کد خبر: ۴۲۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 01
شفاآنلاین-دو کودک مدفون زیر برف بعد از ۷ ساعت نجات یافتند.
به گزارش شفا آنلاین،جیسون ریورا 9 ساله و الیجاه مارتینز 11 ساله در منطقه ای نزدیک نیویورک در حالیکه نزدیک به منزل خود در حال بازی و ساخت قلعه برفی بودند ناگاه در زیر برف ماشین برف روب دفن شدند.

ماشین برف روب که از پارکینگ عمومی بیرون آمده بود کوهی از برف را حمل می‌کرد و به نیت تخلیه برف به سمت مخزن برف ( محلی که برف را پس از جمع آوری در آن تخلیه می‌کنند) در حرکت بود. کودکان که از در همین محل مشغول بازی و ساخت قلعه برفی بودند به ناگاه از قصد راننده ماشین برف روب مطلع شده و شروع به داد و فریاد می‌کنند.

راننده ماشین برف روب که موفق به شنیدن صدای آنان نشده بود و از این موضوع بی اطلاع بود برف را تخلیه کرد و کودکان در زیر 1.5 متر برف در قلعه برفی خود مدفون شدند.

خانواده کودکان که تا 10 شب منتظر بازگشت فرزندان به خانه بودند بعد از گذشت ساعت 10 نگران شده و با مرکز پلیس تماس گرفته تا آنها را نسبت به این قضیه مطلع می‌کنند.

با حضور پلیس در محل و شک به دفن شدن کودکان در زیر برف، با بیلی که در آن محل رها شده بود شروع به کندن برف می‌کنند که ناگهان تا حدود ساعت 2 بامداد موفق به پیدا کردن کودکان در 1.5 متر زیر برف می‌شوند.

کودکان پس از نجات یافتن راز نجات خود را بر ایجاد فضایی خالی بر روی صورت خود بیان کردند که موجب ایجاد حفره‌هایی می‌شد تا اکسیژن در آن جمع شود و با یکدیگر تلاش می‌کردند که همواره پای خود را تکان دهند تا به خواب فرو نروند. آنها می‌دانستند در صورتیکه به خواب فرو بروند احتمال زنده ماندن و بیدار شدنشان به علت سرما و منجمد شدن بسیار کاهش می‌یابد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: