باید چه دارو و قرصی مصرف بشه تا بارداری به وجود نیاد. ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
خانم باید ابتدا آزمایش بارداری بدهند تا مشخص شود آیا باردارهستند یا نه
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
سلام. من در سوال بالا پرسیدم که مایع پیشاب در داخل واژن ریخته شده و حدود ده روز از این موضوع گذشته، اما لطفا توضیح بدید که الان باید تا زمان پریود صبر کنم، چون میگند تست بارداری باید بعد از یک هفته از زمان پریود نشدن انجام بشه، الان چه قرصی باید مصرف بشه، ممنون اگر کامل توضیح بفرمایید
مدیر پایگاه اگر شما همون خانمی هستید که قرص اورژانسی را اشتباه مصرف کردید (زمان قاعدگی شما دیگه طبق تاریخ قبلی نییست چون قرص هورمونی مصرف کردید )اگر این قرصها را قطع کردید و تا یک هفته تا ده روز بعد قاعده نشدید باید تست بتا انجام شود
مسعود
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
سلام. من در بالا هم سوال پرسیدم ولی به اشتباه پاسخ فرمودید،
سوالم اینه من آقا هستم و یک رابطه به صورت فقط مایع پیشاب داشتم که فقط چهار حرکت داخل واژن بوده و قبلش هم انزال نبودم و مایع پیشاب رو هم بادست پاک کردم و خیلی عمیق هم دخول نداشتم، سوال من اینه که در روز دهم قاعدگی من اینکار رو کردم و قرص اورژانسی هم مصرف نشده الان روز 18 بعد از قاعدگی هست و من میترسم که خانم باردار بشه، الان قرص یا دارویی وجود داره یا باید تا پریود صبر کرد، بعد از پریود اگر خدایی نکرده نشد من چیکار انجام بدم تا بچه به وجود نیاد، ممنون
مدیر پایگاه
سوالات زیادی پرسیده می شود که ما دقیقا نمی دانیم ادامه سوال شما مربوط به کدام سوال بوده

اگر شک به بارداری وجود داشته باشد باید تا 72 ساعت بعد از نزدیکی و فقط هم یکبار در ماه از روش جلوگیری اورژانسی استفاده شود بعد از گذشت 8 روز نمی توان کاری انجام داد ایشون باید صبر کنند تا زمان قاعدگی اگر یک هفته گذشت و خبری از قاعدگی نشد تست بتا انجام شود احتمال بارداری با پیش آب هم وجود دارد
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
سلام، خسته نباشید
اگر بعد از گذشت یک ماه از نزدیکی متوجه شویم که خانم باردار شده و اینکه نخواهیم بارداری ادامه پیدا کنه و فرزندی متولد بشه، چه کاری و چه دارو یی رو باید استفاده کرد تا روند بارداری متوقف بشه،
مدیر پایگاه درباره سقط غیر قانونی کارشناسان ما نظری ندارند
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
با سلام
من کم کاری تیروئید داشتم و در طی ده سال نتونستم بچه دار بشم، الان پنج سال هست که قرص لووتیروکسین 1%مصرف میکنم. دو تا سوال داشتم
اولا که دلیلی ناباروری من طی ده سال گذشته به خاطر کم کاری تیروئید بوده
2_ الان که قرص لووتیروکسین مصرف میکنم با سن 38 سال میتونم به راحتی باردار بشم، ممنون
مدیر پایگاه

دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان
،زایمان و درمان ناباروری
:

 سلام کم کاری تیروئید باعث اختلال قاعدگی و بعضا ناباروری میشود و اگر تنها علت باردار نشدنتان اختلال تیروئید بوده با درمان آن باردار میشوید


مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
سلام خسته نباشید
من در اینستاگرام خانم دکتر لیلا ن متخصص زنان و نازایی مطالعه کردم که در تحقیقات جدید و با وجود میکروسکوپ های جدید وجود اسپرم در مایع پیشاب به هیچ وجه امکان نداره، و این کتاب ها و مطالعات سکسولوژی قدیم بوده که وجود اسپرم رو رد نمی‌کردند، میخواستم ببینم که آیا مقالات و تحقیقات جدید این گفته رو تایید می‌کنند. ممنون از اینکه پاسخ بفرمایید،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
اگر دخول صورت نگیرد وموقع مالیدن آلت های تناسبی به هم کاندوم‌ پاره شود و‌منی هم نیامده باشد ،
ممکن است پیش آب احتمال بارداری در این حالت که دخول صورت نگرفته باشد؟؟
مدیر پایگاه احتمال بسیار ضعیف است ولی برای اطمینان توصیه میشود در صورت تاخیر در قاعدگی تست بتا انجام شود
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
با سلام
من روز 18 تیرماه پریود شدم و در روز 28 یعنی یازده روز بعد یک رابطه داشتم که شاید مقداری فقط پیشاب در داخل واژن ریخته باشه، امروز یعنی 9 مرداد بعد از 23 روز آزمایش بتا تیتر دادم و عدد 2رو داده که محدوده نرمال رو بین 50 تا 7000 زده است. با توجه به اینکه من تا پریود هنوز 5روز دیگه زمان باقی مانده، آیا من این آزمایش رو زود انجام دادم و آیا این عدد یعنی منفی بودن بارداری؟ آخه من خوندم که هورمون hcgبعد از 7تا 12 روز بعد از رابطه میتونه به شدت افزایش پیدا کنه و برای همین من آزمایش رو سریعتر انجام دادم. ممنون اگر پاسخ بفرمایید
مدیر پایگاه دقیق ترین زمان برای قطعی بودن یا نبودن حاملگی یک هفته پس از تاخیر در زمان قاعدگی است اگر قاعده نشدید آزمایش تکرار شود
پریسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
سلام . من باهمسرم ۲روز مونده به قاعدگی با هم رابطه داشتیم بعد از ارضا شدن الت رو فقط با دستمال تمیز کرد و بعد از ۱ دقیقه مجدد رابطه داشتیم بعد ار رابطه سریع واژن رو با اب شستسو دادم . همسرم خارج از رحم ارضا شد و منی داخل رحم نشد ایا امکان بارداری هست ؟ کاری برای جلو گیری میشه الان انجام داد ؟ لطفا به ایمیل بنده جواب بدهید با تشکر
مدیر پایگاه اگر شک به بارداری دارید تا 72 ساعت از نزدیکی نگذشته از روش اورژانسی استفاده کنید به طور قطع نمی توان نظری داد ولی احتمال بارداری در روزهای خارج از تخمک گذاری بسیار ضعیف تر است
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
سلام دکتر من با دوستم ی ماه پیش میخواستین رابطه برقرارکردیم اونا الاتشو رو جلوم مالش میداد بدپیش آبش ریخ رو واژنم بد برگردوند الاتشو ی کمی کرد تو معقدم فقط سرشو بد خودش گف فک کنم ی قطره از پیش آبش تو معقدم ریخ حالا ایا امکان بارداری در من هس خواهش میکنم زود جواب بدین
مدیر پایگاه امکان بارداری از راه مقعد وجود ندارد
آیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
0
0
سلام وقتتون بخیر،سوال بنده اینه اگر فقط پیشاب وارد واژن بشه و منیه اصلی قابل کنترل باشه مصرف ال دی در طی ۲۴ ساعت میتونه از بارداری جلوگیری کنه؟؟؟
مدیر پایگاه بهتر است قرص تک عددی لونژیل مصرف کنید
آهو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
سلام. من با نامزدم رابطه از مقعد داشتم تقریبا ۲ روز بعد عادت ماهانم. ایشون آب منیشون رو داخل مقعد خالی کردن ولی اطرافشم ریخت و بعد من خودمو شستم حالا از اون رابطه حدود یکماه میگذره و من پریود نشدم و میترسم منی ب آلت رسیده باشه در حالی که من باکره هستم و در ضمن پریود من خیلی نامنظمه آیا امکان داره من الان حامله باشم؟؟
مدیر پایگاه اگر شک دارید که منی وارد واژن شده آزمایش بتا انجام دهید در برخی موارد حاملگی در صورت باکرگی هم اتفاق افتاده اگر از عدم بارداری مطمئن شدید



درموارد اینچنینی توصیه به انجام آزمایش هورمونی و سونو گرافی می شود
ممکن است اختلال هورمونی یا کیست داشته باشید  که نیاز به مصرف چند
دوره  داروی هورونی دارید گاهی هم اضافه وزن و استرس باعث به وجود آمدن این
مشکلات می شود که باید بررسی انجام شود



آهو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
من میتونم آزمایش ندم و با بی بی چک تست کنم؟
مدیر پایگاه آزمایش خون روش مطمئن تری است
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
سلام خسته نباشید من الان با همسرم نزدیکی داشتم و ناخواسته منی وارد واژن همسرم شد برای جلو گیری از بارداری چکار کنم؟؟
مدیر پایگاه تا 72 ساعت نگذشته از قرص اورژانسی لونژیل استفاده کنند
آهو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
سلام . من یکماه پیش بعد از دوروز از زمان قائدگیم رابطه از مقعد داشتم و آب منی کاملا داخل مقعد ریخته شد و من زود خودمو شستم ولی یکهفته پیش همش افکار منفی اومده به ذهنم که نکنه منی کمی به واژن رسیده باشه و من از ترسم امروز با بی بی چک تست کردم و جواب منفی شد و من پریود هامم نامنظمه تقریبا ... امکان آزمایش دادن هم ندارم الان این منفی درسته یا امکان داره اشتباه نشون داده باشه؟ یا آیا انکان بارداری وجود داره اصلا یا من الکی نگران شدم؟ لطفا جواب بدین ممنون ...
مدیر پایگاه اگر منی وارد واژن نشودد امکان بارداری وجود ندارد به طور کلی آزمایش بتا مطمئن ترین راه تشخیص بارداری است اگر قاعدگیتون  یک هفته به تاخیر بیفتد باید این آزمایش انجام شود
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
ی سوالی داشتم لطفا جواب بدین من با نامزدم رابطه داشتم و اب منی در مقعدم ریخته شد و بعد از رابطه پریود شدم اما با این حال تستبار داری انجام دادمو منفی بود ولی این ماه پریود نشودم و خیلی نگرانم ک بار دار باشم
مدیر پایگاه اگر منی وارد واژن نشده و بعد از رابطه هم قاعده شدید بارئدار نیستید ممکن است دچار اختلال هورمونی و یاکیست شده باشید
زینب
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
سلام من ۲۷ مرداد عادت شدم از ۸ شهریور هر شب نزدیکی داشتیم اسپرم شوهرن کاملا داخل واژن ریخت ب مدت ۴ روز احتمال حاملگی وجود داره؟
مدیر پایگاه اگر در زمان تخم گذاری نزدیکی داشتید در صورت تاخیر در قاعدگی تست بارداری انجام دهید
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
سلام من ۲۴ مرداد رابطه از پشت داشتم و شک دارم روی واژنم ریخته باشه ولی چون در مرداد ماه به صورت اورژانسی ال دی مصرف کردم دیگه قرص نخوردم زمان پریودیم ۱۶ ام هست ولی ۱۲ ام خونریزی خیلییی کمی داشتم شاید فقط یکبار خونریزی بود تو این دو روز بیشتر لکه و خون خیلیی جزئی بود هیچ درد پریودی رو هم احساس نکردم میخاستم بدونم احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه وقتی قرص اورژانسی بخورید قاعدگی نامنظم می شود و شما تا چند روز آینده قاعده خواهید شد
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
عذر میخام فکر کنم بد متوجه منظورم شدین من اوایل مرداد رابطه مشکوک داشتم قرص اورژانسی مصرف کردم و ۱۶ ام قاعده شدم بعد ۲۴‌مرداد رابطه مشکوک داشتم و قرصی‌نخوردم الان ک ۱۳ شهریور هست ۴ روز زودتر قاعدگی بسیاار خفیفی داشتم که نه درد دارم نه خون ریزی بیشتر لکه تیره رنگه و گاهی لکه خون امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه بهتر است یک تست برای اطمینان انجام شود خصوصا اگر زمان نزدیکی به تاریخ تخمک گذاری نزدیک بوده
مهنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
بهترین زمان انجام تست بتا کی است؟
مدیر پایگاه یک هفته تا ده روز بعد از تاخیر در قاعدگی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
سلام
من ۱۶،۱۷روز بعداز سیکل ماهانه رابطه داشتم
ازکاندوم تاخیری استفاده کردم. دوست دخترم ارضا شد چند ثانیه بعدش منم حس کرم ارضا شدم والتم کشیدم بیرون،ولی منی تو کاندوم نبود.کاندومم چک کردم پاره نبود و رو التمم اثری از منی نبود.شک دارم ازهمون لحظه.قرص اورژانسی هم استفاده نکردیم.ولی الان فکر کنم تاریخ پریودش هست ولی پریود نشده.تاریخ دقیقش خود دوست دخترمم نمیدونه،لطفا بگین وضعیت چی میشه.ممنون
مدیر پایگاه بدون انجام تست بتا نمی توان نظری داد در صورت تاخیر در قاعدگی باید تست انجام شود
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۹
0
0
سلام وقتتون بخیر من رو ۱۲ روز قاعدگیم سونو فولیکول انجام دادم و ۱۵.۵ بود امروز ک روز ۱۴ هم بود امپول pdberg5000 صبح زدم و شب هم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم چند درصد احتمال بارداری هست سیکلم ۲۸ روزه و منظم و ازمایشهای من و همسرم سالم سومین ماه اقدام هستم
مدیر پایگاه
دکتردانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری:
 البته این مسیله ریاضی نیست ولی استرس نداشته باشید انشالله بیش از ۶۰ درصد احتمال بارداری است
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
0
0
سلام خسته نباشید من امروز با همسرم رابطه داشتم اما با کاندوم وقتی ایشون ارضا شون کاندوم رو به سمت پایین دراوردن بدون این که منی به جاهای دیگ برسه و بعد با دستمال خودشون رو تمیز کردن دوباره بعد از تقریبا نیم ساعت یه رابطه دیگ انجام شد ک البته دخول درحد یک دقیقه و سطحی بود ک بعدش کاندوم گذاشتیم باز..خواستم بدونم احتمال بارداری هست؟
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
0
0
سلام من چن رپز به پریود شدنم باقی مونده.من دو روز پیش رابطه بدون دخول داشتم و آلت نامزدم ب دهانه واژنم میخورد.و مایع اسپرمش بر روی دهانه رحمم ریخته شد.و بلافاصله با دستمال پاکش کردم و بعد از چن دقیقه با اب شستم.احتمال بارداری چقدر است؟
مدیر پایگاه معمولا چند روز مانده به قاعدگی بارداری اتفاق بمی افتد اگر 72 ساعت بیشتر نگذشته برای اطمینان قرص اورژانسی مصرف کنید اگر کذشته صبر کنید اگر در موقع قاعدگی پرید نشدید یک تست  بارداری انجام دهید
دلیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
سلام. من دوروز پیش با نامزدم رابطه داشتم . البته اصلا دخول انجام نشده و من باکره هستم .حتی شلوارو لباس زیر را هم در نیاوردم. ایشون منی را روی سینه من خالی کردن و من بعدش سینه ام را پاک کردم و با اب شستم . و تقریبا 2 ساعت بعد حمام رفتم . ایا احتمال بارداری هست؟ با توجه به اینکه ممکنه مایع منی خوب پاک نشده باشه و موقع حمام کردن خیس بشه و وارد بشه
ممنون میشم جوابمو بدین
مدیر پایگاه اگر منی داخل واژن نشده باشد جای نگرانی نیست
Roshanak
|
United States
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
0
0
سلام من یک هفته قبل از زمان پریودم رابطه محافظت نشده داشتم و الان ۱۰ روز از زمان پریودم میگذره و پریود نشدم بیبی چک استفاده کردم اما چیزی نشون نداد.... گاهی کمر دردای نسبتا شدید به سراغم میاد و تقریبا ۱۰ دقیقه میگذره و ول میکنه
به تازگی از طریق سونو فهمیدم pco دارم اما نه چاقم (قد ۱۷۲ و وزن ۶۲) و نه موی زبر و مردونه دارم و قاعدگیام هم منظم بوده به غیر از این ماه ک هنوز نشدم ...خواستم بدونم چرا پریود نشدم و بیبی چک هم نشون نداد چیزی. ممکنه بیبی چک اشتباه داشته باشه؟
مدیر پایگاه برای اطمینان از بارداری تست بتا روش مطمئن تری است و کیست ها هم تاثیر زیادی در بهم خوردن نظم قاعدگی دارند با توجه به اندازه آن باید تحت درمان قرار گیرید
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
0
0
سلام ایا مصرف همزمان قرص اتینیل استرادیول ۰.۰۵میلی گرم و سیپروترون استات۵۰میلی گرم تاثیر ضد بارداری دارد؟یا نیاز است از روش های دیگری هم برای جلوگیری استفاده کرد؟
مدیر پایگاه سلام.بنظرضعیف می رسد ازپزشک خودسووال کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
0
0
سلام ببخشید من شب قبل با شوهرم رابطع داشتم اما دخول نداشتیم ولی فکر میکنم یکمی از اب منی رفته باشع تو واژنم. و از ۶ روز پیش هم شب ها یک عدد قرص ال دی مصرف میکردم و اولین رورزی هم که باید پریود میشدم الی دی رو خوردم به دلیل اینکه میخایم مسافرت بریم و نمیخاستم پریود شم . ایا با وجود خوردن ال دی امکان بارداری هست یا باید قرص اورژانسی بخورم؟
مدیر پایگاه در ماههای اول و دوم مصرف قرص ضد باردری توصیه به احتیاط میشود قرصهای هورمونی را باید طبق دستور مصرف کنید خوردن قرص اورژانسی با توجه به اینکه قرصو هر شب میخورید توصیه نمی شود بهتر است بسته را تا آخر مصرف کنید و یک ههته تا ده روز باید باید به خونریزی بیفتید اگر نشد برای احتیاط بهتر است تست بارداری انجام شود
خاطره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
0
0
سلام میخواستم بدونم با آمپول ضد بارداری یک ماهه آب منی داخل واژن ریخته بشع اشکال داره
مدیر پایگاه در صورتی که به طور منظم هر سه ماه یک بار تزریق کنید، در سال اول استفاده تا 99.7 درصد از بارداری پیشگیری می‌کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
سلام .می خواستم بدونم ریختن اب منی روی دسمال کاغذی و
گذاشتن همان دسمال داخل واژن احتمال بارداری دارد .وضرری ندارد
مدیر پایگاه منی از هر طریق وارد واژن شود احتمال بارداری هست
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
0
0
سلام ممنون ازراهنماییتون .دسمال اغشته به منی که برای حامله شدن داخل رحم گذاشتم بعد چند ساعت یا چند روز باید ازرحم خارج کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
سلام.دختر باکره هستم.روز هشتم پریودی معاشقه داشتم و مایع همسرم اطراف واژن و باسنم ریخته شد.دقیق نمیدونم مایع وارد واژنم شد یا نه؟کمی بعد از اون رابطه هم خونریزی کمی داشتم.امکان باردارشدنم هست؟لطفا سریع پاسخ بدین...ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
شما می توانید آزمایش خون بارداری بدهید یا بی بی چک بگذارید
Sakineh
|
Finland
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۶
0
0
سلام میخواستم بدونم اگر بعد از ارگاسم مرد، با دستمال ناحیه آلت و واژن را تمیز کنیم و بعد ازحدود نیم ساعت دوباره دخول داشته باشیم امکان بارداری وجود دارد. واینکه هفته پیش دراخرین روزعادت ماهیانه قرص اورژانسی Ella one استفاده کردم و اگر الان لازم باشه دوباره استفاده کنم آیا ضرر دارد؟
مدیر پایگاه
باسلام
احتمال اش هست ولی خیلی ضعیف
ضمنا درباره استفاده ازقرص اورژانسی نیزباید بگوییم توصیه های علمی و پزشکی مبنی براینستکه ازاین قرص ها سالی یکی دوبار بیشتراستفاده نشود چراکه عوارض جدی دارد
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
0
0
سلام ممنون ازراهنماییتون .دسمال اغشته به منی که برای حامله شدن داخل رحم گذاشتم بعد چند ساعت یا چند روز باید ازرحم خارج کنم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
0
0
ممنون میشم اگه جواب منم بدین تاریخ۲۵/۷ارسال کردم
مدیر پایگاه سوالات برای کارشناس خبر گزاری ارسال شده به محض پاسخگویی جوابها ارسال می شوند
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
0
سلام من 2سالو خوردی ازدواج کردم و الان قسط باردار شدن دارم قبلش آزمایش دادم هیچ مشکلی ندارم الان 3روزه که پريوديم تموم شده 2بارهم نزدیکی داشتیم آیا احتمال باردار شدنم هست
مدیر پایگاه
باسلام
بارداری شرایط خاصی دارد.اول اینکه زن و مرد باید شرایط لازم برای بارداری داشته باشند.نکته دیگه اینکه شما باید درزمان تخمک گذاری رابطه همراه با انزال منی به داخل داشته باشید . و...
نکته مهم تراینکه بهتراست تحت نظرمتخصص زنان ویا حداقل ماما باشید و ازنظرات کارشناسی بهره مند شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
0
0
آیا بعد از مصرف شیافت سیکلوژست می توان نزدیکی داشت
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
سلام من و همسرم در طی سه روز البته یک روز در میان نزدیکی داشتیم بدون جلوگیری. هنوز نرفتم برای آزمایش. نمیدونم هنوز باردارم یا نه. من باز هم میتونم نزدیکی بدون جلوگیری داشته باشم
مدیر پایگاه
باسلام
نزدیکی برای بارداری؟
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
0
سلام.من یک ماه از روز پنج پریودی قرص جلوگیری مصرف کردم و ماه بعد از روز هفتم..مایع از ماه بعد تو واژن ریخت.ایا امکان بارداری هست؟
درضمن ماه قبل سونو دادم کیست دارم و تنبلی تخمدان ار قرص روکین استفاده میکنم
مدیر پایگاه در ماه اول و دوم مصرف قرص ضدبارداری توصیه به جلوگیری از راههای دیگر می شود اگر بعد از اتمام بسته تا یک هفته بعد قاعدگی اتفاق نیفتاد یک تست انجام  برای اطمینان  انجام دهید
5656
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
روز دوم پریودیم رابطه داشتم باکاندوم ولی توهنگام نزدیکی کاندوم پاره شد ممکنه بارداربشم واینکه بعداز رابطه توهنگام پریودی میتونم قرص اورژانسی بخورم که باردار نشم
مدیر پایگاه در هنگام قاعدگی هیچ تخمکی آزاد نمی شود و بارداری اتفاق نمی افتد
5656
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
0
0
روز دوم پریودیم رابطه داشتم باکاندوم ولی توهنگام نزدیکی کاندوم پاره شد ممکنه بارداربشم واینکه بعداز رابطه توهنگام پریودی میتونم قرص اورژانسی بخورم که باردار نشم
مدیر پایگاه در هنگام قاعدگی هیچ تخمکی آزاد نمی شود و بارداری اتفاق نمی افتد
مصی
|
Australia
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
0
سلام من همیشه تقریبا ۹ هرماه پریود میشدم ولی ماه پیش ۲۳ پریود شدم.این ماه هم ۲۳ پریود نشدم وبعد از اون دوبار نزدیکی داشتم که هردوبار منی داخل واژنم ریخته شده وبلافاصله قرص اورژانسی مصرف کردم.الان ۴ سال و نیمه ازدواج کردم و تاقبل این همیشه به صورت طبیعی پیشگیری کردیم.بااین حال احتمال بارداری هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
مصرف قرص اورژانسی یکی ازدلایل تاخیر و یا اختلال در پریودی هست.فعلا کمی منتظرباشید.التبه بهتراست بی بی چک بگذارید و یا تست خون بارداری هم بدهید
مصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
0
0
سلام من همیشه تقریبا ۹ هرماه پریود میشدم ولی ماه پیش ۲۳ پریود شدم.این ماه هم ۲۳ پریود نشدم وبعد از اون دوبار نزدیکی داشتم که هردوبار منی داخل واژنم ریخته شده وبلافاصله قرص اورژانسی مصرف کردم.الان ۴ سال و نیمه ازدواج کردم و تاقبل این همیشه به صورت طبیعی پیشگیری کردیم.بااین حال احتمال بارداری هست؟
Jdh
|
Germany
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
سلام من 6 ماه هست که به طور مرتب قرص ldمصرف میکنم برای پیشگیری از حاملگی و بعد با دکترم که صحبت کردم گفتن لازم به پیشگیری طبیعی نیست.واز روز 4پریودیم دوباره شروع به خوردن قرص هام کردم و بعد سه روز درحال رابطه انزال کامل داخل واژنم رخ داد و بعد 20ساعت من 3 قرص ldدیگر مصرف کردم آیا احتمال بارداری وجود دارد؟لطفا پاسخ را برایم ارسال کنید
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
0
باسلام خسته نباشید،من همسرم ازاسپری تاخیری استفاده میکنه وازروش طبیعی جلوگیری استفاده میکنیم آیااسپری تاخیری روی اسپرمهااثرداره؟واینکه دیشب منی کنارواژن تخلیه شدآیابرای اطمینان ازقرص اورژانسی استفاده کنم؟تقریبا۵ماه پیش ازقرص اورژانسی استفاده کرده ام،واینکه باآیودی احتمال بارداری هست؟آیاآیودی روش مناسبی هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
استفاده از اسپری تاخیری به طور مداوم می تواند بر اسپرم و در نهایت نطفه تاثیر گذار باشد. به همین دلیل توصیه می شود در استفاده  از این محصول کاملا مراقبت شود.
اگرمنی با واژن تماس داشته و شما در حال طی دوره تخمک گذاری هستید ونگران هستید ،می توانید ازقرص اورژانسی استفاده کنید.
درباره آیودی هم باید گفت ضریب احتمال بارداری درزنانی که ازاین دستگاه استفاده می کنند بسیارضعفیف است.
سارا
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲
0
0
سلام خسته نباشید،من سه سال ونیم ازقرص ال دی استفاده کردم به خاطرلکه هایی که روی صورتم اومدقطع کردم،هفت ماه ازروش طبیعی جلوگیری استفاده کردیم،به خاطرمسافرتی که دراسفندداریم برای کنترل پریوددوباره این ماه ال دی روشروع کردم ازروزچهارم پریودشروع به استفاده کردم وروزپنجم که پریودم تموم شدنزدیکی بدون پیشگیری داشتم آیااحتمال بارداری هست؟ممنون الان بامصرف ال دی ازروش دیگه ای هم استفاده کنم ممنون
مدیر پایگاه در ماه اول و دوم شروع به مصرف قرص ضد بارداری توصیه به احتیاط بیشتر میشود ولی با توجه به اینکه در روز پرخطر نز(زمان تخمک گذری )دیکی نداشتید احتمال بارداری وجود ندارد
خدایا شکرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
0
0
سلام وقت بخیر
ما بدون کاندوم نزدیکی میکنیم ، ولی هنگام ارضا شدن شوهرم ، آبش رو بیرون تخلیه میکنه ، احتمال بارداری وجود داره ؟
مدیر پایگاه اگر منی وارد واژن نشود احتمال بارداری وجود ندارد ولی کاملا باید از این مساله مطمئن شوید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
سلام من بعد از تمام شدن پريودم رابطه داشتم و همسرم شك داره كه مقدار خيلي كمي از مني داخل ريخته باشه چون بلافاصله آلت رو خارج كرده ممكنه كه در اين صورت باردار بشم؟دوره ي پريودمم سه روز اول خونريزي دارم بعدش فقط لك ميبينم و اين اتفاق در روز هشتم يا نهم اتفاق افتاده
مدیر پایگاه
باسلام
اگرکمتراز 72 ساعت ازرابطه گذشته می توانید قرص اورژانسی بخورید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
0
0
سلام من بعد از تمام شدن پريودم رابطه داشتم و همسرم شك داره كه مقدار خيلي كمي از مني داخل ريخته باشه چون بلافاصله آلت رو خارج كرده ممكنه كه در اين صورت باردار بشم؟دوره ي پريودمم سه روز اول خونريزي دارم بعدش فقط لك ميبينم و اين اتفاق در روز هشتم يا نهم اتفاق افتاده
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
0
0
سلام من و همسرم روز ۵ از پاک شدنم باهم رابطه داشتیم ارضاشد الت رو با پارچه پاک کرد و بلافاصله دوباره رابطه انجام شد ایا امکان حاملگی هست ؟؟؟؟
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
سلام خانم دکتر
ببخشید...
من یه دختر یکسال و نیمه دارم قرص ال دی مصرف میکنم،ماه قبل نخوردم و روز پنجم پریودیم یعنی این ماه دوباره شروع کردم به خوردن ال دی
برای نزدیکی چندبار همزمان ازکاندوم استفاده کردیم اما دیشب متوجه شدیم که کاندوم پاره شده ومایع منی داخل واژن ریخته ناگفته نماند که من قبل از نزدیکی قرص اون شب روخوردم.احتمال داره بارداربشم؟
نیازی هست که قرص اورژانسی بخورم؟
ممنون میشم جواب بدین
مدیر پایگاه اولا شما باثید بدانید در دو ماه اول استفاده از قرص تا بدنتان عادت کند باید احتیاط کنید خوردن قرص اورژانسی توصیه نمیشود بقیه قرصها سر ساعت خورده شود اگر یک هفته بغد از قطع قرص  قاعده نشدید یک تست برای اطمینان انجام دهید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
0
سلام من چهار ماه که عروسی کردم و تقریبا هر شب نزدیکی داشتم و جلو گیری هم نکردم ماه سوم پاین شکمم درد داشتم وبعد از یک هفته که از پریویدیم گذشته بود پریود شدم الان ماه چهارمه امکان باردار شدن هست
مدیر پایگاه
باسلام
اطلاعات شما ناقص ارایه شده.با این حال بهتراست آزمایش خون بارداری-تست بتا-بدهید
مهری
|
United Kingdom
|
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۶
0
0
با سلام
آیا ریختن مایع منی در واژن و همزمان مصرف قرص های ال دی مانع حاملگی می شود.؟
مدیر پایگاه
باسلام
مصرف قرص ال دی شرایطی دارد.اما دراین مواقع اگرنگرانی ازبارداری هست می توان ازقرص اورژانسی استفاده کرد.البته این قرص تا قبل از72 ساعت پس از رابطه می تواند اثربخش باشد.ضمنا این قرص ها عوارض هم دارند.پس نباید زیاد مصرف شوند
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
0
0
سلام با تشکر از متخصص سایت
28ساله هستم واسه بچه دوم 7ماهه که اقدام به بارداری کردم اما...
تو این مدت عادت ماهانه ام از 7 روز به3 تغییر کرده و هر دفعه عقب میندازم
این علایم که پیدا کردم نشونه چیه؟
مدیر پایگاه -سلام اگر تا ۱ سال باردار نشدید بایستی ازمایشات هورمونی و سونوگرافی رحم و تخمدانها و در صورت نیاز عکس رنگی رحم بگیرید کم‌شدن روزهای قاعدگی مسیله ایی ندارد
امیر
|
Italy
|
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
0
0
با سلام
3 روز پیش با همسرم نزدیکی ذاشتیم که متاسفانه کاندوم پاره شده بود و اسپرم در وازن ایشون تخلیه شد که بلافاصله قرص morning after pill استفاده کردن
امروز دوباره همین اتفاق افتاد ولی قبل از ارضا شدنم متوجه شدم کاندوم پاره شده و ادامه ندادیم
چقدر احتمال بارداری هست؟ و اگر احتمال بارداری هست آیا میتونن دوباره اون قرص رو مصرف کنن یا اینکه تاثیری نداره؟
با تشکر
مدیر پایگاه
باسلام
ایشان تا قبل از72 ساعت پس از رابطه می توانند قرص اورژانسی مصرف کنند.البته باید بدانید که مصرف زیاد این قرص ها عوارض دارد
Yasmina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
0
0
سلام من ۵ساعت پیش با نامزدم نزدیکی داشتم،بار اول بادستمال پاکش کردم،بار دوم که انجام دادم زیاد داخل نزدم ولی فک کنم اب ریختم داخل،بعدش سریع ادرار کردکمی وخودشوشست،بعدم رف حموم ،واب خورد،وهی میره ادرار میکنه،از بس ترسیدیم،بنطرتون امکان حاملگی داره؟
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال اش هست .درصورت تمایل خیلی سریع ازقرص اورژانسی استفاده کنند
Amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
0
سلام من با نامزدم دیروز رابطه بدون دخول داشتم و نامزدم باکره هست من ارضا نشدم اما از پیش اب من احساس میکنم برخوردی با ایشون داشته ایا احتمال بارداری هست اگر باردار شده باشه چجوری جلوگیری کنم از بارداریش؟؟؟
مدیر پایگاه سلام احتمال بارداری کم است ولی در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول قرص های اورژانسی ضد بارداری داروخانه ها دارند و می توانید استفاده کنید
Yas
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
با سلام آیا ریختن مایع منی و همزمان پریود شدن باعث باردار شدن میشود ؟
مدیر پایگاه احتمال اش خیلی کم است.بهتراست آزمایش خون بدهید
مبینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
0
اسپرم هاهم چه سگ جونن لعنتیا
Sahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
0
0
سلام من چند ساعت پیش رابطه داشتم همسرم آلت تناسیلشو درمیاورد کاندوم موند داخل واژنم اونو دراوردنی در حد دوقطر اینا ریخت جلوی واژنم ولی داخل رحمم نریخته بلافاصله رفتم سشتم و دوش گرفتم ایا باز امکان بارداری هست؟؟؟اگه زعفرون دم کرده بخورم چی جلوگیری میکنه؟؟۱۴ روز مونده به دوران پریودیم قبلا قرص اورژانسی استفاده کردم و باعث شده چندماهی مدام خونریزی داشته باشم میترسم اونم مصرف کنم و دوباره به اون حالت بیوفتم و الانم نمیخوام حامله شم چیکار کنم ؟؟؟لطفا راهنماییم کنید خیلی استرس دارم
مدیر پایگاه
باسلام
بله احتمال بارداری هست.متاسفانه یکی ازبهترین و مطمئن ترین راه ها مصرف یک عدد قرص اورژانسی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳
0
0
صلام من باشوهرم رابطه داشتم ولی یهوشوهرم متوجه شد مایع منی خارج شده ازش حتی منم متوجه نشدم ولی هردومون شک داریم که شایدریخته داخل واژن ولی سریع رفتم بااب شصتم ایاامکان بارداری وجوددارد؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگردردوران تخمک گذاری باشید و هردو مشکل ناباروری نداشته باشید بله احتمال بارداری هست.اما اگرنگران هستید می توانید درصورت تمایل خیلی سریع یک قرص اورژانسی بخورید
نادیا
|
United Arab Emirates
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۴
0
0
سلام میشه جواب منو هم بدین ممنون میشم
امشب با شوهرم رابطه داشتم بلا فاصله که منی وارد شد همش رفتم ادرار کردم و واژنمو شستم ولی نه زیاد
خیلی بچه میخوام
الان هم وسطای (دوره) سیکل پریودمه
کی میتونم جواب بگیرم ایا باعث از بین رفتن اسپرم شدم؟
مدیر پایگاه
باسلام
به طور دقیق متوجه نشدیم علاقمند به بارداری هستید یانه؟
اما اگردردوران تخمک گذاری بوده باشید بله  احتمال اش هست که بارداری رخ دهد.اگرهم نگران بارداری هستید که بهتراست یک قرص اورژانسی بخورید
سنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
0
0
با وجود مصرف قرص ضدبارداری مارولین، دوبار پشت سرهم رابطه داشته باشی و مایع منی هم هر بار داخل واژن ریخته بشه امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه
پاسخ به سوالات کاربران شفا آنلاین:
شفا آنلاین:دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری به مهم ترین سوالات مطرح شده کاربران شفا آنلاین پاسخ داد.

سلام 
من دختر  ۱۷ ساله مجرد هستم. هنگام دفع مدفوع هیچ مشکلی ندارم. ولی پس از
دفع، دچار درد و سوزش در ناحیه مقعدی میشوم. این درد حدودا ۴۵‌ دقیقه بعد
خود به خود خوب میشه. آیا من مشکل خاصی دارم؟

 ممکن است شقاق یا بواسیر داشته باشید به جراح عمومی مراجعه کنید احتمالا با مصرف یک پماد بهتر می شوید

سلام من مجردم ۲۳ سالمه.
من ایندفعه که پریود شدم. پریودیم خیلی کم بود بیشتر لک قهوه ای بود تا
روز دهم همینجور بودم. توی این ده روز گاهی اوقات زیر دلم تیر میکشید.از
روز یازدهم زیر دلم تیر میکشید و خونریزیم شروع شد و گاهی زیر دلمم درد
میکنه.یعنی الان من در حال حاضر ۱۴ روزه پریودم و این اولین باره اینجوری
شدم.

 لطفا سونوگرافی از رحم و تخمدانها انجام دهید اگر مشکلی نبود قرص کنتراسپتیو را از امشب به مدت ۲۱ روز شبی یک عدد مصرف کنید

سلام،
بیبی چک زدم مثبت شد دو هفته بعد از موعد پریودی خونریزی کمی داشتم. بتا
تیترم ۶۶۷ بود و ۴۸ ساعت بعد  لکه بینی خیلی خیلی کم دارم و بتا شده ۴۰۷
درد هم اصلا ندارم ۴۸ ساعت قبل درد داشتم الان اصلا درد ندارم چیکار کنم؟

 اگر
تیتر کم شده احتمال سقط یا حاملگی خارج از رحم است پس شیاف مفید نیست
تکرارتیتر بتا و سونوگرافی واژینال از رحم و تخمدانها انجام دهید و بر اساس
ان باید درمان لازم انجام شود

باسلام..من
برج ۵ یه امپول ۳ماهه برا جلوگیری زدم از همون موقع پریودم نامنظم شده ۱۶
روز بعد از زدن آمپول خونریزی داشتم ۱۰ روز طول کشید ۳ماه پریود نشدم بعداز
۳ ماه رفتم دکتر امپول پروژسترون ۱۰۰ زد برام ۱۴ روز منتظر موندم باز
پریود نشدم دکتر قرص ال دی داد گفت مصرف کن اونو مصرف کردم پریود شدم ولی
خیلی کم بود خونریزی .دوباره دوماه پریود نشدم رفتم دکتر مدروکسی پرژسترون
داد خوردم ۸روز بعد ی لکه بینی اومد دیگ هیچی دکتر دوفاستون هم داده بود
گفت ۱۵روز بعد از قاعدگی بخور منم ۱۵ روز بعد از لکه بینی مصرف کردم الان
۱۴ روز میگذره باز پریود نشدم ..آزمایش و بی بی چک هم زدم باردار نیستم

 پریود
نشدنتان به علت امپول ۳ ماههش است و ممکن است طول بکشد تا از بدنتان دفع
شود پس فعلا به جز قرص ضد بارداری و قرص استروژن + پروژسترون به طریق دیگری
پریود نمی شوید

سلام
من با نامزدم دیروز رابطه بدون دخول داشتم و نامزدم باکره هست . ایا
احتمال بارداری هست اگر باردار شده باشه چجوری جلوگیری کنم از بارداریش؟؟؟

 احتمال بارداری کم است ولی در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول قرص های اورژانسی ضد بارداری داروخانه ها دارند و می توانید استفاده کنید

سلام
،دو روز پیش تیتر بتا دادم ۶۶۷ امروز عددش شد ۴۰۷ البته نه از همون
ازمایشگاه.دو روز پیش درد و لکه بینی قرمز روشن  داشتم و بعد قهوه ای و
خیلی کم شد امروز لکه بینی قرمز تیره بدون درد.شیاف پروژسترون استفاده کنم
یا نه؟

اگر
تیتر کم شده احتمال سقط یا حاملگی خارج از رحم است پس شیاف مفید نیست
تکرارتیتر بتا و سونوگرافی واژینال از رحم و تخمدانها انجام دهید و بر اساس
ان باید درمان لازم انجام شود

سلام
من ۱۷ سالمه و متاهل هستم حدود یک هفته هست که کلیتوریس متورم شده و با هر
اشاره تحریک میشه و آکنه و بیشتر شدن موهای صورت هم داشتم همچنین پریود
هامم نا منظم شده و حتی یک ماه پریود نشدم علت چیه؟

 اکنه
و موی زاید و اختلال قاعدگی بهم ارتباط داره و باید سونوگرافی و ازمایشات
هورمونی انجام دهید تورم کلیتوریس ممکن است به علت التهاب یا عفونت باشد که
باید پماد انتی بیوتیک استفاده کنید

سلام
خسته نباشید اگر کسی در یک ماه قرص اورژانسی رو بیشتر از ده بار مصرف کنه و
هر بار هم به فاصله ۷۲ساعت احتمال بارداری هست؟؟؟چون تست هم دادن ولی منفی
بوده و درصورتی که هنوز پریود نشده؟؟؟

قرص
اورژانسی در هر ماه یک بار باید استفاده شود در صورت نیاز بیشتر بایستی از
قرص ضد بارداری از روز ۵ پریود برای ۲۱ شب استفاده شود امکان حاملگی در
موارد استفاده کردن زیاد قرص اورژانسی وجود دارد

سلام،
خسته نباشید، ببخشید من نه ماهه که زایمان کردم، از ماه ششم قرص لاینسترول
مصرف کردم بعد از سه ماهم قرص دزولست، دقیقا با سیکل سی روزه پریود شدم.
این ماه که 22ام پریود شدم و دیگه قرص رو مصرف نکردم روز چهاردهم و
پونزدهم پریودم لکه بینی داشتم،اولین بارمه این اتفاق افتاده، البته قبلا
اصلا از قرص‌های ضدبارادی استفاده نمیکردم، میخواستم بدونم دلیلش قطعه
قرصه؟

 لکه
بینی ممکن است به علت تخمک گذاری یا اگر بعد از نزدیکی بوده به علت زخم
دهانه رحم باشد ارتباطی به قرص ندارد اگر ادامه داشت سونو واژینال از رحم و
تخمدانها و معاینه توسط متخصص زنان و زایمان شوید
دیانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام اگر منی مذکر روی شکم بریزد و پس از نیم ساعت الی یگ ساعت شست شو شود و هیچ رابطه ای با واژن نباشد با وجود بکارت آیا احتمال بارداری هست و خوردن اورژانسی ضروری است؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگروارد واژن نشده باشد خیر.اما اگروارد شده باشد احتمال اش هست.
نادیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
اینو راهم بگم رابطه منو نامزدم هم روزبعدپریودی بوده
مدیر پایگاه
باسلام
اگرخیلی نگران و مشکوک هستید می توانید درصورت تمایل قرص اورژانسی مصرف کنید
یاسمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
0
0
سلام سوال من روهم جواب بدید لطفا اگر منی نامزدم روی پهلو ریخته باشد، و پس از نیم الی یک ساعت شسته شده باشد و بیشترش بادستمال پاک شده باشه فقط جاش شسته شده باشه ، با وجود بکارت احتمال بارداری هست؟ آلت هیچ ارتباطی با واژن نداشته،خوردن قرص اورژانسی ضروری است؟رابطه بلافاصله پس ازاتمام پریودی بود (اواخرش)
narges
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
0
0
س.وقت بخیر
ببخشیدمن پریودشدنم واسه دلایل ارثی کلا منظم نیست یاچندماهی یکباره دکترم رفتم گفت بعدازدواج درست میشه بازم لازمه دکتربرم!
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
سلام خسته نباشیدبرای اولین بار با نامزدم شب قبل رابطه داشتم کمی از پیش در واژنم ریخته شد یعنی باردارمیشم ؟؟؟
برای اولین بار برای جلوگیری از چه استفاده کنیم
مدیر پایگاه
باسلام
اگردرزمان تخمک گذاری بوده باشد احتمال اش هست.با این حال درصورت تمایل می توانید ازقرص اورژانسی استفاده کنید
ابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
0
0
سلام وقت بخیر
من اولین بار هست که قرص ال دی از روز پنجم پریودم مصرف میکنم یعنی ماه اولم هست، اگه آب منی داخل ریخته شود احتمال بارداری وجود داره یا خیر
ممنون از شما
مدیر پایگاه
باسلام
بله
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
سلام.من دو روز پیش کمی دستم به منی آغشته شد.حدود نیم ساعت بعد داخل حموم بدنمو که میشستم دستم به واژنمم خورد.احتمال بارداری با وجود اینکه روز تخمک گذاریمم بود وجود داره؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگرماده ای که روی دست تان بوده همزمان باشستشو به طرف واژن رفته باشد بله احتمال اش هست.هرچند خیلی ضعیف.
نفس
|
United States
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
من این سوال پرسیدم که اگه دست آغشته به منی باشه
نیم ساعت بعد توی حموم موقع شستشوی بدن دست به واژن بخوره احتمال بارداری هست گفتید بله
سوال من اینه مگه نمیگن اسپرم با خوردن آب بهش میمیره.چطور ممکنه همراه با آب بره وارد واژن بشه و باردار هم کنه؟؟؟
مدیر پایگاه اگردردوره تخمک گذاری باشید و مشکل ناباروری از دوطرف نباشد ،چنانچه خیلی نگران هستید درصورت تمایل می توانید چنانچه کمتراز72 ساعت ازموضوع نگذشته باشد حداقل یک قرص اورژانسی مصرف کنید.
نرگس
|
United States
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
ببخشید من قرص ضدبارداری مارولین میخورم
منتهی ۲۱ عدد اولو از روز پنج پریود شروع نکردم.اما دقیق و هر روز خوردم.تموم شد.پریود شدم.۷ روز بعد ۲۱ عدد بعدی رو شروع کردم.روز ۸ بسته دوم یه رابطه سطحی داشتم.احتمال بارداری با مصرف قرص ضدبارداری هست؟؟
نرگس
|
United States
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
0
0
سلام
ببخشید من قرص ضدبارداری مارولین مصرف میکنم
منتهی از روز پنج پریود شروع نکردم.قبل پریود شروع کردم.اما دقیق و هر شب خوردم
۲۱ عدد خوردم بعد پریود شدم.۷ روز نخوردم.دوباره ۲۱ عدد بعدی رو شروع کردم
توی روز هشتم قرصا یه رابطه سطحی داشتم
آیا باوجود خوردن قرص احتمالا بارداری هست؟
ppp
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
0
0
سلام
ببخشید من دیروز رابطه داشتیم بار دوم ک ارضا شدم ناخواسته منی وارد واژن شد آیا احتمال بارداری وجود داره
مدیر پایگاه
باسلام
اگرخانم دردوره تخمک گذاری باشد و هردو مشکل بارداری نداشته باشید بله.اگرنگران بارداری هستید ایشان می توانند خیلی سریع قرص اورژانسی بخورند
hasti
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
0
0
سلام خسته نباشید من هنگام پریودی و دوهفته بعدش رابطه بدون جلوگیری داشتم و قصد دارم ک حامله بشم اما بعد از یک هفته دخول بی بی چک زدم جواب منفی بود بعد پریود شدم اما خیلی کمه در حد ۱ساعت ۱۰قطرع یکم حالم بهم میخوره البته خیلی خیلی کم اونم بعد از غذا ب بعضی از غذا ها بی میل شدم همش عصبی بی حوصلم همش خستم کمردردم دارم اما اصلا خون لخته ندارم روز اول ک لکه بینی داشتم یکم قهوه ای مانند بود اما الان ک روز دومه قرمزه کمرنگه با یکمم حالت اب مانند سفید هستش توروخدا بگید حاملم یا ن یک هفته س انقد تو این سایت ها دارم میگردم ک بدتر گیج شدم
مدیر پایگاه
باسلام
شما 10 روز پس از رابطه آزمایش خون بارداری دهید
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
0
0
باسلام. من حدود سیزده ساله ازدواج کردیم. ودوتا بچه داریم فاصله سنی این دوتا بچه دوساله. از حدود ده ساله که جلوگیری طبیعی. داشتیم. یعنی نه از کاندوم استفاده شده ونه از قرص. سوال من اینه که ایا این روش. برای. جنس زن مشکل بوجود میاره یا نه ممنون میشم جوابش ایمیل کنید.
با تشکر
مدیر پایگاه
باسلام
خیر
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۷
0
0
چهار روز پیش رابطه از واژن داشتم برای اولین بار بود نمیدونم حتی پردم زده شد یا نه چون خون یا دردی نبوده اما هیچ روش پیشگیری ای استفاده نکردیم الان دو روزه شکمم بهم ریخته و درد در قسمت چپ دارم ابشو توم نریخت اما باز هم من استرس گرفتم با این چیرایی که خوندم به هیچ وجع نمیخوام حامله شم میشه خواهشا بگین امکانش هست باشم یا نه ؟؟؟؟؟ مرسی از کمکاتون و پاسخ گوییتون
مدیر پایگاه گر منی وارد واژن نشود امکان بارداری نیست ولی اگر شک دارید باید آزمایش خون بارداری انجام دهید 
سولماززز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
0
0
سلام من منی رفت داخل واژنم چگونه در خانه جلو‌گیری کنم به علت ابن که بدنم مشکل داره نمیتونم قرص بخورم لطفا راهنمایی کنید چگوه در خانه شستشو دهم تا باردار نشوم
مدیر پایگاه دوست عزیز باشستشو نمی توان منی را از واژن خارج کرد تنها راه اورژانسی مصرف قرص تا 72 ساعت است 
Ema
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
0
0
سلام خانم دکتر عزیز ، خدا قوت میشه لطفا در مورد کپسول کاشتنی جلوگیرط از بارداری توضیح بدید و اینکه در ایران انجام میشه ؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
0
سلام خسته نباشید من الان دوماهه ک زایمان کردم دوبار نزدیکی بدون پیشگیری داشتم کامل منی در واژنم تخلیه شد روز اول بلافاصله بعد تخلیه منی در واژنم دوتاقرص ال دی باهم خوردم ولی بار دوم ک روز دیگر میشد قرصی نخوردم سریع خودمو شستم باابن وجود امکان بارداری مجددم هست? و من هنوز پریودم شروع نشده بعد از زایمان آیا بااین وجودوامکان بارداری هست?
مدیر پایگاه دوست عزیز شستشوی واژن روش پیشگیری از بارداری نیست .بهتر است شما یک تست بارداری بعد از چند روز انجام دهید 
سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
سلام من و شوهرم هرروز یبار رابطه داریم هر دفعه هم آب منی روداخل واژن میریزه از یه طرفم من برا صورتم قرص راکوتان میندازم آیا احتمال بارداری هس یا باید قرصارو نندازم ؟؟؟
مدیر پایگاه
باسلام
راکوتان ارتباطی با بارداری ندارد.یعنی احتمال بارداری با این روش که گفتید می تواند درشرایط عادی زیاد باشد.
مهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
باسلام وخسته نباشید.
من دوره ی ۷روزه ی پریودیم تمام شد.وروزهشتم باهمسرم نزدیکی ومتاسفانه پیش آب خیلی کم داخل واژن ریخت.قرص اورژانس نداشتم .بلافاصله خودم رو باآب وشامپوشستم..وخودم روسریع خشک کردم.آیاامکان بارداری هست.استرس شدید دارم..ممنون وتشکر ازسایت خوبتون.
مدیر پایگاه  به طور کل شستشو روش مطمئنی برای جلو گیری از بارداری نیست احتمال بارداری با توجه به زمان نزدیکی در شما بسیار کم هست با این حال اگر قاعدگیتون عقب بیفته باید یک تست انجام دهید 
نفس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
0
0
سلام .من ۶یا۷ماهه قرص مارولی استفاده میکنم..برای رفع کیست ..بعد این مدت باهمسرم رابطه داشتم واب منی شو داخل واژنم ریخت.میخواستم با وجود این مسئله قرص اورژانسی واجبه یا نه؟؟
مدیر پایگاه اگردرحال استفاده ازقرص هستید خیر،نیازی نیست
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
0
0
سلام من بچم کوچیکه ونمیخام حامله بشم ولی آب منی داخل ریخت باید چکارکنم که حامله نشم لطفا بهم یه راه حل نشون بدین ممنون
مدیر پایگاه
باسلام
اگرکمتراز72 ساعت هست می توانید قرص اورژانسی مصرف کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
سلام . من هفته پیش رابطه داشتم . و حدودن دو هفته دیگه پریود میشم . اگه این پریودی که دوهفته دیگه قراره بشم تاخیر بیفته باید تست بدم یا پریود بعدیم ؟
مدیر پایگاه دوست عزیز وقتی رابطه جنسی دارید و مشکوک به بارداری می شوید اگر تمایل به بارداری ندارید میتوانید تا 72 ساعت بعد نزدیکی از روش جلوگیری از بارداری به روش اورژانسی استفاده کنید البته فقط در موارد ضروری نه هر ماه اگر هم تمایل به بارداری دارید اولین قاعدگی بعد نزدیکی که عقب بیفته باید تست بدهید 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
سلام ۳۹سال سن دارم ویک پسر۱۲ساله دارم ۳سالی ست جلوگیری نمیکنیم‌وباردارنشدم رفتم‌دکترسونو...گفتندهیچ‌مشکلی نداری ولی تخمک فعالی دیده نشده بودقرص کلومیفن دادندخوردم ودرروزهای تخمک گذاری یک روزدرمیان نزدیکی دارم یک هفته دیگه موعدپریودم هست خاستم‌بپرسم‌امکان بارداری وجودداردباتوجه به سابقه ای که عرض کردم ؟
مدیر پایگاه دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان ،زایمان و درمان ناباروری:


سلام بله امکانش ۳۰ درصد است
یاس
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
میخواستم بدونم با مصرف قرص اچ دی بازم لازمه جلوگیری داشته باشیم؟اشکال نداره منی داخل واژن ریخته بشه؟!
مدیر پایگاه تا دو ماه اول باید احتیاط کنید 
سیمین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
سلام من دهم پریود شدم، سی ام با نامزدم رابطه داشتم..موقع نزدیکی اب همسرم روی شکمم ریخت..دخولم نداشتیم ولی با همون دستمالی ک اب همسرمو پاک کردم یه ذره هم خودمو تمیز کردم ایا امکان بارداری وجود دارد؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه منی از هر راهی وارد واژن بشود  امکان بارداری وجود دارد اگر هنوز بیشتر از 72 ساعت نگذشته قزص اورژانسی مصرف کنید 
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
سلام من با نامزدم رابطه داشتم با کاندوم اما هنگام خروج کاندوم در واژنم‌جا ماند و‌ من سریع درش اوردم اما کاندوم پاره نشده بود من خورمو شستم امکان بارداری هست؟
مدیر پایگاه
باسلام
اگر منی به داخل واژن وارد نشده باشد نباید مشکل
خاصی باشد.اما اگر احساس می کنید رابطه پرخطربوده بهتراست از قرص اورژانسی
استفاده کنید
نسترن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
0
0
سلام اگر اسپرم بر روی واژن ریخته شود و بعد پانزده ساعت دو قرص اورژانسی مصرف شود ایا احتمال بارداری وجود دارد؟
مدیر پایگاه احتمال بارداری در صورت مصرف قرص اورژانسی بسیار ضعیف است اگر تا ده روز آینده خونریزی اتفاق نیفتاد برای اطمینان تست بتا انجام دهید
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
من چندماهه تحت نظر ماما رژیم تعیین جنسیت بارداری میگیرم اینماه قراربودکه اقدام کنیم phاخر ۷بوده و قراربود تا روز ۱۳ام رابطه نداشته باشیم متاسفانه همسرم روز ۷ام برای اولین بارمنی رو داخل ریخت والان روز ۹ام هستم وهنوز تخمک گذاری انجام نشده سونوگرافی رفتم و گفتن تخمک دارم ولی هنوز ازاد نشده روز ۶اندازه تخمک ۱۴بود بلافاصله بعداز ریختن منی اردار کردم و داخل واژنمو تاجایی که تونستم شستم ومایع منی خارج شد میخواستم بدونم اسپرم تا روز تخمک گذاری میمونه داخل رحم ؟؟امکان بارداری دختر دارم ؟؟
مدیر پایگاه
دکتر فرشته دانشمند متخصص زنان،زایمان و درمان ناباروری:
سلام اسپرم تا ۴ روز ممکن است در داخل واژن زنده میماند و اینکه قابل پیش بینی نیست اگر باردار شوید چه باشد
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
0
0
من چندماهه تحت نظر ماما رژیم تعیین جنسیت بارداری میگیرم اینماه قراربودکه اقدام کنیم phاخر ۷بوده و قراربود تا روز ۱۳ام رابطه نداشته باشیم متاسفانه همسرم روز ۷ام برای اولین بارمنی رو داخل ریخت والان روز ۹ام هستم وهنوز تخمک گذاری انجام نشده سونوگرافی رفتم و گفتن تخمک دارم ولی هنوز ازاد نشده روز ۶اندازه تخمک ۱۴بود بلافاصله بعداز ریختن منی اردار کردم و داخل واژنمو تاجایی که تونستم شستم ومایع منی خارج شد میخواستم بدونم اسپرم تا روز تخمک گذاری میمونه داخل رحم ؟؟امکان بارداری دختر دارم ؟؟
یکتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
0
0
سلام خسته نباشید ببخشید برای یکی از دوستانم اتفاقی افتاده و بهش تجاوز شده اما دخول اتفاق نیافتاده و فقط منی کنار واژن ریخته
سوالم اینه ممکنه اتفاقی بیوفته و اینکه چه قرصی بخورن که خیالش راحت بشه
مدیر پایگاه

تا 72 ساعت بعد قرص اورژانسی مصرف شود

درییا
|
United Arab Emirates
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
سلام ببخشید من روز تخمک گذاری زمانی که فولیکول غالب راست داشتم از طریق سونو متوجه شدم نزدیکی انجام دادم بعد از اونم سه چهار بار نزدیکی داشتم ولی خودم رو سریع شستم الانم ۵ روز مونده به قاعدگیم احساس سینه درد دارم آیا احتمال حاملگی وجود دارد چه جوری متوجه شم؟
مدیر پایگاه اگر یک هفته از زمان قاعدگیتون گذشت و قاعده نشدید آزمایش  بتا انجام دهید
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
سلام من ی هفته پیش رابطه داشتیم ابش اومد ولی سریع کشیدم بیرون و رفتم خودمو شستم ... صبحش تست زدم منفی یود و بدش دوتا قرص اورژانسی باهم خوردم ی هفته بعد هم تست گرفتم منفی بود من ت این هفته زعفرون و این جور چیزا خوردم ایا احتمال بارداری وجود دارد
مدیر پایگاه

اگر قرص اورژانسی را به موقع مصرف کنید احتمال بارداری بسیار ضعیف خواهد بود و تا چند روز آینده به خونریزی میفتید

افسانه
|
United Kingdom
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
سلام ببخشیدمن دیشب باشوهرم رابطه داشتم اب منی نداشت خیلی ترسیدبه نظرشماحامله میشم اماقرص زدبارداری میخورم
مدیر پایگاه
باسلام
اگر قرص ضد بارداری را درست و دقیق مصرف کرده اید احتمال بارداری تقریبا نزدیک به صفر است
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
ایا اگر همسرم دوبار اسپرم را داخل واژن بریزد و بدون هیچ جلوگیری وهیچ قرصی احتمال بارداری هست
مدیر پایگاه
باسلام
اگر دردوران تخمک گذاری بوده باشید و هردومشکل نداشته باشید بله احتمال اش هست   
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
آیا استفاده از کاندوم نریختن منی درون واژن ناباروری رخ میدهد
مدیر پایگاه
باسلام
توصیه می شود برای بارداری درسنین جوانی اقدام کنید.اما خیلی این موضوع ارتباطی به ناباروری ندارد
آذین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
0
0
سلام. من رابطه داشتم و آب منی داخل واژن ریخته شد. بلافاصله 2تا قرص اورژانسی رو هم زمان باهم مصرف کردم. احتمال بار داری هست؟ البته این نکته رو هم بگم که در این ماه بار دومیه که از قرص استفاده کردم.
مدیر پایگاه
باسلام
با این شرایطی که گفتید
تقریبا خیر
یگانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
با سلام
من روز ششم پریودیمه وباهمسرم نزدیکی داشتیم ک کاندوم پاره شده و مایع منی داخل واژنم ریخته شد منو همسرم نمیخایم فعلن بچه دار شیم ایا امکان بارداری وجود داره؟
لطفاااااااا راهنمایی کنین
مدیر پایگاه بارداری در روز تخم کذاری اتفاق میفتد که درباره شما هنوز این زمان نرسیده ولی  اگر 72 ساعت بیشتر نگذشته برای اطمینان می توانید از قرص اورژانسی لونژیل استفاده کنید
ایروانی
|
-
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
باسلام . من شب گذشته رابطه بدون پیشگیری داشتم و مایع منی در واژنم ریخته شد ولی بسرعت شستم . فرداصبحش پریود شدم آیا نیازه ک قرص استفاده کنم یا احتمالش خیلی کمه باردار بشم. بخاطر عوارض قرص ها میخام اگ میشه استفاده نکنم . لطفا سریع جواب بدید ممنون
مدیر پایگاه

بارداری در زمان تخمک گذاری اتفاق میفتد وقتی قاعده شدید یعنی باردار نیستید نیازی به مصرف قرصاورژانسی نیست

فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
سلام وقت بخیر من باکره هستم ۱۹ سالمه ۳ روز یعد از تموم شدن پریودیم رابطه مقعدی داشتم ک شک کردم منی روی واژنم ریخته دوتا قرص اورژانسی ۴۰ دقیقه بعدش خوردم و دوتاس دیگه فردای اون روز .احتمال یارداری هست؟؟ اگ نزدیک زمان تخمک گذاری یاشه یا روز تخمک گذاری باشه قرص تاثیر داره؟؟ چون میگن اسپرم ۵ روط زنده میمونه داخل رحم میترم قرص تاثیر نداشته باشه و ...
مدیر پایگاه
باسلام
خیر
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
ببخشید الان این خیر برای کدوم سوالم بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
0
با سلام.اگر هنگام رابطه کاندوم پاره شود وآب منی ریخته شود . احتمال اینکه باردار شوی وجنین سالم باشد چند درصده.(مواد داخل کاندوم تاثیری روی اسپرم ها نمیگذاره )؟
مدیر پایگاه
   مرجان محبوب کارشناس باسابقه :سلام.احتمال بارداری وجوددارد.ولی مواد داخل کاندوم تاثیرمنفی روی جنین نمیزارند
 
آدرس پیج اینستا گرام مرجان محبوب کارشناس باسابقه ماماییmidwifery_mahboob

مه لقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
0
0
سلام همسرم تو حمام ارضا شد و آب منی خود را روی من ریخت و من زیر دوش آب رفتم که منی رو پاک. کنم آیا احتمال حرکت اسپرم با آب دوش به طرف واژنم و بارداری وجود داره؟ در ضمن هیچ دخولی انجام نگرفت
مدیر پایگاه .

فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۹
0
0
سلام خسته نباشید من یه پسر 10 دارم و شیر خودم تغذیه میکنه ، یه سوال داشتم ازتون ممنون میشم جواب رو بدین من امشب با شوهرم رابطه کامل داشتم و خوب شوهرم نتونستن خودشون رو نگه دارن و خوب آب شون رو ریختن داخل ومن هیچ چیزی برای پیشگیری از برداری نداشتم حتی قرص IDY و بعد از رابطه خودم رو کامل شستم حالا خیلی استرس دارم تو رو خدا یه راه حل بدین
مدیر پایگاه باسلام
چنانچه در دوره تخمک گذاری یا شروع آن هستید و تمایل به حاملگی ناخواسته ندارید می توانید خیلی فوری قرص اورژانسی 1/5 مصرف کنید
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
0
0
سلام خسته نباشید . من از پشت رابطه داشتم و اب منی پشتم ریخته شد . من دو هفته هستش که قرص ال دی میخورم با این ک رابطه از پشت بود امکان بارداری وجود دارد؟
مدیر پایگاه سلام
با توجه به شرایطی که گفتید و چنانچه انزال به داخل واژن صورت نگرفته باشد خیر
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
0
0
سلام وقتتون بخیر
ممنون میشم جوابم رو بدید
من شدیدا حساس هستم و سوالاتی جدیدا ذهنم رو مشغول کرده.مجردم.میخواستم بدونم آیا ممکنه آقایی در حمام خودارضایی کنه و ما بعد از نیم ساعت الی چهل دقیقه بریم حمام و دقیقا روی همون چهارپایه بشینیم باردار بشیم؟آیا ممکنه کسی تو دستشویی خودارضایی کنه اسپرم رو شلنگ باشه و ما با شستشو باردار بشیم؟
مدیر پایگاه باسلام
شما باید بدانید بارداری تحت شرایط خاصی رخ می دهد.
نخست اینکه زن در دوران تخمک گذاری باشد و مشکل باروری نداشته باشد.
دوم اینکه مرد هم مشکل ناباروری نداشته باشد.
درخصوص مواردی که گفتید باید بدانید اسپرم مرد تا چند روز می تواند زنده باشد.بنابراین اگر اینقدر مطمئن هستید که چنین مواردی اتفاق افتاده بهتراست خیلی سریع تست بارداری بدهید.آنهم از دو روش امکان دارد یک ازطریق بی بی چک و دوم هم از طریق آزمایش خون بارداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
0
سلام
من روز دهم پریودم باهمسرم نزدیکی داشتیم البته من درحالتی بودم که روی آلت همسرم بودم واز کاندوم استفاده کردیم همسرم که ارضا شد پنج ثانیه بعد من بلند شدم وبعد چند لحظه وقتی کاندومو در آوردیم احساس کردم مقداری منی روی بیضه های همسرم است آیا احمتال بارداری وجود داره برای جلوگیری چیکار کنم .تا ماه گذشته از قرص روکین استفاده میکردم چون ضخامت آندومتر داشتم ولی الان هیچ مشکلی ندارم.به نظرتون استفاده از قرص اورژانسی مضر است یانه؟
مدیر پایگاه
سلام
اگر فکرمی کنید منی داخل واژن وارد نشده که نباید جای نگرانی خاصی باشد.اما اگر احتمال می دهید وارد شده باشد و شما در مراحل نزدیک به تخمک گذاری بوده باشید می تواند ریسک داشته باشد
ناشناس
|
Australia
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
0
سلام وقت شما بخیر ببخشید اگر بعد از نزدیکی با سرنج داخل واژن را با محلول نارمل سلین بشوییم اما امکان ازبین رفتن اسپرم ها است؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: