کد خبر: ۴۱۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۹ - ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 23
شفاآنلاین :مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: جامعه کارگری حماسه‌سازان این مرز و بوم هستند و خدمات و تولید آنان رونق اقتصادی را بوجود می‌آورد.
خدمات و تلاش‌های جامعه کارگری رونق اقتصادی را بوجود می‌آورد

به گزارش شفاآنلاین از اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در مراسم گرامیداشت قانون کار که از طرف شوراهای اسلامی کار در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: کارفرمایان اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی شما کارگران هستید و ما افتخار خادمی شما را داریم و معتقدیم تأمین‌اجتماعی، سازمانی بین‌النسلی است که باید آنرا حفظ کنیم.
دکتر نوربخش ادامه داد: تمرکز اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی خدمت به بازنشستگان و کارگران است و همه سعی و تلاش خود را برای بهبود معیشت و درمان و خدمت به این عزیزان به کار می‌گیرد.
وی در ادامه به موضوع تامین منابع سازمان تأمین‌اجتماعی و دغدغه‌های آن پرداخت و گفت: در یکسال گذشته ما توانستیم بدون آنکه از سرمایه‌های سازمان برداشت کنیم، با تلاش همکاران و زحمات شما کارگران منابع درآمدی را تا دوبرابر افزایش داده و خدمات خود را افزایش دهیم.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه برنامه استراتژیک سازمان تأمین‌اجتماعی بعد از هشت ماه بررسی و کار کارشناسی تهیه شده است، اظهار داشت: این برنامه مبنائی برای برنامه پنج ساله ششم سازمان خواهد بود، که بزودی ارائه خواهیم داد که این از اقدامات بسیار خوبی است که در دست اقدام بوده و بزودی به نتیجه خواهد رسید.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: کارگران و کارفرمایان بعنوان نیروی مؤثر وسرمایه گذار جبهه اقتصادی کشور هستند.
وی از اقدامات سازمان تأمین‌اجتماعی در خدمت رسانی به جامعه کارگری و بیمه شدگان تشکر و قدردانی کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: