کد خبر: ۴۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 08
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي در مراسم روز دانشجو اعلام كرد:
شفاآنلاين :مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور معاونان وزارت بهداشت و ریاست دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار شد

به گزارش شفاآنلاين، مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور دکتر فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر آقاجانی معاون درمان وزارت بهدشت و دکتر پیوندی رئیس دانشگاه در مرکز همایشهای بین المللی امام خمینی(ره) دانشکده پزشکی برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه، با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد تاسیس انجمن اسلامی دانشجویان برگزار شد، دکتر نیک ضمیر معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین فرهاد زاده مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر آقامیری عضو هیأت علمی و استاد دانشکده فیزیک هسته ای دانشگاه شهید بهشتی، جمعی از مسوولان، اساتید و بیش از 1000نفر از دانشجویان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم باشکوه پس از بیان خیرمقدم توسط بوربور دانشجوی پرستاری و دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو بیان داشت: 60 سال پیش در سال 32 بود که سه دانشجوی عزیز کشورمان شهیدان ؛ شریعت رضوی، قندچی و بزرگ نیا در برابر استکبار جهانی ایستادند و به شهادت رسیدند. امیدوارم به مناسبت بزرگداشت چنین روزی بتوانیم خواسته های منطقی شما عزیزان را برآورده کنیم.

رئیس دانشگاه در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شما عزیزان، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یکی از بزرگترین دانشگاه های کشور محسوب می شوید. وظیفه شما فرزندان عزیزم در وهله اول خوب درس خواندن است. سعی ما نیز این است که محیطی مناسب و شاداب و توام باآرامشبرای شما در دانشگاه فراهم کنیمو در این راه به کمک و یاری شما نیازمندیم زیرا می خواهیم از این دانشگاه همیشه با خاطره خوب یاد کنید.

رئیس دانشگاه در ادامه اظهار داشت : گرچه ممکن است کاستی هایی وجود داشته باشداما به شما عزیزان اطمینان می دهم که با تمام توان و امکانات سعی در برطرف کردن آنها داریم. شما که با خلاقیت بالا و روشنفکری به دنبال نوگرایی هستید؛ در آینده نقش بسیار مهمی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و علمی و... کشور خواهید داشت و سعی و تلاش من و تمامی همکارانم در دانشگاه فراهم کردن محیطی برای شماست تا استعدادهای شما در این دانشگاه تجلی پیدا کند.

دکتر پیوندی در ادامه سخنان خود با اشاره به سخنان ریاست محترم جمهور در مراسم روز دانشجو که به جایگاه والای جنبش دانشجویی همراه با عدالت و ظلم ستیزی اشاره کردند گفت: در واقع دانشجو به واسطه سن و سالش در جریان فکریی قرار دارد که ایده پرداز و روشن فکر است، خلاقیت دارد، پیشرو و پیشگام است و به عنوان عنصر خط دهنده تحصیل می کند و با این دیدگاه نظاره اش می کنند.

رئیس دانشگاه افزود: دانشجو به دنبال آگاهی و پاسخ است، انشاءا.. بتوانیم پاسخگوی مسائل شما عزیزان باشیم البته با مساعدت و یاری یکدیگر. سعی داریم محیطی را فراهم کنیم تا دانشجو باخلاقیت و روحیه روشنفکری رشد پیدا کند امادانشجو نیز باید با خوب درس خواندن، پژوهش و کار علمی کردن بتواند در آینده ای نه چندان دور مشکلات و نیازهای اساسی نظام سلامت را تأمین کند.

دکتر پیوندی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کمتر در مسائل سیاسی ورود می کنند همین جا از شما دانشجویان می خواهم که سعی کنید به مسائلی که در جهان اطراف ما می گذرد اگاهی داشته باشید و این نکته را بدانید که داشتن سلایق مختلف در نظام قابل دفاع است اما با رعایت خط قرمزها.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: