کد خبر: ۴۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۳ - 2015January 11
مدیر کل پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی:
شفاآنلاین-مدیرکل پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی با تاکید بر نقش مؤثر و لزوم آموزش های ضمن خدمت، گفت: هدف از آموزش، ارتقای دانش ، تغییر نگرش و بالا بردن مهارت است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر عباس حاتمی در بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی زاهدان، افزود : مهارت فنی و شغلی زمانی اثربخش خواهد بود که همراه با مهارتها و سواد زندگی باشد.
وی اظهار داشت: در دنیای امروز 42 درصد آموزشها در حین انجام کار و 20 درصد مهارتها از آزمون و خطا به دست می‌آید.
وی افزود: 22 درصد آموزشها نیز از طریق مناسبات اجتماعی کسب می‌شود که عملکرد و اخلاق را شکل می‌دهد .
مدیرکل پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه در کشور ایران آزمون و خطا درصد بالایی را به خود اختصاص داده و باعث صرف هزینه‌های گزاف می‌شود، گفت : این امر موجب ارتقای هدر رفت منابع در کشور و کاهش میزان بهره‌وری در کار       می شود .
دکتر حاتمی با تأکید بر لزوم آموزش نگهداشت تجهیزات پزشکی گفت : در بحث مدیریت آنچه که مهم است مدیریت فردی است و در این زمینه باید از خودمان شروع کنیم .
وی اظهار داشت: افراد برای رسیدن به توسعه زیربنایی باید توسعه فردی و سواد زندگی داشته باشند .
  وی همچنین نظم گرایی ، نظم پذیری ، دانش پذیری و استدلال پذیری را از نکات ارزشمند و مهم در توسعه فردی برشمرد و افزود : افرادی که استدلال پذیر هستند و بر اساس استدلال سخن می‌گویند، بینش مشخصی دارند و برنامه محور هستند .
دکتر حاتمی تصریح کرد: هر چقدر در سازمانها افراد استدلال پذیر باشند آن سازمان توسعه پذیرتر خواهد بود .
میرکل پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی با اشاره به اینکه بخش عمده ارزیابی کارکنان در سازمان های دانش محور بر اساس سنجش حقیقت است، گفت: مدیران سازمان های امروز باید سواد بین‌المللی، رسانه‌ای و سواد زندگی داشته باشند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: