کد خبر: ۴۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 21
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفتگو با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درپی برخی انتقادهای جامعه پزشکی به اظهارات مطرح شده درباره پزشکان زیرمیزی بگیر از سوی تعداد انگشت شماری از پزشکان گفت: این که احترام قشر خدومی مانند پزشکان اینچنین زیرسوال برود به هیچ عنوان درست نیست و نباید همه را با یک چوب زد.
دکتر احمدآریایی نژاد در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: قبل از بیان چنین حرف هایی برعلیه جامعه پزشکی ابتدا باید زمینه ها و بستر را فراهم کرد؛ که آگاهانه است یا نا آگاهانه؟ به حق است یا نه؟

وی خاطرنشان کرد: در هرقشری انسان های شریف و همچنین مشکل دار وجود دارد، اما بهتر است میانگین اقشار را در نظر گرفت.حتی اگر نزدیک به 100 درصد آن قشر هم مشکل داشت به جای تخریب آنها باید سازنده باشیم.

وی تأکید کرد: ضمن این که باید افراد مناسب جامعه را الگو قرار دهیم و سایر افراد را هم به آن سمت و سو سوق دهیم، حال آن که ما برای اجرای قانون، طرح ها و برنامه ها باید فضای آرامی داشته باشیم زیرا به طور قطع با افزایش فضای نا آرام به اصل اجرا آسیب خواهد رسید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در واقع " بنشین- بفرما و بتمرگ" هر سه یک معنا می دهد اما بهتر است که محترمانه ترازاینها باجامعه پزشکی  صحبت شود. و اگر پزشکی به رغم آگاهی از قانون عناد می ورزد با وی برخورد مناسب شود اما نباید پای سایر پزشکانی که در راستای دریافت زیرمیزی نقشی نداشته اند را هم وسط کشید!

وی به شفا آنلاین گفت: باید سعی کنیم مسیرها را طوری مشخص کنیم که به ارزش های مثبت موجود در جامعه پشت پا نزنیم.

ملایری تأکید کرد: ما دست پزشکانی که گمنام و فعالانه در جهت رفع مشکلات جامعه تلاش می کنند را می بوسیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: