کد خبر: ۳۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 07
شفاآنلاین-دود ناشی از آتش سوزی پژو 206 در پارکینگ یک مجتمع مسکونی 5 طبقه منجر به گرفتار شدن تعدادی از ساکنان در طبقات این ساختمان شد.
به گزارش شفا آنلاین،با تلاش نفسگیر نیروهای عملیات سازمان آتش نشانی، دراین حادثه 20 نفر از ساکنان این ساختمان 30 واحدی به سلامت نجات یافته و به خارج از این مکان هدایت شدند. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 1، 2، نجات یک و تیم مقابله با حوادث شیمیایی را با خودروی بالابر آتش نشانی، خودروی حامل دستگاه تنفسی و یک تشک نجات، ساعت 8:47 دقیقه صبح امروز سه شنبه به محل آتش سوزی در خیابان ظهیر الاسلام، خیابان جوادی اعزام کرد.

به گفته محمدرضا وکیلی، معاون منطقه 6 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، این آتش سوزی از طبقه منفی یک این مجتمع 5 طبقه مسکونی که از دو ساختمان کنار هم تشکیل شده است، بر اثر آتش گرفتن پژو 206 در داخل پارکینگ آن شروع شد و لحظاتی بعد هم دود ناشی از آن از طریق راه پله به هر دو بلوک ساختمان و طبقات بالای آن نفوذ کرد که باعث شد تعدادی از ساکنان این ساختمان در واحد های مسکونی خود گرفتار شوند.

او گفت: آتش نشانان بلافاصله با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و قطع برق و گاز ساختمان و کشیدن چند رشته لوله آبرسانی به داخل پارکینگ رفته و آتش سوزی پژو را پیش از گسترش بیشتر آن، مهار و خاموش کردند.

معاون منطقه 6 عملیاتی آتش نشانی گفت: 20 نفر از ساکنان این دو بلوک مجتمع که غالبا زن و کودک بودند، در طبقات بالا و در میان دود گرفتار شده بودند که توسط آتش نشانان پایین آورده و همگی سالم نجات یافتند.

این مدیر آتش نشانی علت بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال بررسی اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از مهار کامل آتش و تخلیه کلیه ساکنین ساختمان و اطمینان از عدم وجود خطر و همچنین دادن تذکرات ایمنی، به ایستگاههای آتش نشانی بازگشتند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: