کد خبر: ۴۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 20
شفاآنلاین-وزير بهداشت اظهار داشت: برنامه تحول نظام سلامت با قوت تمام استمرار خواهد داشت و در عين حال برنامه های نظارتی بيشتری نيز برای اجرای مناسب اين طرح اجرا مي شود.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر سيد حسن هاشمي در مراسم افتتاح ساختمان دانشکده پرستاری تربت جام با اشاره به اينکه تمامي مديران، پزشکان و پرستاران در سطح کشور در تلاش هستند تا برنامه تحول نظام سلامت به نحو مطلوبي اجرا شود، خاطر نشان کرد: اجراي اين برنامه و کاهش هزينه هاي درمان، رضايت مندي مردم کشور را در بر داشته است.

وي با بيان اينکه دولت به مشکلات مردم در بخش بهداشت و درمان توجه ويژه ای دارد به طوریکه يکي از موضوعات اصلي جلسات هيات دولت ارتقاء حوزه بهداشت و درمان کشور است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر در راستاي اجراي برنامه تحول نظام سلامت، پرداخت مردم به کمتر از 10 درصد رسيده است.

وزير بهداشت با اشاره به افزايش بيماريهاي مزمن و غير واگير اظهار اميدواری کرد: اجراي برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت که به تازگي آغاز شده است بتواند در حوزه پيشگيري از بيماريها و ارتقاء سلامت مردم نيز موثر باشد.

هاشمي با اشاره به مشکلات اقتصادي کشور و کاهش قيمت نفت در بازارهاي جهاني اظهار داشت: همواره ايران اسلامي با همت و تلاش، از  تهديدها، فرصت هاي کم نظيري را ايجاد کرده و اگر شعار نباشد مي توان گفت اين هم يک نوع نعمت و رحمت الهي است که نصيب کشور شده است تا بتوانيم وابستگي اقتصادي کشور به نفت را کاهش دهيم.

وي با اذعان بر اينکه مشکلات زيادي در حوزه هاي اشتغال، اقتصاد، بهداشت و درمان در کشور وجود دارد، افزود: هيات دولت با همکاري و همدلي مردم مي توانند بر اين مشکلات فائق آيند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: