کد خبر: ۴۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 03
مدیرعامل موسسه «طلوع بی‌نام‌ونشان‌ها» :
شفاآنلاین: مدیرعامل موسسه طلوع بی‌نام‌و‌نشان‌ها گفت: اگر وزیر بهداشت به ما در بهبود وضعیت کارتن‌خواب‌ها کمک کند و وارد این عرصه شود به راحتی می توان شاهد تحول عظیمی در حل مشکل کارتن خواب های این شهر بود.
کارتن خواب

به گزارش شفاآنلاین ،اکبر رجبی با بیان این مطلب، اظهار داشت: کارتن‌خواب‌های این شهر اگر متولی و پشت و پناهی مانند وزارت بهداشت داشته باشند آن وقت می‌توان به جرات گفت کارتن خوابی به زودی از کشور و شهرمان می‌رود و دیگر هیچ انسانی در سرما و گرما زیر پل‌ها، پارک‌ها و خیابان‌های این شهر جان نمی‌دهد.

وی ادامه داد: وزارت بهداشت می‌تواند با امکاناتی که دارد در طرح تغییر الگوی مصرف معتادان کارتن خواب قدم بزرگی بردارد تا با این تغیر الگو به سمت شهر بدون اعتیاد حرکت کنیم و ریشه کارتن خوابی و اعتیاد را برچینیم.

رجبی گفت: با شناختی که از وزیر بهدشت دارم و در خبرها دیده‌ام که در کارهای خیر زیادی در خط مقدم قرار دارد معتقدم اگر در مورد کارتن خواب های این شهر نیز وارد میدان بشود به راحتی می‌توان این مشکل را از بین برد زیرا کارتن خواب‌های این شهر حمایت وزیر را کم دارند.

مدیر عامل موسسه طلوع بی‌نام‌و‌نشان‌ها تاکید کرد: از وزیر بهداشت می‌خواهیم قدم اول را برای حل مشکل کارتن‌خواب ها در موسسه ‌طلوع بی‌نام‌و‌نشان‌ها بردارد و ما نیز شانه به شانه در کنارشان خواهیم بود.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: