کد خبر: ۴۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 04
شفاآنلاین :برنامه زنده «عصرتون سلامت» پنجشنبه سيزدهم آذرماه، با موضوع «نقش بيمه در زندگي بهتر» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش شفاآنلاین، برنامه «عصرتون سلامت» به تهیه کنندگی فریدون ارکانی و گويندگي فيروزه آدابي، موضوع «نقش بيمه در زندگي بهتر» را از ساعت 17:25 به مدت 100 دقیقه با حضور دكتر انوشيروان بندپي، مدير عامل بيمه سلامت بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
يادآور مي شود، برنامه «عصرتون سلامت» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که پنجشنبه هر هفته با حضور کارشناسان و بخش هایی چون لطیفه، گزارش، موسیقی و مصاحبه از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
ریشه یابی علل انتشار فیلم و عکس بیماران در فضای مجازی
برنامه «فردایی بهتر» راديو سلامت، سيزدهم آذرماه به بررسی و ریشه یابی علل انتشار فیلم و عکس بیماران در فضای مجازی مي پردازد.
برنامه راديويي «فرداي بهتر» به تهيه كنندگي شهرام زین العابدین و گويندگي فاطمه شهبازی پنجشنبه از ساعت 20 به موضوع علل انتشار فیلم و عکس بیماران در فضای مجازی اختصاص دارد.
از جمله مهمانان اين برنامه كه كاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت است مي توان به دکتر محمود عباسی رئیس انجمن علمی حقوق پزشکی ایران، دکتر حمید رضا نمازی عضو ستاد ترویج اخلاق پزشکی سازمان نظام پزشکی، و دکتر علی گرانمایه پور استاد علوم ارتباطات و کارشناس رسانه اشاره كرد.
گفتنی است، برنامه «فردای بهتر» روزهای پنج‌شنبه هر هفته بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.
دارايي هاي مهم در نقطه سرخطِ رادیو سلامت
برنامه رادیویی «نقطه سر خط »شبکه رادیویی سلامت، چهاردهم آذر ماه به موضوع «دارايي هاي مهم زندگي» اختصاص دارد.
 «نقطه سرخط» عنوان برنامه ای شاد و مفرح از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم این شبکه رادیویی است که جمعه با حضور دکتر مريم فرضي، روان شناس به اين سوال كه مهم ترين دارايي شما چيست؟ پاسخ مي دهد.
گفتني است، برنامه «نقطه سرخط» جمعه ها به تهیه کنندگی محسن کریمی از ساعت 8:30 به مدت 90 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
  رادیو سلامت از سواد سلامت جامعه مي گويد
«کوچه سلامت پلاک 102» شبکه رادیویی سلامت، جمعه چهاردهم آذر ماه به موضوع «نقش افراد در ترويج سلامت و بالابردن سطح سواد سلامت» مي پردازد.
 برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» به تهيه كنندگي «بهرام رحماني» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب»، جمعه از ساعت 10:30 به مدت 90 دقیقه با حضور دکتر حسنی، مدرس دانشگاه به اين سوال كه چگونه سطح سواد سلامت جامعه را ارتقاء دهيم؟ پاسخ می دهد.
این برنامه به سردبیری «فیروزه آدابی» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که از بخش های چون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده تشکیل و در قالب طنز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
شنوندگان می توانند این برنامه را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.
شهر و شهروندي سالم روي موج تندرستي
برنامه «بفرمایید سیب» رادیو سلامت، چهاردهم آذرماه با موضوع «شهر و شهروندي سالم» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
«بفرمایید سیب» کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت به تهیه کنندگی فریدون ارکانی و گویندگی فیروزه آدابی یک مجله کاملاً تفریحی و سرگرم کننده با محوریت سلامت است که هر هفته به یکی از موضوعات حوزه سلامت می پردازد.
این برنامه جمعه، با حضور دکتر رياحي، كارشناس اخلاق به موضوع نقش داوطلبان سلامت در ارتقاي آگاهي حوزه بهداشت و درمان می پردازد. افزايش آگاهی و دانش مخاطبان در حوزه سلامت و در راستای ایجاد نشاط و امید بخشی به مخاطبان هدف اصلی برنامه «بفرمایید سیب» است.
يادآور مي شود، این برنامه شامل بخش های متنوعی همچون میکروفن مخفی، کمی حواستان را جمع کنید، گزارش، قصه های مداد رنگی، لیلی و مجنون، هنر آزاد و سیب نقره ای بوده و از ساعت 16:30 به مدت 130 دقیقه از شبکه رادیویی سلامت پخش می شود.
توانايي حل مسئله در خيابان بهبودي راديو سلامت
«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، شنبه پانزدهم آذر ماه، با موضوع «توانايي حل مسأله در زندگي مشترك» از موج اف ام ردیف 102مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 ما در زندگی روزمره خود به طور مداوم در حال حل مسئله هستیم. برخی از این مسائل ساده هستند؛ ولی برخی دیگر به فعالیت های فکری پیچیده ای نیاز دارند. مسائل مهم زندگی چنانچه حل نشده باقی بمانند، استرس روانی ایجاد می کنند که در نهایت به فشار جسمانی منجر می شوند. توانایی حل مسئله ما را قادر می سازد تا به طور مؤثرتری مسائل زندگی را حل کنیم.
«خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که روز شنبه از ساعت 17:15 به مدت 120 دقیقه با حضور دكتر مينا پور فرخ، روان شناس به این سوال که در زندگي مشترك براي حل مسأله چه توانايي هاي لازم است؟ پاسخ می دهد.
گفتني است، برنامه راديويي «خیابان بهبودی» تلاش دارد تا با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود و در عین حال لحظات عصرگاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: