کد خبر: ۳۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 05
شفاآنلاین-جنازه آخرین قربانی سانحه غرق کشتی کاستا کونکوردیا پیدا شد. وی یکی از کارکنان کشتی بوده که تا کنون مفقود تلقی می‌شد. کاستا کونکوردیا در پی عملیاتی پرهزینه‌ سرانجام شناور شد و برای اوراق کردن به بندر جنوا انتقال یافت.
به گزارش شفا آنلاین،بیش از دو سال و نیم از حادثه مرگبار کشتی کاستا کونکوردیا در ایتالیا می‌گذرد، اما تا کنون سرنوشت یکی از سرنشینان این کشتی گردشگری نامعلوم بود.

به گفته رسانه‌‌های ایتالیایی حال جنازه آخرین قربانی کاستا کونکوردیا نیز پیدا و شناسایی شده است. بنا به گزارش روزنامه "لا استامپا" کارگران در هشتمین طبقه کشتی جنازه‌ی "راسل ربلو"، گارسون هندی کوستا کونکوردیا را پیدا کرده‌اند.

به گفته کارشناسان از آنجایی که کشتی کاستا کونکوردیا پس از حادثه، کج و بخش بزرگی از آن به صورت مایل در آب قرار داشت، تجسس همه‌جانبه برای پیدا کردن همه قربانیان امکان‌پذیر نبوده است.

پیکر بی‌جان گارسون هندی در زیر خرواری از مبلمان کشتی پنهان شده بود. پزشک قانونی ایتالیا هویت قربانی را تایید کرده است.

کاستا کونکوردیا در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۲ در پی سهل‌انگاری کاپیتان در نزدیکی جزیره جیلیو به صخره‌ای برخورد کرد و بخش بزرگی از بدنه آن آسیب دید و آب به درون آن راه یافت.

از آنجایی که کشتی در نزدیکی ساحل قرار داشت، بطور کامل غرق نشد و تنها با شیبی تند به صورت کج بر کف دریا قرار گرفت. اما سرعت حادثه و نا‌كارآمدی پرسنل کشتی سبب شد که ۳۲ نفر از سرنشینان کشتی جان خود را از دست بدهند. ۱۲ نفر از قربانیان شهروند آلمان بودند.

ده‌ها نفر از ۴۲۰۰ سرنشین کشتی نیز مجروح شدند که به لطف نزدیکی به ساحل نجات یافتند.

 یورونیوز

برچسب ها: کشتی ، جنازه ، قربانی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: