کد خبر: ۴۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 25
معاون آموزشی وزارت بهداشت درگفتگوي اختصاصي با شفاآنلاين:
شفا آنلاین- معاون آموزشی وزارت بهداشت- محمد فرهادی- وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری را دارای سابقه علمی و اجرایی قوی دانست و گفت: وی شخصیت معتدلی دارد یعنی انسان هاي داراي تفکرات گوناگون می توانند با ايشان همكاري كنند.

دکتر سید امیرمحسن ضیائی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: دکتر فرهادی به دلیل این که سابقه وزیر بهداشت، وزیرعلوم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس صندوق ملی پژوهشگران و... را داشته برای این وزارتخانه گزينه بسيار مناسبي است.

وی خاطرنشان کرد:دكترفرهادي سوابق بسیار خوب وارزشمندي در آموزش عالی دارد و بدنه آموزش عالی کشور هم وی را می شناسد و قبول دارد.پس امیداواریم مجلس رأی خوبی به دکتر فرهادی بدهد.

وی ابرازاميدواري کرد: وزارت علوم که از مهم ترین وزارتخانه های به شمارمي رود و آینده علم و فناوری در کشور به آن وابسته است انشالله با راي قاطع نمايندگان مجلس سر و سامان بگیرد.ضمن اينكه برای وزارت بهداشت هم این فرصت وجود دارد تا بتواند با کمک دکتر فرهادی رشته های بین رشته ای را میان دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت علوم نیز ایجاد کند که با توجه به سوابق ایشان امکانش وجود دارد.

ضیائی ادامه داد: دکتر فرهادی در کار خود به عنوان یک متخصص برجسته در کشور شناخته می شود و از نظر علمی تمام رده های مربوطه را بارها پیموده است.

به گفته وی دکتر فرهادی عضو بوردهای تخصصی بوده و سابقه علمی و اجرایی قوی دارد، حال آن که امیدواریم این وزارتخانه بدون حاشیه مدیریت شود تا بتوانیم شاهد تحقق برنامه های دراز مدت نيز باشيم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: