کد خبر: ۴۰۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 15
شفاآنلاین-معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: تاسیس داروخانه منوط به کسب حداقل امتیاز مورد نیاز با رعایت حدنصاب جمعیتی، میزان فاصله و سایر ضوابط مربوطه است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر رسول دیناروند در پاسخ به مباحث مطرح شده درباره تاسیس داروخانه های زنجیره ای در شبکه های اجتماعی، افزود: سیاست سازمان غذا و دارو با توجه به مقررات و ضوابط حاکم بر نحوه تاسیس داروخانه ها در کشور تغییری نداشته و همچون گذشته تاسیس داروخانه منوط به کسب حداقل امتیاز مورد نیاز با رعایت حدنصاب جمعیتی، میزان فاصله و سایر ضوابط مربوطه است.

وی با بیان اینکه برنامه ای برای تغییر و تحول در این زمینه نداریم، افزو: داروخانه ها می توانند با تاسیس شرکت تعاونی شبکه زنجیره داروخانه تاسیس کنند.

دیناروند تأکید کرد: هنوز ضوابط مربوط به تأسیس شرکت های تعاونی مذکور تنظیم نشده اما چنانچه همکاران داروساز و انجمن داروسازان پیشنهادی داشته باشند آماده دریافت نظرات همکاران هستیم.

وی در پایان تصریح کرد: سیاست سازمان غذا و دارو برای تأسیس داروخانه های زنجیره ای تغییر نمی کند و اخبار و شایعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی کذب محض است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: