کد خبر: ۳۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 12
شفا آنلاین - رییس سازمان بازرسی کل کشور، از تکمیل پرونده بورسیه های غیرقانونی و اتخاذ برخی تصمیمات جدید در ارتباط با پرونده بابک زنجانی در جلسه اخیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، «ناصر سراج» روز شنبه در حاشیه مراسم ترحیم «ولی الله خبره» قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سووالی درباره حادثه تروریستی سراوان و اینکه آیا در ارتباط با این حادثه دستور ویژه ای در سازمان بازرسی صادر شده یا نه، گفت: در استان مربوطه در حال تهیه گزارش هستم و هنوز گزارشی برای من نیامده است.

وی در پاسخ به این سووال که آیا سازمان بازرسی صلاحیت ورود به حادثه سراوان را دارد یا نه، افزود: هر حادثه ای که اتفاق می افتاد سازمان بازرسی می تواند ورود کند.

سراج در پاسخ به سووال دیگری درباره آخرین وضعیت پرونده بورسیه های غیرقانونی گفت: این پرونده کامل شده اما منتظر برگزاری جلسه ای با مجلس هستیم که انشاالله پس از آن اعلام خواهیم کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور همچنین درمورد پرونده فساد در فوتبال افزود: در این مورد مشغول بررسی و تهیه گزارش هستیم و هنوز نهایی نشده است.

سراج درباره بازگرداندن خاوری مدیرعامل پیشین و متواری بانک ملی که از متهمان پرونده فساد سه هزار میلیاردی محسوب می شود نیز گفت: اقداماتی راجع به بازگرداندن خاوری صورت گرفته، اما برخی مسایل را نمی توان اعلام کرد.

وی همچنین درباره پرونده بابک زنجانی افزود: در آخرین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که وزیر نفت و آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهوری حضور داشتند، تصمیماتی اتخاذ شد و اگر لازم باشد از طریق سخنگوی قوه قضاییه اطلاع رسانی می شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین وضعیت پرونده تخلفات صورت گرفته در پتروشیمی نیز گفت: این پرونده در دادسرا است و در دست بررسی قرار دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: