کد خبر: ۴۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۳ - 2015January 18
قائم مقام وزير بهداشت:
شفاآنلاین-قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در صورت تامین بودجه 9 هزار تخت بیمارستانی در چند ماه آینده تجهیز می‌شود.
به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ دکتر ایرج حریرچی گفت: افزایش تخت‌های در دسترس و استفاده بهینه از تخت‌های موجود دو سیاست اصلی وزارت بهداشت است.
وی افزود: از لحاظ توزیع مشکل اساسی نداریم و خوشبختانه در سه دهه اخیر توزیع در استان‌ها به صورت متعارف بوده است.
حریرچی گفت: بعضی از بیمارستان های نقاط محروم با وجود داشتن تخت نتوانستند خدمات مناسبی به مردم ارائه دهند و با تجهیز این بیمارستان‌ها و حضور نیروهای متخصص امیدواریم در این مناطق خدمات پزشکی و درمانی به خوبی ارائه شود.
قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به جلسه مشترک اخیر با محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افزود: در این جلسه قرار شد در صورت فراهم شدن شرایط از لحاظ بودجه 9 هزار تخت بیمارستانی تجهیز و راه اندازی شود و امیدوارم در یک فاصله چند ماهه بتوانیم این تخت‌ها را وارد چرخه و از آن‌ها استفاده کنیم.
حریرچی درباره رایگان شدن شیمی درمانی برای اقشار آسیب‌پذیر نیز گفت: در این حوزه محدودیت بودجه‌ای داریم و قرار است این موضوع در مرحله اول برای بیماران تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و بیماران مستضعف اجرا شود که زمان آن متعاقباً اعلام می‌شود.
قائم مقام وزیر بهداشت همچنین با اشاره به حضور پزشکان عمومی در روستاها افزود: هم‌اکنون در همه روستاهائی که باید پزشک داشته باشیم پزشکان فعال هستند و این موضوع خدمتی مهم در دولت است.

واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: