کد خبر: ۳۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 01
شفاآنلاین :یک متخصص پوست از کشور آلمان معتقد است که نمی توان جلوی پیری را گرفت اما با استفاده از محصولات طبیعی می توان چین و چروک صورت را کم کرد.
پوستبه گزارش شفاآنلاین، خانم دکتر شرور متخصص پوست از کشور آلمان در حاشیه برگزاری کنگره

پوست، مو و زیابیی در هتل المپیک تهران، در ارتباط با محصولاتی برای جوان سازی پوست، گفت: چین و چروک صورت نماد پیری است و آنچه مسلم است، اینکه نمی توان جلوی پیری را گرفت.

وی با تاکید بر اینکه با استفاده از محصولات طبیعی می توانیم از پوست خودمان مراقبت کنیم، افزود: محصولاتی که آنتی اکسیدان های طبیعی داشته باشند، می توانند چین و چروک صورت را کم بکنند.

این متخصص پوست ادامه داد: جوان سازی پوست یک استاندارد دارد که متخصصین پوست می بایست آنها را رعایت کنند. نکته مهم اینکه، لایه برداری با جوان سازی پوست متفاوت است و لایه برداری می بایست در مطب متخصصین پوست انجام شود.

همچنین آقای لیندر مدیر یک شرکت محصولات آرایشی آلمان با عنوان این مطلب که وجود محصولات آرایشی قاچاق در اروپا و آلمان، تقریبا صفر است، اظهارداشت: مرز درمانهای دارویی و مراقبت های زیبایی در اروپا مشخص است و ما به عنوان تولید کننده محصولات آرایشی، اجازه ورود در حوزه درمان های پوستی را نداریم.

وی با اشاره به بازدیدی که از یکی از شرکتهای تولید محصولات آرایشی در ایران داشته است، گفت: من خبر دارم که وزارت بهداشت ایران، قوانین سختی برای واردات محصولات زیبایی دارد.

لیندر در پاسخ به سئوالی درباره وجود محصولات آرایشی قاچاق در آلمان، افزود: در اروپا قوانین سختی برای عرضه محصولات آرایشی وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا قاچاق این محصولات تقریبا غیرممکن و صفر باشد.

وی با تاکید بر اینکه مردم اروپا برای تهیه محصولات آرایشی به دفعات تحقیق و جستجو می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را شناسایی و خریداری کنند، گفت: کشور آلمان تاریخچه خوبی در رابطه با تولید محصولات آرایشی طبیعی دارد بطوریکه در آمریکا، از این قبیل محصولات طبیعی استقبال فراوانی می کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: