کد خبر: ۳۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 11
مدیر انجمن جراحی فانکشنال و استروتاکسی جهان:
شفا آنلاين- مدیر انجمن جراحی فانکشنال و استروتاکسی جهان گفت : جراحی های تخصصی اعصاب در ایران از استاندارد بالای جهانی برخوردار است و برای حفظ و ارتقا این دستاورد مهم باید تلاش کنند.
به گزارش شفاآنلاين ،پروفسور دکتر یوآخیم کرآوس (prof. Dr. joachim k . krauss) روز شنبه در حاشیه کنگره بین المللی مغز و اعصاب در تبریز ضمن اعلام اين خبر افزود: برای نخستین بار است که به ایران سفر می کنم و خیلی خوشحال و خوش وقتم که در این کنگره علمی شرکت کرده ام.

وی ادامه داد: در ایران جراحان اعصاب جوان و بسیار فعالی وجود دارد که می توانند برای ارتقای این رشته بسیار موثر واقع شوند.

پروفسور دکتر کرآوس اظهار کرد : در آلمان با جراحان اعصاب ایرانی متعددی کار کرده ام و از آنها چیزهای بسیار زیادی یاد گرفته ام که این نشان دهنده دانش و تخصص بسیار بالای ایرانیان است.

وی در خصوص سطح مقالات ارایه شده در این کنگره ادامه داد: طی دو روزی که در این گردهمایی تخصصی هستم شاهد اجرای مقالات بسیار سطح بالا بودم که این موضوع موجب خوشنودی من شد و امیدوارم بتوانیم همکاری های علمی گسترده تری با جراحان ایرانی داشته باشیم.

مدیر انجمن جراحی فانکشنال و استروتاکسی جهان با بیان اینکه به طور کلی جراحی اعصاب به تکنیک و تخصص، بسیار وابسته و متصل است ابراز امیدواری کرد: در سالهای آینده شاهد این باشیم که تمام بیماران جراحی اعصاب در تمام نقاط بتوانند از آخرین استانداردهای تکنیکی بهره مند شوند.

این پزشک متخصص آلمانی گفت: تومورهای مغزی، سرطان هایی که مغز و نخاع را درگیر می کنند و بیماری های ستون فقرات از شایع ترین بیماریهای جراحی اعصاب عمومی در جهان هستند.

وی افزود : پزشکی خدمت به انسان و انسانیت است و هیچ رنگ و نژادی نمی شناسد و من به عنوان یک پزشک و مدیر جامعه جهانی وظیفه خود می دانم که مرزها را شکسته و در درمان و پزشکی مفید و موثر برای انسانها باشیم.

به گزارش ايرنا ،کنگره بین المللی مغز و اعصاب با حضور اساتید و پزشکان متخصص از نقاط مختلف جهان از 18 مهرماه آغاز و تا 20 ماه جاری در تبریز ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: