کد خبر: ۳۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 06
شفاآنلاين:معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشاوران امور بانوان در دستگاه های اجرایی برای تحقق شاخص های توسعه زنان امر مهم و ضروری است.
به گزارش شفاآنلاين ،خانم دکتر نژادی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بيان اين خبر گفت: ما در بخش هایی از توسعه در وضعیت شاخص ها وقتی مطالعه می کنیم، تفاوت هایی را بین زنان و مردان در بهره مندی از توسعه متوجه می شویم و فکر می کنیم مشاوران امور زنان در دستگاه های اجرایی کارشان پرداختن به امور زنان شاغل در دستگاه نیست.
وی ادامه داد: نگاه اصلی که انتظار داریم مشاوران داشته باشند تا ان شا الله بتوانند در برنامه ریزی های امور زنان به ما کمک کنند، این است که بر اساس نوع مخاطبان زن دستگاه از نظر جمعیت و مدل کار دستگاه، بتوانند نگاهی که برای برنامه ریزان دستگاهی مهم است از نظر توجه به ابعاد خاصی که زنان با آن روبرو هستند، در کنار مردان را به برنامه ریزان اطلاع دهند.
نژادی در ادامه اظهارکرد: زمانی که هر دستگاهی همگن از نظر نیروی انسانی و از یک جنس نباشند، شاید دقت ها،کیفیت ها و هم جانبه نگری ها خیلی بیشتر باشد و ما یک هم افزایی را مشاهده کنیم. کما این که هم روان شناسان، محققان و دانشگاهیان معتقدند زنان در برخی مهارت ها قدرت دارند و مردان در برخی مهارت های دیگر و در این مکمل بودن در دستگاه ها می تواند به ما خیلی کمک کند.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درگفتگو با راديو سلامت اظهارکرد: امیدوارم هم ما دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کشور را به آن چه شایسته مردم ایران است برسانیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: