کد خبر: ۴۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۷ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 01
شفاآنلاین-معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: مردم تخلفات غذایی را به ۱۴۹۰ گزارش دهند.
به گزارش شفا آنلاین،سهیل اسکندری با بیان اینکه نظارت بر محصولات غذایی در سطح بازار با جدیت کنترل می‌شود، اظهار داشت: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه تخلف غذایی در بازار با سامانه 1490 تماس بگیرند.

معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو عنوان کرد: سازمان غذا و دارو در صورت تایید صحت تخلف متخلفان با آنها برخورد قاطعی را خواهد داشت.

وی بیان داشت: سازمان غذا و دارو نظارت بر محصولات غذایی را  صورت حساس و دقیق انجام می‌دهد و در این زمینه با کسانی که تخلف داشته باشند برخورد جدی می‌شود.

اسکندری گفت: محصولاتی که از نظر سلامتی کوچکترین مشکلی داشته باشند با واحد تولید کننده برخورد و حتی پرونده آن واحد تولیدی به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در سطح بازار می‌توانند به دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع و یا با شماره 1490 تماس بگیرند و یا مورد را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند تا سریعاً نسبت به موضوع اقدامات لازم انجام شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: