کد خبر: ۴۷۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۳۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۳ - 2015January 10
شفاآنلاین :بیمارستان 250 تختخوابی جامع زنان محب یاس روزجمعه با حضور اعضای هیات مدیره، گروهی از خیران، کادر تخصصی و اداری و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران افتتاح شد.

به گزارش شفاآنلاین، کار ساخت این بیمارستان از سال 89 آغاز و پس از چهار سال افتتاح شد.
دراین بیمارستان که از منابع بانکی و همت خیران درمساحت 25 هزار متر مربع ساخته شده است، تلاش گردید تا از کادر متخصص زن استفاده شود .
یکی از بخش های ویژه که در این بیمارستان تاسیس شده، بخش ویژه بستری و زایمان است که بیماران در همان تختی که بستری شده اند، زایمان می کنند.
به گفته دکتر حسین عاشقی مدیر عامل بیمارستان جامع زنان محب یاس، 70 درصد تخت های این بیمارستان با بیمه های دولتی و 30 درصد نیز از طریق بیمه های تکمیلی بیمار پذیرش می شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بيات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۶
0
0
خواهشمنداست به اثر رزيدنتها و پرسنل محترم در خصوص برخورد و همراهي با بيمار را آوزش دهيد هيچ برخورد مناسب ندارند و ناراضي زياد مي باشد ميتووانيد يك روز تعطيل خودتان غير محسوس مراجعه نماييد و مشاهده كنيد
مینا
|
Netherlands
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
سلام، متاسفانه در بخش درمانگاه دکتر و دانشجویان آموزشی مشخص نیست، ده مریض شاید بیشتر دور یک میز جمع وپشت میز چند تا روپوش سفید نشسته اند، لطفا بررسی و محیطی فراهم گردد که مریض مشکل خودرا با پزشک معالج راحت مطرح کند.
مليحه كفشي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
با سلام و احترام اينجانب مليحه كفشي براي درمان كانسرسرويكس مادرم به بيمارستان محب ياس از خراسان رضوي ( شهرستان تربت حيدريه ) در ديماه 95 جهت براكلي تراپي مراجعه نمودم و مشكل اسكان دارم ضمن تشكر از مديريت و پرسنل محترم خواهشمندم پيگيري و رسيدگي فرمائيد با كمال تشكر و سپاس فراوان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: