کد خبر: ۴۲۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 30
شفا آنلاين-رییس پلیس راهور نیروی انتظامی انتصاب های جدید در این حوزه را اعلام کرد.

به گزارش شفا آنلاين،سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه پلیس راه راهور ناجا گفت: سردار محسن مهرایی که پیش از این رییس پلیس ترافیک شهری بود از امروز به مدت سه سال به عنوان معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی در هیات رییسه منصوب می شود.


وی اضافه کرد: سردار محمدرضا مهماندار که رییس پلیس راه راهور ناجا بود و دستاوردهای خوبی در کاهش سوانح و حوادث در پرونده کاری خود ثبت کرده بود ، از امروز به مدت سه سال به عنوان معاونت عملیات در پلیس راهنمایی و رانندگی که یک معاونت ارشد و بین بخشی است منصوب می شود.

همچنین سرهنگ علیرضا جهانگیری که پیش از این معاونت عملیات را برعهده داشت از امروز به عنوان رییس پلیس ترافیک شهری و سرهنگ محمدحسین حمیدی که پیش از این رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک بود به عنوان رییس پلیس راه راهور ناجا منصوب می شود.

رییس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه ، 70 درصد با کاهش کشته ها مواجه بودیم. به گونه ای که به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه میزان کشته ها از 25 کشته به 6.5 کشته رسید. از سوی دیگر، به ازای هر صد هزار جمعیت میزان کشته از 60 کشته به 21 کشته رسید و به ازای عدد مطلق شاهد 40 درصد کاهش کشته ها بودیم.

مومنی اضافه کرد: در حوزه صنعت بیمه در اواخر دهه 80 ضریب خسارت بیمه 129 درصد بود که اکنون این میزان به 70 درصد رسید یعنی این ضریب 60 درصد کاهش یافت که این به معنای افزایش درآمد خودروها از یک سو ، کاهش تعداد کشته ها از سوی دیگر (حدود 10 تا 11 هزار نفر در سال) است که البته می توان گفت درآمد خودروها افزایش و پرداخت ها کاهش یافت.

به گفته وی، حضور خودروهای سازمان راهداری ، آمبولانس و اورژانس در جاده های کشور نشان از حضور حاکمیت است و اکنون راهنمایی و رانندگی کشور در جایگاه خوبی قرار دارد اما مطلوب نیست و میزان کشته ها که اکنون به ازای هر 10 هزار وسیله نقلیه 6.5 نفر است باید به 3 یا 4 نفر برسد.



ایرنا





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: