کد خبر: ۴۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 19
شفاآنلاین :معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ، ایجاد تحول در گفتمان سازی سطوح مختلف جامعه و اصلاح نگرش شرکای اجتماعی در حفظ و بقای تامین اجتماعی و ارتقاء سطح فرهنگی کارکنان تامین اجتماعی را از مهمترین برنامه ها و اولویت های فرهنگی این سازمان برشمرد.

اصلاح و ارتقا ء نگرش شرکای اجتماعی در حفظ و بقای تامین اجتماعی از اولویت های فرهنگی است

به گزارش شفاآنلاین از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، دکتر منصور اعتصامی در همایش سراسری مدیران بیمه ای تامین اجتماعی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی " به اهمیت مقوله فرهنگ اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری ، فرهنگ همانند هوائی است که تنفس می کنیم و اگر به این مقوله توجه نشود بقیه کارها بیهوده است . بنابراین حرکت فرهنگی به عنوان یک اصل در زندگی انسانها مطرح است.
دکتر اعتصامی وارد کردن عبارات و مفاهیم تامین اجتماعی در کتب درسی و مجله رشد معلم و دانش آموز را از دیگر برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی برای سال آینده عنوان کرد و گفت : برگزاری کلاسهای فوق آموزشی و امکان بازدید دانش آموزان مدارس از مراکز بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی از برنامه های در دست اقدام این معاونت برای تفهیم مطالب تامین اجتماعی به دانش آموزان است.
وی تصریح کرد: بر اساس توافق انجام گرفته با وزارت علوم ؛ کارگاههای آموزشی با همکاری و هماهنگی بیش از 100 مرکز علمی و دانشگاهی برای اطلاع رسانی و شناساندن اهمیت تامین اجتماعی در زندگی برگزار می شود.
دکتر اعتصامی ترویج مفاهیم قرآنی ، تبیین فرصت ها و چالش های موجود با شرکای اجتماعی به منظور ایجاد رضایت آنان ، تقویت وفاق و همدلی بین کارکنان و مدیران ، جهت گیری در زمینه اصلاح ، بهبود و گسترش همکاری با مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشور با تکیه بر پاکدستی و ارتقاء سلامت اداری و فرهنگ سازی و افزایش سطح آگاهی ذی نفعان سازمان تامین اجتماعی را از جمله خط مشی های معاونت های فرهنگی و اجتماعی این سازمان عنوان کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: