کد خبر: ۳۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 04
وزیر بهداشت:
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشتیبان طرح تحول نظام سلامت هستند و سه قوه نیز برای استمرار طرح در قالب قوانین دایم تلاش می کنند.
به گزارش شفا آنلاین،سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در نشست با هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، پزشکان و خیران حوزه سلامت در رفسنجان افزود: امید است با این پشتوانه به جایی برسیم که دیگر مردم جز رنج بیماری، رنج دیگری نداشته باشند.

وی تاکید کرد: باید از فرصت ها استفاده کنیم زیرا همه مردم علاقمند هستند به موضوع سلامت پرداخته شود و در این زمینه از رهبر معظم انقلاب برای پشتیبانی از طرح تحول نظام سلامت قدردانی می کنیم.

وی گفت: خیرین در استمرار خدمتگزاری در حوزه سلامت نقش پررنگی ایفا می کنند و امید است حضور خیرین در حوزه سلامت در مناطق مختلف پررنگ تر شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بدون علم و دانش و پژوهش هیچ ملتی نتوانسته، مسیر عزت و سربلندی را طی کند و باید به محیط های علمی توجه و در راستای تحقق شعارهای اول انقلاب تلاش کنیم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر توجه به علم و عالم تاکید داشته اند که در راس همه اینها باید دانشگاه ها و حوزه ها قرار گیرد زیرا اگر بخواهیم به سعادت دست یابیم باید از راه علم و دانش باشد.

وزیر بهداشت با اشاره به طولانی شدن زمان اجرای برخی طرح های عمرانی گفت: یکی از دانشکده های بهداشت بعد از 28 سال تکمیل شد که نباید زمان اجرای این گونه طرح های عمرانی طول بکشد.

وی گفت: مسوولان و دولت موظف هستند به حوزه سلامت توجه کنند و در مجلس شورای اسلامی نیز شاهد تخصیص بودجه هستیم تا بخشی از مشکلات مردم حل شود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این شهرستان اقدامات خوبی انجام داده و امید است در شهرستان انار هم این خدمات توسعه یابد.

وی از استان کرمان به عنوان مهد علم و اندیشه یاد کرد و گفت: باید از ظرفیت پژوهشی این استان در بخش های مختلف بهره گرفت.

همچنین با حضور وزیر بهداشت از پنج نفر از خیران حوزه سلامت با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

وزیر بهداشت شامگاه جمعه وارد کرمان شد و پس از بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان در نشست هیات رییسه دانشگاه های علوم پزشکی کرمان شرکت کرد.

** دو طرح عمرانی با حضور وزیر بهداشت در رفسنجان بهره برداری شد

دو طرح عمرانی آموزشی با حضور سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بهره برداری و عملیات اجرایی یک طرح دیگر آغاز شد.

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان روز شنبه در حاشیه بهره برداری این طرح ها، گفت: دانشکده پزشکی رفسنجان یکی از این طرح ها است که با 10 هزار مترمربع زیربنا و اعتبار 90 میلیارد ریال اجرا شده است.

حمید نجم الدین افزود: مسجد نور دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز با زیربنای یکهزار و 600 مترمربع و 15 میلیارد ریال اعتبار، ساخته شده است.

وی گفت: عملیات اجرایی ساختمان اداره های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با 10 هزار متر مربع زیربنا و اعتبار مورد نیاز 170 میلیارد ریال نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز شد.

وی بیان کرد: تمام این طرح ها در پردیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هستند.

وزیر بهداشت صبح امروز نیز از مرکز آموزشی درمانی افضلی پور شهر کرمان بازدید کرد.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: