وی خاطرنشان کرد: در واقع با الکترونیکی کردن پرونده های بیمه ای، حدود 3 میلیون مراجعه را به سازمان و مراکز تابعه تامین اجتماعی طی یک سال اخیر از شعب مختلف کاهش داده ایم.
وی افزود: پرداخت لیست های بیمه ای، پرداخت مشاغل آزاد و از هفته قبل پرداخت کارگران ساختمانی هم از طریق الکترونیکی با اینترنت انجام می شود که این امر هم 800هزار مراجعه را کاهش داده است.
نوربخش تصریح کرد: همچنین فعالیت های بسیار جدی در رابطه با کارت هوشمند و حذف دفترچه های سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام است که به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد و این امر به سامان دهی خدمات درمانی سازمان کمک خواهد کرد.
وی به شفا آنلاین گفت: امیدوارم با گسترده ترکردن بخش نهضت آی تی خدمات غیرحضوری ما افزایش یابد، تا به واسطه آن مراجعه مردم را به شعب سازمان های بیمه گر کاهش دهیم. ضمن این که یک سامانه اطلاعاتی را از بیمه شدگان(نصف جمعیت ایران) را با برنامه ریزی های سازمان انجام دهیم.