کد خبر: ۴۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 17
نماینده مجلس:
شفاآنلاین :نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، دکتر علی ربیعی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی را چهره ای بسیار باانگیزه و متعهد در دولت تدبیر و امید دانست و گفت : وی تا کنون کارایی هایی بسیار خوبی داشته است .
به گزارش شفاآنلاین، سیدحسین دهدشتی امروز در دومین روز از گردهمایی سراسری حمایت از اشتغال و بیمه بیکاری که در استان خوزستان درحال برگزاری است، اظهار امیدواری کرد که این همایش منشاء اثر برای تمام کشور به ویژه این منطقه باشد .

وی با اشاره به این که فرهنگ کار در استان خوزستان در حال تغییر است، ادامه داد: این در حالیست که نیروهای تحصیلکرده فراوانی درشهرستان های استان خوزستان وجود دارند بنابراین باید فرهنگ و وجدان کار مورد بازنگری و آسیب شناسی مجدد قرار بگیرد .

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ، 20 درصد از جمعیت آبادان را  تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد و افزود: این امر نشان دهنده عملکرد همه ما در طول سال های گذشته بوده و نیازمند آسیب شناسی دوباره است .

دهدشتی خاطرنشان کرد: اشتغال دغدغه همه مردم کشور است، اما متاسفانه  در سال های گذشته آمارها و نشانی های غلط ما را در این زمینه به بیراهه کشاند و فرهنگ کار را در کشور تغییر داد .

نماینده مردم آبادان درمجلس شورای اسلامی با اشاره به هفته پژوهش یادآورشد :  مسؤولان و نمایندگان مردم وقت بیشتری برای فکر کردن در امور مختلف را در نظربگیرند .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: