کد خبر: ۴۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۳ - 2014December 29
شفاآنلاین :برنامه «صبح و زندگی» شبکه رادیویی سلامت، هشتم دی ماه به بررسی اجراي انضباط بخشي ترافيكي می پردازد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی فرانک ترابی و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است كه روز دوشنبه با حضور سرهنگ عین الله جهانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با موضوع قوانين راهنمايي و رانندگي به بررسی اجراي انضباط بخشي ترافيكي ـ خط سفيد می پردازد.
همچنین در این برنامه صبحگاهی در خصوص هفته كاهش مصرف نمك با كارشناسان تغذيه گفتگوی تلفنی انجام خواهد شد.
گفتنی است، برنامه زنده «صبح و زندگی» به سردبیری فاطمه شهبازی از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7 و 10 دقیقه به مدت 70 دقیقه در دو گروه برنامه ساز سلامت اجتماعي و سلامت جسم و پيشگيري از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
رادیوسلامت از سلامت حرفه اي مي گويد
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، هشتم دی ماه به موضوع «ارگونومی رانندگان» می پردازد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه می دهد.
اين برنامه دوشنبه با حضور دکتر صادق نیت، متخصص طب کار، به موضوع افزایش آگاهی رانندگان در زمینه وضعیت مناسب بدني در حین کار می پردازد.
یادآور می شود، برنامه «فراسو» شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
كاهش آسيب هاي اجتماعي با ترويج رفتار مدني
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، هشتم دی ماه، موضوع «كاهش آسيب هاي اجتماعي با ترويج رفتار مدني» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
در برنامه «افق روشن» این شبکه رادیویی، دوشنبه، مهرداد عربستاني، رئيس گروه پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و نوپديد بهزيستي و دكتر علي اصغر مهاجري، جامعه شناس از ساعت 9:05 به بررسی موضوع «كاهش آسيب هاي اجتماعي با ترويج رفتار مدني» می پردازند.
گفتنی است، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی کاری از گروه سلامت اجتماعی روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
دستاوردهای  چشم پزشكي ايران در ندای پژوهش
برنامه «ندای پژوهش» با موضوع دستاوردهای علمي مركز تحقيقات چشم دانشگاه علوم پزشكي ايران، هشتم دی ماه از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «ندای پژوهش» به تهیه کنندگی آلینا پورپطروس عنوان برنامه ای از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیوسلامت است که هر برنامه آن به معرفی یکی از مراکز پژوهشی ـ پزشکی اختصاص دارد.
این برنامه دوشنبه با حضور دكتر سيد مهدي مدرس زاده، چشم پزشك و رئيس مركز تحقيقات چشم دانشگاه علوم پزشكي ايران از ساعت 11:05 به مدت 40 دقیقه به موضوع دستاوردهای علمي و پژوهشی اين مركز تحقيقاتي خواهد پرداخت.
یادآور می شود، برنامه «ندای پژوهش» با اجرای فاطمه شهبازی روزهای دوشنبه هر هفته از ساعت 11:05 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
بررسي باورهاي غلط درباره وحشت زدگي در راديوسلامت
برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، هشتم دی ماه با موضوع «باورهاي غلط درباره حمله وحشت زدگي، اضطراب» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، «سایبان آرامش» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش های از قبیل نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
این برنامه دوشنبه با حضور دکتر هما محمدصادقي، روان پزشك به بحث و بررسی پیرامون با بالا رفتن ضربان قلبم هر آن ممكن است دچار اضطراب شوم، می پردازد.
گفتنی است، برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.
رعايت حق تقديم روي موج سلامت
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، هشتم دی ماه با حضور کارشناسان به بررسی موضوع «رعايت حق تقدم» می پردازد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که دوشنبه با حضور دکتر فربد فدایی، روانپزشک و حجت الاسلام غیاث، کارشناس مذهبی به بررسی موضوع هر آنچه براي خود مي خواهي براي ديگران هم بخواه، می پردازد.
این برنامه دارای بخش هایی چون گزارش، ناگفته های جوانی، یک فنجان سلامتی و میکروفن آزاد است که با محوریت جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می کشد.
گفتني است، برنامه «سلام جوانی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19 و 10 دقیقه به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
حس خوب كنترل خشم در راديو سلامت
برنامه «حس خوب زندگی»، هفتم دی ماه با موضوع «كنترل خشم» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای سلامت می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به تغذیه صحیح می پردازد.
گفتنی است، روز دوشنبه، دكتر فربد فدايي، روان شناس با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» به گویندگی معصومه نوازنی از ساعت 17:15 به این سوال که آخرين باري كه عصباني شديد به چه علت بوده و براي كنترل خشم چه كرديد؟ پاسخ می دهد.
مرز خيال تا واقعيت در «خانه ما» رادیو سلامت
برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت هشتم دي ماه ويژگي هاي افراد خيال پرداز، را بررسي مي كند.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، دکتر مهرنوش داريني، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز دوشنبه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی شخصيت ها و ويژگي هاي افراد خيال پرداز، می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.
یادآور می شود، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: