کد خبر: ۴۷۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۷ دی ۱۳۹۳ - 2015January 07
شفا آنلاين-معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، از ابلاغ دستورالعمل وزیر بهداشت برای پرداخت عملكرد پزشكان و كاركنان غيرپزشك بيمارستان‌ها به دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،دکتر علی صدرالسادات گفت: با توجه به ابلاغ كتاب ارزش نسبي خدمات و مراقبت‌هاي سلامتي سال ۹۳، استقرار كامل دستورالعمل پرداخت مبتني بر عملكرد پزشكان و كاركنان غير پزشك بيمارستان‌ها ضروري است.

معاون وزیر بهداشت افزود: با توجه به موضوع تصويب‌نامه شماره ۷۴۴۵۰/ت ۵۰۹۸۲ ه‍ اول مهرماه سال جاري هيئت وزيران و همچنين با توجه به نامه مشترك معاونان درمان و توسعه مديريت و منابع به شماره ۱۷۰۳۹/۴۰۰ د اول آذرماه سال جاري، استقرار كامل دستورالعمل پرداخت مبتني بر عملكرد پزشكان و كاركنان غيرپزشك بيمارستان‌ها، ضروري و لازم الاجراست.

وي ادامه داد: براساس اين ابلاغ دانشگاه‌ها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي مكلفند نسبت به تسويه حساب كارانه پزشكان و كاركنان غيرپزشك شاغل در بيمارستان‌ها، مربوط به ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۳ حداكثر تا تاريخ ۳۰ دي ماه سال جاري براساس دستورالعمل نظام نوين اداره بيمارستان‌ها اقدام نمايند.

صدرالسادات گفت: بر اساس این دستورالعمل، ميزان كارانه علي‌الحساب كاركنان غيرپزشك از تاريخ اول مهرماه ۹۳ با اعمال ضريب ۱.۷ در متوسط كارانه پنج ماهه ارديبهشت تا شهريور ۱۳۹۳ هريك از آنان محاسبه و پرداخت می شود و در صورتي كه متوسط پنج ماهه ارديبهشت تا شهريور ۱۳۹۳ در دسترس نباشد، متوسط ماه‌هاي در دسترس سال جاري، ملاك محاسبه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ميزان كارانه علي‌الحساب پزشكان از تاريخ اول مهرماه سال جاري با اعمال ضريب ۱.۴ در متوسط كارانه پنج ماهه ارديبهشت تا شهريور ۱۳۹۳ هريك از آنان محاسبه و پرداخت می شود و در صورتي كه متوسط پنج ماهه ارديبهشت تا شهريور ۱۳۹۳ در دسترس نباشد، متوسط ماه‌هاي در دسترس سال جاري ملاك محاسبه خواهد بود.

صدرالسادات افزود: همچنين دانشگاه و دانشكده‌هاي علوم پزشكي مكلفند علي‌الحساب كارانه مهر، آبان و آذرماه سال جاري پزشكان و كاركنان غيرپزشك را حداكثر تا تاريخ ۳۰ دي ماه سال جاري محاسبه و پرداخت نمايند و اضافه كار كاركنان تا زمان استقرار دستورالعمل پرداخت مبتني بر عملكرد، كمافي‌السابق قابل پرداخت مي‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع در پايان افزود: تمامی دانشگاه ها و دانشكده‌هاي علوم پزشكي مكلفند تا پايان سال جاري پرداخت علي‌الحساب موضوع بند ۲ و ۳ را براساس دستورالعمل پرداخت مبتني بر عملكرد پزشكان و كاركنان غيرپزشك، تسويه نمايند.




مهر




غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
1
1
وزیر بهداشت باید استیضاح شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: