کد خبر: ۴۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 10
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین:
شفا آنلاین- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور از واریز بودجه 70میلیارد تومانی برای اعطای تسهیلات به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سراسر کشور خبر داد.
دکتر سید تقی نوربخش در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار داشت: این وام ازهفته آینده به افراد واجد شرایط اعطا می شود .همچنین به مناسبت هفته دولت کار پرونده الکترونیک بیمه ای در شعبه 28 تهران آغاز شده و در سایر مراکز در حال گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: در واقع با الکترونیکی کردن پرونده های بیمه ای، حدود 3 میلیون مراجعه را به سازمان و مراکز تابعه تامین اجتماعی  طی یک سال اخیر از شعب مختلف کاهش داده ایم.

وی افزود: پرداخت لیست های بیمه ای، پرداخت مشاغل آزاد و از هفته قبل پرداخت کارگران ساختمانی هم از طریق الکترونیکی با اینترنت انجام می شود که این امر هم 800هزار مراجعه را کاهش داده است.

نوربخش تصریح کرد: همچنین فعالیت های بسیار جدی در رابطه با کارت هوشمند و حذف دفترچه های سازمان تأمین اجتماعی در حال انجام است که به موقع اطلاع رسانی خواهیم کرد و این امر به سامان دهی خدمات درمانی سازمان کمک خواهد کرد.

وی به شفا آنلاین گفت: امیدوارم با گسترده ترکردن بخش نهضت آی تی خدمات غیرحضوری ما افزایش یابد، تا به واسطه آن مراجعه مردم را به شعب سازمان های بیمه گر کاهش دهیم. ضمن این که یک سامانه اطلاعاتی را از بیمه شدگان(نصف جمعیت ایران) را با برنامه ریزی های سازمان انجام دهیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: