کد خبر: ۴۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 16
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان های زنجیره ای یا برند علاوه بر شهرهای مختلف کشور در مناطق محروم نیز ساخته می شوند.
به گزارش شفا آنلاین،سیدحسن قاضی زاده هاشمی افزود: با گروه صنعتی مپنا جلسه ای داشته ایم و قرار شده است که این مجموعه صنعتی، یک هزارملیارد تومان برای ساخت این بیمارستان ها سرمایه گذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 40 هزار سهام عدالت مرتبط با گروه صنعتی مپنا است می توان از این سرمایه برای ساخت بیمارستان در مناطق محروم و شهرهای مختلف نیز استفاده کرد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: بیمارستان های زنجیره ای یا Hospital Chains به بیمارستان هایی اطلاق می شوند که از یک برند باشند و این برند در کل کشور تکرار می شود بطورمثال ممکن است بیمارستان های مپنا پس از رسیدن به 10 بیمارستان به هم متصل شده و شبکه بیمارستانی یا همان بیمارستان های زنجیره ای را تشکیل دهند.

هاشمی تصریح کرد: برای ساخت بیمارستان های زنجیره با بنیاد مستضعفان نیز تفاهم نامه ای داشتیم که البته انتظارمان از این نهاد خیلی بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: برای ساخت بیمارستان های زنجیره ای همچنین با گروهی متشکل از بخش خصوصی و خیرین تحت عنوان 'محب' ، قرارداد منعقد کرده ایم که ساخت این بیمارستان ها در حال انجام است اما کار به کندی صورت می گیرد چون اطلاعات در این حوزه زیاد نیست.

وزیر بهداشت تصریح کرد: البته تاکنون فقط دو بیمارستان در قالب بیمارستان های زنجیره ای ساخته شده و در حقیقت به زنجیره نمی رسند.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: