کد خبر: ۴۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 08
شفاآنلاين:عمل هاي جراحی قلب در بیمارستان فوق تخصصی شهیدمدرس با موفقیت و بهبودی کامل بیماران همراه است



به گزاش شفاآنلاين ،دکتر خلیل رستمی رئیس مرکز پزشکی ، آموزشی و درمانی شهیدمدرس اعلام کرد: حدود یک ماه است که اعمال جراحی قلب در این بیمارستان مجددا از سرگرفته شده و در این مدت تمام بیماران با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

 دکتر رستمی با اعلام  خبر از  سرگیری مجدد عمل های جراحی قلب در این بیمارستان فوق تخصصی اظهار داشت: از شهریورماه بعد از ایجاد عفونت در چند بیماری که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بودند، اتاق عمل قلب این مرکز تعطیل شد تا علت عفونت بررسی شود .

وی با اشاره به بررسیهای صورت گرفته  گفت : بعد از بررسی های کمیته عفونت مشخص شد که علت عفونت از وسایل یا خود فضای اتاق عمل نبوده بلکه حدس زده می شود که باکتری ایجاد کننده عفونت روی پوست بیماران باعث این عفونت شده است.

دکتر رستمی در ادامه افزود: حدود یک ماه است که عمل جراحی قلب در بیمارستان دوباره از سرگرفته شده و در طول این مدت تمام بیمارانی که تحت عمل جراحی قرار گرفتند بعد از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس مرکز پزشکی شهیدمدرس خاطرنشان کرد: بیماری هم که بعد از عمل جراحی قلب دچار مشکل بینایی و عفونت شده بود بینایی خود را تا 50 درصد به دست آورده و خوشبختانه حال عمومی وی رضایت بخش است و از بیمارستان مرخص شده است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: