کد خبر: ۴۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۳ - ۲۰ دی ۱۳۹۳ - 2015January 10
فوق تخصص دردشناسی در گفتگو با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- فوق تخصص درد شناسی از امکان جراحی 80 درصد بیماران دارای دیسک کمر و گردن و دردهای سیاتیکی با كمك ليزر خبر داد .


دکتر سیروس مومن زاده در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: در این روش با استفاده از لیزرو بدون عمل جراحی باز و عوارض، عمل به صورت سرپایی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: این یکی از افتخارات ما محسوب می شود که این تکنولوژی را حدود 4 تا 5 سال است که وارد كشورکرده ایم و در حال حاضر این روش برای نزدیک به 100 بیمار با نتیجه خوب و موفقیت آمیز انجام شده است.

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کاربردی ليزر در علوم پزشکی با اشاره به عوارض این تکنولوژی به شفا آنلاین گفت:بررسي ها نشان مي دهد از هر 100 هزار بیمار 2 تا 3 بیمار دچار عوارض مختصری مي شوند. حال آن که اگراين عمل توسط پزشک با تجربه و متخصص لیزر انجام شود هیچ عارضه ای برای بیمار ایجاد نمی شود.

وی با بیان این که لیزر در همه بیماران کاربرد ندارد اظهار کرد: بنابراین استفاده از لیزر برای افراد داراي سن بالا یا کسانی که دیسک شان از بین رفته و در بیمارانی که دچار لقی مهره و حرکت آن هستند کاربرد ندارد.

مومون زاده تأکید کرد: همچنین در بیماران دچار عارضه و عارضه عصبی شدید، ضعف اندام و به شدت آسیب دیده نیزليزردرماني کاربرد ندارد.

وی یادآور شد: در حقیقت این روش درمانی برای بیمارانی که 6 هفته از دیسک و درد سیاتیک و گردن شان گذشته و به طبع انجام آب درمانی،فیزیوتراپی و به طور کلی دارو درمانی جواب نداده قابل استفاده است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تصریح کرد: برخی افراد برای انجام این روش درمانی حساس، تبلیغات کذب می کنند اما تاكيد مي كنيم مردم فريب اين تبليغات را نخورند چراكه برخي ادعاها دراين باره واقعیت ندارد.به همين خاطر بیماران بايد قبل از هرگونه اقدامی حتما تحقیقات لازم را در اين راستا انجام دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
با سلام وخسته نباشید من ۳۷ سال دارم و دارای دیسک کمر بین مهره ۴و۵ میباشم (حدود ۳ماه) لطفا بگویدبالیزر قابل درمان هست ؟وهزینه آن حدودأ چقدر میباشد
با تشکر فراوان
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
من دوسال کمر درد دارم با اینکه خیلی مواظب هستم باز کمی کمر و پاهام درد میکنه به نظر شما با کمک جراح لیزری می تونم سلامتی خودمو بدست بیارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
0
سلام من دوساله کمردرد دارم مهره 3و4 لطفا بهم بگین با کمک جراح لیزری سلامتی خودم بوست بیارم
مدیر پایگاه باسلام
دراین باره باید جراح نظربدهند
من محسن هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
من درد سیاتیک کرم هستم و درد از سمت راست بدنم شروع تا کشاله ران و بیضه و ماهیچه پشت پاو همچنین پشت سر و گردن و درد شدید دارم با لیزر درمان دارد راهنما یی برمایید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: