کد خبر: ۳۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 04
شفا آنلاین:رضوانی گفت: پیشگیری و درمان‌های ترمیمی دندانپزشکی و فلوراید تراپی باید تحت پوشش بیمه‌ای سازمان‌های بیمه‌گر قرار بگیرد.
به گزارش شفا آنلاین-محمدباقر رضوانی دندانپزشک، با اشاره به لزوم اولویت‌بندی در تحت پوشش قرار دادن خدمات دندانپزشکی گفت: بیمه‌ها آن دسته از خدمات دندانپزشکی را که عمومیت بیشتری در بین مردم دارد و بار اقتصادی کمتری را تحمیل می‌کند تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار دهند. 

وی افزود: قسمت‌های ابتدایی‌تر دندانپزشکی به خصوص حوزه ترمیمی این رشته باید تحت پوشش بیمه‌ای قرار بگیرد، پیشگیری و درمان‌های ترمیمی دندان و فلوراید تراپی را در این مقوله قرار دهند. 

دبیر علمی کنگره انجمن دندانپزشکی ترمیمی ادامه داد: آموزش‌های بهداشتی دندانپزشکی که توسط دندانپزشک انجام می‌شود، همچنین کارهای ساده و معمولی این رشته نیز توسط بیمه‌ها پوشش داده شود، غیر از برخی سازمان‌های دولتی که تحت پوشش بیمه دندانپزشکی قرار دارند در بین عموم مردم این مسئله دیده نمی‌شود. 

رضوانی با اشاره به اینکه مشکل جامعه ما در زمینه تعرفه‌های اعلام شده برای دندانپزشکی نیز به پشتیبانی بیمه‌ای نیاز دارد، به دلیل آنکه این تعرفه‌ها با وجود آنکه کاهش یافته است، باز هم برای عموم مردم جامعه ما گران تمام می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: