کد خبر: ۳۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 08
شفاآنلاین :مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از تشکیل کارگروهی در دبیرخانه شورای عالی بیمه در راستای همسان‌سازی قراردادهای بیمه‌ای خبر داد و گفت: براین اساس امیدواریم طی یک ماه آینده خدمات بیمه پایه و نوع قراردادها یکسان شود.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سیدتقی نوربخش در حاشیه جلسه مشترکی که میان انجمن‌های علمی پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل شده بود، در پاسخ به پرسشی درباره قرارداد ناهمسان بیمه‌ها با مراکز طرف قرارداد نظیر داروخانه‌ها، عنوان کرد: در بحث عقد قراردادها، نظارت‌ها و حتی سطح خدمات تفاوت‌های مختصری میان سازمان‌های بیمه‌گر پایه وجود دارد.

وی افزود: براساس دستور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در رابطه با همسان‌سازی قراردادها سطح خدمات و حتی نظارت کارگروهی در دبیرخانه شورای عالی بیمه تشکیل شده و امید است که طی یک ماه آینده ضوابط موجود مورد بازنگری قرار گرفته و خدمات بیمه پایه و نوع قراردادها یکسان شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از 8 هزار داروخانه در سطح کشور با این سازمان قرارداد دارند، گفت: آماده هستیم که به هر داروخانه‌ای که تقاضا ارائه دهد، قرارداد ببندیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: