کد خبر: ۴۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۸ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 01
شفاآنلاین :برنامه «صبح و زندگي» شبکه راديويي سلامت، دهم آذر ماه، به موضوع رفتارهای اجتماعی اختصاص دارد.

به گزارش شفاآنلاین ،، برنامه «صبح و زندگي» به تهيه کنندگي «سولماز عطايي» و گويندگي «مصطفي مصطفوي» و «محمد مطلب» کاري از گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت است که دوشنبه با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، روان شناس به این سوال که چرا بعضی وقت ها بعضی حرف ها را نمی گوییم؟، پاسخ می دهد.
یادآور می شود، برنامه «صبح و زندگي» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10 به مدت 80 دقيقه از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي‌شود.
ایدز و بیماری های دندان در برنامه «فراسو» رادیوسلامت
برنامه «فراسو» راديو سلامت، دهم آذرماه با موضوع «ایدز و بیماری های دندان» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، دكتر منصوریان، دندانپزشک با حضور در اين برنامه 30 دقيقه اي که کاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت است، به موضوع نحوه برخورد مناسب با بیماری های دندان در افراد مبتلا به ایدز مي پردازد.
در اين برنامه هر روز از يكي از پزشكان متخصص در زمينه هاي پزشكي دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ و راهكارهاي مناسب را ارائه مي دهد.
گفتني است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
پیشگیری، نسخه اجتماعی درمان ایدز
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، دهم آذر ماه، با نگاهی آسیب شناسانه به بررسی موضوع «پیشگیری، نسخه اجتماعی درمان ایدز» می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «افق روشن»، دوشنبه، موضوع پیشگیری، نسخه اجتماعی درمان ایدز را در ساعت 9:05 به مدت 50 دقیقه بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز به روی آنتن خواهد برد. از جمله میهمانان این برنامه که کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت است، می توان به دکتر محمدمهدی گویا، رئیس اداره بیماری های واگیردار وزارت بهداشت، دکتر کامبیز محظری، درمانگر اعتیاد و کارشناس سازمان بهزیستی، دکتر علی فرهودیان، متخصص بیماری های عفونی اشاره کرد.
گفتنی است، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی روزهای زوج هر هفته از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.
چگونگی حفظ بهداشت روان در جامعه پزشکی
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت، دهم آذر ماه با موضوع «چگونگی حفظ بهداشت روان در پرستاران و پزشکان» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، برنامه «سايبان آرامش» با حضور دکتر فربد فدایی، روان پزشک به بحث و بررسي پيرامون چگونگي حفظ بهداشت روان در پرستاران و پزشکان مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي چون نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
بررسی روشهای پیشگیری از ایدز در «مجله پزشكی» رادیو سلامت
شبكه رادیویی سلامت، آشنایی با روش های پیشگیری از ایدز در جوانان را در برنامه «مجله پزشكی» بررسی می‌کند.
به گزارش  روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، دكتر صداقت، فوق تخصص عفونی در برنامه «مجله پزشكی» روز دوشنبه از ساعت 15:05 الی 16:00 درباره روش های پیشگیری از ایدز در جوانان صحبت می كند.
یادآور می شود، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، این برنامه کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که هر روز به یكی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.
بررسی فرهنگ مصرف شیرینی در رادیوسلامت
برنامه «حس خوب زندگی»، دهم آذر ماه با موضوع «فرهنگ مصرف شیرینی» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی سلامت، دکتر محمدرضا وفا، دوشنبه، با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:15 به مدت 80 دقیقه به این سوال که بجای شیرینی چه خوراکی هایی می توانیم به منزل آشنایانمان ببریم؟ پاسخ می دهد.
یادآور می شود، برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه‌کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوي و سبك زندگي سالم است که به صورت مجله‌اي شاد و با بخش هاي كوتاه و متنوع، به افزايش سطح آگاهي مخاطبين نسبت به سبك زندگي سالم مي‌پردازد.
پخش سلام جوانی با موضوع ایدز
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، دوشنبه دهم آذر ماه به موضوع «ایدز» می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی كاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که دهم آذر ماه با حضور دكتر فربد فدایی، روان شناس و حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به موضوع از انجام رفتارهای پرخطر پرهیز کنید، می پردازد.
این برنامه دارای با بخش هایی چون گزارش، ناگفته های جوانی، یك فنجان سلامتی و میكروفن آزاد است که با محوریت جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می كشد.
گفتنی است، برنامه «سلام جوانی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19:10 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
سالمندی زیباست به روایت رادیوسلامت
برنامه «خانه ما» شبکه راديويي سلامت، دهم آذر ماه به موضوع «بی حوصلگی در سالمندان» اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، دکتر ابراهیمی مقدم، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» دوشنبه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقيقه به بررسي موضوع «بی حوصلگی در سالمندان» مي پردازد. اين برنامه به تهيه کنندگي سيما غفاري با رويکردي طنز و شاد، باورهاي غلط در خانواده را بررسي مي‌کند.
گفتنی است، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکيبي و نمايشي کاري از گروه سلامت روان و خانواده اين شبکه راديويي است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ايجاد فضاي آموزشي در قالب نمايش به دادن راهکارهاي عملي با حضور کارشناسان براي ايجاد تغييرات در روابط خانوادگي و بهبود روابط بين فردي براي رسيدن به سلامت روان درخانواده مي‌پردازد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: