کد خبر: ۴۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 15
شفاآنلاين :برنامه «صبح و زندگی» شبكه راديويي سلامت، 25 آذر ماه به بررسي جايگاه مطالعه و پژوهش در توليد علم مي پردازد.

به گزارش شفاآنلاين، برنامه زنده «صبح و زندگی» اين شبكه راديويي روز سه شنبه همزمان با هفته پژوهش با حضور محمد صادق خياطيان، پژوهشگر با موضوع كتابخانه حقيقي به اين سوال كه شما در طول روز چقدر  مطالعه می کنید؟ برای انجام هر کاری چقدر باید  مطالعه و تحقیق کرد تا به بهترین جواب رسید؟ پاسخ مي دهد.
اين برنامه صبحگاهي به تهيه كنندگي فرانک ترابی و گويندگي مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت اجتماعی شبكه رادیويي سلامت است.
گفتني است، برنامه زنده «صبح و زندگی» به سردبيري فاطمه شهبازي از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7 و 10 دقیقه به مدت 70 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می شود.
«صدای مشاور» طب فيزيكي را بررسی می‌کند
با طب فيزيكي در برنامه «صدای مشاور» شبکه رادیویی سلامت آشنا شوید.
«صدای مشاور» عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماری ها و موضوعات پزشکی می پردازد.
اين برنامه سه شنبه 25 آذر ماه با حضور دكتر حبيب مفخم، متخصص طب فيزيكي و توانبخشي بررسی موضوع نارسايي تنفسي و فيزيوتراپي تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
گفتنی است، برنامه «صدای مشاور» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که از ساعت 11:05 دقیقه با حضور بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.
بررسي وضعيت اختلالات رواني در پژوهش هاي روانشناسي
برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت 25 آذر ماه با موضوع «بررسي وضعيت اختلالات رواني در پژوهش هاي روانشناسي» از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنونده هاي صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه «سایبان آرامش» سه شنبه با حضور دكتر علي ناظري، روان پزشك همزمان با هفته پژوهش به اين سوال كه پژوهش هاي روان شناسي درباره اختلالات رواني چه مي گويند؟ پاسخ مي دهد.
اين برنامه راديويي کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور افزايش دانش سلامت روان جامعه در بخش های چون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.
حس خوب زندگی با تغذيه صحيح
برنامه «حس خوب زندگی»، 25 آذر ماه با موضوع «اهميت تغذيه صحيح با الگوپذيري از الگوي ايراني و اسلامي» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده هاي صداي سلامت می شود.
 برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به ارتقاي دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به تغذيه صحيح می پردازد.
گفتني است، روز سه شنبه، دكتر محمد رضا وفا با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» به گویندگی معصومه نوازنی از ساعت 17:15 به این سوال که چگونه ذائقه ي خود را به غذاهاي كم نمك عادت دهيم؟ پاسخ می دهد.
دوست خوب روي موج سلامت
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، 25 آذر ماه با حضور كارشناسان به بررسي نقش دوستي در سلامت روان جوانان می پردازد.
 برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی كاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که سه شنبه با حضور دكتر ابراهيمي مقدم، روان شناس و حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به این سوال كه آيا داشتن دوست خوب در سلامت روان جوانان تاثير دارد؟ پاسخ می دهد.
این برنامه دارای با بخش هایی چون گزارش، ناگفته های جوانی، یك فنجان سلامتی و میكروفن آزاد است که با محوریت جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می كشد.
گفتني است، برنامه «سلام جوانی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19:10 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
از كاه كوه ساختن در "خانه ما" رادیو سلامت
برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت سه شنبه به بررسي خصوصيات رفتاري و رواني افرادي كه بزرگنمايي مي كنند، مي پردازد.
دکتر فرشاد شيباني، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» به تهیه کنندگی سیما غفاری 25 آذر ماه از ساعت20:50 به مدت20 دقیقه به بررسی موضوع خصوصيات رفتاري و رواني افرادي كه بزرگنمايي مي كنند،  می پردازد.
گفتني است، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که با هدف استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: