کد خبر: ۳۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 08
شفاآنلاين :معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پذیرش در رشته محل‌های جدید مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد از ظهر امروز آغاز و تا روز شنبه 19 مهر ادامه خواهد داشت.
به گزارش شفاآنلاين؛ دکتر علوی فاضل افزود:‌ داوطلبانی که در آزمون های سال 93 شرکت کرده‌اند در این مرحله می توانند برای شرکت در تکمیل ظرفیت به سایت www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی درباره شرکت مجدد در پذیرش رشته محل‌های جدید کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گفت: پذیرفته شدگان مراحل قبلی قبولی آن‌ها حفظ می‌شود و شرکت در پذیرش در رشته محل‌های جدید باعث حذف قبولی آن‌ها در مرحله قبل نخواهد شد، لذا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان می‌توانند برحسب علاقه یکی را انتخاب کرده و جهت ثبت نام به واحد مورد نظر مراجعه کنند.
معاونت سنجش و پذیرش ادامه داد: داوطلبان کارشناسی ارشد در نظر داشته باشند که فقط در رشته های مجموعه امتحانی خود امکان انتخاب رشته را دارند، بنابراین امکان ثبت انتخاب رشته از سایر مجموعه های امتحانی در سامانه را نخواهند داشت.
وی در این باره تاکید کرد: به عنوان مثال شرکت کنندگان مجموعه حسابداری و مدیریت مالی می توانند گرایش های مدیریت مالی، حسابداری و حسابرسی را انتخاب کنند.
علوی فاضل در پایان گفت: فقط داوطلبان دکتری که در جلسه مصاحبه حاضر بوده‌اند می‌توانند در این تکمیل ظرفیت شرکت کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: