کد خبر: ۳۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 13
شفاآنلاین :جانشين فرمانده انتظامي پايتخت، راکبان موتورسيکلت و عدم رعايت قوانين از سوي آنها را معضل شهر تهران عنوان کرد و گفت: بيشترين کشته هاي سوانح رانندگي شهر را موتورسيکلت سواران تشکيل مي دهند.

 

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ "غلامعلي کريمي" در همايش تجليل از نمونه هاي ترافيکي شهر تهران، اظهارداشت: اين همايش به لحاظ تجليل و تکريم کساني است که طي يک سال گذشته با رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، مرتکب هيچ تخلفي نشدند؛چرا که توصيف قوانين راهنمايي و رانندگي با رعايت مقررات آحاد جامعه به وقوع مي پيوندد.

وي با بيان اينکه پليس راهنمايي و رانندگي خدمتگزار مردم است، تصريح کرد: اين مردم هستند که با رعايت قوانين و نيز پشتيباني از پليس راهنمايي و رانندگي پرتلاش مي توانند از زحمات آنها تشکر و قدر داني کنند.

جانشين فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به نهادينه شدن فرهنگ رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در جامعه، گفت: کاهش آمار تصادفات حاکي از اين است، که مردم به اين فرهنگ و بلوغ فکري رسيده اند که سلامت و تندرستي خود را در رعايت و جاري کردن قوانين راهنمايي و رانندگي در جامعه پيدا کنند.

کريمي خاطرنشان کرد: انتشار و انعکاس مصاحبه هاي روسا و مسئولان پليس راهنمايي و رانندگي حاکي از خيزش بسيار خوبي است که اين مجموعه در نهادينه کردن فرهنگ راهنمايي و رانندگي و همچنين کاهش تصادفات و تلفات آن داشته ، مردم مي دانند رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي، سلامت و تندرستي آنها را تضمين مي کند.

وي با بيان اينکه کاهش تصادفات، فوايد بسيار خوبي براي مجموعه پليس راهور و نيز جامعه دارد، افزود: هنگامي که تصادفات کمتري داشته باشيم حتي براي پليس پيشگيري مستقر در کلانتري ها نيز بسيار مفيد است چون به جاي رسيدگي به اين پرونده ها به ساير مأموريت هاي خود که براي جامعه است، مي پردازند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: خداوند را شاکريم که در سايه مقام معظم رهبري و نيز مردم که هميشه پشتيبان ما بودند به اين نتيجه رسيديم که هر سال قوانين راهنمايي و رانندگي از سوي مردم رعايت شده به گونه اي که در جامعه به يک فرهنگ تبديل شده؛ نهادينه شدن فرهنگ ترافيک در جامعه به کاهش تصادفات منجر شده است.

جانشين رئيس پليس پايتخت بيان داشت: پليس راهنمايي و رانندگي طي سالهاي اخير با تکيه بر موضوع "راهنمايي" و نيز آموزش همگاني و برگزاري کلاس هاي آموزشي براي سطوح مختلف جامعه توانست فرهنگ ترافيک را در جامعه نهادينه کند.

کريمي با بيان اينکه کاهش تصادفات مرهون حمايت و مشارکت مردم است، تصريح کرد: همه چيز خود را مرهون اعتماد مردم به پليس و رسيدن آنها به بلوغ فکري مي دانيم؛ همچنين مردم بدانند که ما دغدغه سلامت آنها و نيز کاهش تلفات و تصادفات در رفت و آمدهاي آنها را داريم.

وي، نهادينه کردن فرهنگ و رعايت مقررات را از برنامه هاي مهم پليس دانست و ادامه داد: نهادينه کردن فرهنگ ترافيک را از مهد کودک ها و مدارس آغاز و تا دانشگاه ها نيز ادامه خواهيم داد؛ فرهنگ تعامل و اجتماعي بودن پليس  در فرهنگ آموزش همگاني ايجاد شده است.

سرهنگ کريمي، راکبان موتورسيکلت و عدم رعايت قوانين از سوي آنها را معضل شهر تهران عنوان کرد و گفت: بيشترين کشته هاي سوانح رانندگي تهران را موتورسيکلت سواران تشکيل مي دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
0
پلیس راهنمایی تهران با جرثقیل اقدام به انتقال خودروهای مردم میکند بهترین بهانه هم توقف در محدوده شیرهای آتش نشانی هست البته اگر شما در 20 متری این شیرها نیز توقف کنید اين اتفاق صورت میگیرد. این پلیس نكنه خداي ناخواسته عامل شرکت های بیمه در کاهش غرامت نیزباشد و با مکانیزاسیون غلط کنترل ترافیک علی الخصوص در سر چراغها نیز با جریمه های ناجوانمردانه اقدام میکند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: