کد خبر: ۳۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 02
شفاآنلاین-قرارداد در جهت ایجاد پوشش بیمه‌های حوادث و هزینه‌های پزشکی ناشی ازآن با وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است.
به گزارش شفا آنلاین،معاون فنی شرکت سهامی بیمه ایران گفت: ‌دانش آموزان زیرپوشش بیمه حوادث بیمه ایران قرار می گیرند و از خدمات این بیمه درصورت بروز حادثه تا شهریور سال آینده می توانند استفاده کنند.
محمد حیدری با بیان اینکه این قرارداد در جهت ایجاد پوشش بیمه‌های حوادث و هزینه های پزشکی ناشی ازآن با وزارت آموزش و پرورش منعقد شده است،افزود: بیمه ایران در این قرارداد ، هزینه های درمانی ناشی از حوادث دانش آموزی، مسئولیت مدنی کارکنان و مدیران در قبال بیمه شدگان اردوهای راهیان نور را زیر پوشش خواهد دارد وامنیت روانی دانش آموزان و کارکنان را تامین خواهد کرد.
وی درباره مفاد قرارداد بیمه ایران با وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد : در این بیمه‌نامه، بیمه‌شدگان در قبال فوت، نقص عضو یا از کار افتادگی جزیی وکلی دائم بر اثر حوادث و همچنین هزینه های پزشکی ناشی از حوادث در طول شبانه روز در داخل و خارج از کشور زیرپوشش خواهد بود.
عضو هیئت مدیره بیمه ایران درباره پرداخت غرامت فوت دراین بیمه نامه نیز گفت :‌ در صورت فوت بیمه شده بر اثر حادثه، 50 میلیون ریال به ذینفعان قانونی پرداخت خواهد شد.
حیدری در باره اینکه بیمه ایران در این قرارداد چه تسهیلاتی درخصوص نقص عضو کلی برای زیان‌دیدگان درنظر گرفته است،اضافه کرد: این شرکت طبق تعهدات درخصوص نقص عضو کلی و جزیی دائم ناشی از جبران حادثه مبلغ 100 میلیون ریال و جبران هزینه های سرپایی و بیمارستانی ناشی ازحوادث احتمالی نیز مبلغ 10 میلیون ریال غرامت به بیمه گذاران پرداخت خواهد کرد. وی درخصوص سایر خدمات این بیمه نامه نیز اظهار داشت:‌دراین بیمه نامه تسهیلاتی نیز برای کلیه و خرید آن از سوی بیمه شدگان درنظر گرفته شده است و بیمه شدگان می توانند تا مبلغ 15 میلیون ریال از مزایای این بیمه نامه بهره مند شوند.
معاون فنی بیمه ایران در باره اینکه بیمه ایران چه تعهداتی درخصوص بیمه مسئولیت مدنی دارد ، گفت : تعهدات مسئولیت مدنی ما دراین بیمه نامه اردوهای درون شهری، برون شهری، کارگاه های آموزشی و طرح کارورزی دانش آموزان هنرستان های حرفه ای و کاردانش را شامل می شود البته حوادث ناشی از وسایل نقلیه از طریق بیمه نامه شخص ثالث قابل جبران بوده و ازتعهدات این بیمه نامه خارج است.
واحد مرکزی خبر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: