کد خبر: ۴۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 03
شفا آنلاين-شایع‌ترین واکنش به فرکانس‌های الکترومغناطیسی حاصل از وای فای، بلوتوث و وایمکس احساس سوزش صورت، سر یا حتی سوزش در سراسر بدن است که شبیه به علائم آفتاب سوختگی است.

به گزارش شفا آنلاين،فناوری همچنان با پیشرفت روزافزونی در جریان است با این حال فرار از بیماری‌های مرتبط با فناوری ممکن نیست. سیستم وای فای در تلفن‌های همراه و آی پد‌ها میلیاردها امواج الکترومغناطیس را روانه فضای پیرامونی ما کرده‌اند. قرار گرفتن در معرض میدان‌های الکترومغناطیسی در بروز علائمی مانند، سردردهای حاد، سوزش پوست و دردهای مزمن و کشش عضلات مؤثر است.


بدن انسان چیزی فراتر از گوشت و استخوان است و یک سیستم بسیار پیچیده الکترومغناطیسی دارد. این بدان معنی است که اشعه‌های الکترومغناطیسی خارجی حاصل از تلفن‌های همراه، رایانه‌ها و آی پدها با ایجاد فرکانس با سیستم الکترومغناطیسی بدن تداخل کرده و سلامتی را به خطر می‌اندازند. به همین خاطر است که گفته می‌شود دکل‌های تلفن همراه برای سلامتی همچون کشیدن ماشه است.

شایع‌ترین واکنش به فرکانس‌های الکترومغناطیسی حاصل از وای فای، بلوتوث و وایمکس احساس سوزش صورت، سر یا حتی سوزش در سراسر بدن است که شبیه به علائم آفتاب سوختگی است. همچنین از علائم فیزیکی تداخل امواج می‌توان به خارش و لکه پوست، خشک شدن لایه موکوس چشم و گلو، تورم غشا مخاطی بینی و سینوس‌ها بدون هیج علت عفونی، مشکل در تمرکز، از دست دادن حافظه و سرگیجه، تهوع ، تپش قلب و درد در عضلات و مفاصل اشاره کرد. در هر حال آلودگی‌های ناشی از امواج وای فای ما را محصور کرده‌اند، هر چه این امواج از مغز دورتر باشند، ضرر آن کمتر است.





ایران



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: