کد خبر: ۳۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 30
شفاآنلاين -برنامه «فراسو» شبکه راديويي سلامت چهارشنبه نهم مهر ماه با موضوع تاثیر ورزش در کیفیت زندگی سالمندان» بر روي موج اف ام ردبف 102 مگاهرتز پخش مي شود.

به گزارش شفاآنلاين، «فراسو» عنوان برنامه اي از گروه سلامت جسم و پيشگيري این شبکه راديويي است كه از بخش هاي مختلفي در حوزه سلامت تشكيل شده است. اين برنامه هر روز به يكي از حوزه هاي سلامت جسم و سبك زندگي اختصاص دارد که روز سه شنبه از ساعت 8:30 با حضور دکتر شهرزاد خسروی، متخصص پزشکی و ورزشی تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

گفتني است، در برنامه فراسو هر روز از يكي از پزشكان متخصص در زمينه هاي پزشكي دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ دهند و راهكارهاي مناسب را ارائه مي‌دهند.

*** پاسخ رادیو سلامت به پرسش مهر رئیس جمهور

برنامه «افق روشن» شبکه راديويي سلامت نهم مهر به پرسش مهر رئیس جمهور، چگونه می‌توانیم از آب‌ بهتر استفاده کنیم؟ پاسخ می دهد.

 برنامه «افق روشن» راديو سلامت روز چهارشنبه نهم مهر موضوع «پرسش مهر رئیس جمهور، چگونه می‌توانیم از آب‌ بهتر استفاده کنیم؟» را در ساعت 9:05 به مدت 50 دقيقه بر روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز به روي آنتن می برد.

بر اساس اين گزارش، از جمله ميهمانان اين برنامه که کاري از گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت است، مي توان به دکتر حسن خالقی فرازنده، معاون آموزشی و پرورشی جامعه تبلیغات اسلامی و مدیر کل امور تربیتی و مشاوره سابق وزارت آموزش و پرورش، دکتر حسام الدینی آشنا مشاوره فرهنگی ریاست جمهوری اشاره کرد.

گفتني است، برنامه «افق روشن» روزهاي زوج هر هفته از صداي دانش، نشاط و آرامش تقديم شنوندگان مي شود.

*** برکت خانواده روی موج تندرستی

برنامه «زندگی جاریست» رادیو سلامت، نهم مهر با موضوع «برکت خانواده» به روی آنتن می رود.

 برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه با حضور دکتر حسین اعرابی، روان شناس و موضوع «لزوم استفاده از تجربه های سالمندان برای آموزش و بازی با نوه ها» از موج اف ام ردیف 102 تقدیم شنوندگان صدای سلامتی می شود.

گفتنی است، برنامه «زندگی جاریست» از ساعت 10:20 تا 11 صبح هر روز از شنبه تا پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می شود.

***

*** رادیو سلامت از بی گناهان جدایی می گوید

برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، نهم مهر با موضوع «کودکان طلاق» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

 برنامه «سایبان آرامش» با حضور دکتر فریبا عرب گل، فوق تخصص روانپزشکی اطفال به بحث و بررسی پیرامون نحوه آشنا کردن کودکان طلاق با والدین خود می پردازد.

«سایبان آرامش» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هایی چون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.

برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.

*** «سپید جامگان آسمانی» روی موج سلامت

در برنامه «سپید جامگان آسمانی» نگاهی به زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس در عرصه جامعه پزشکی داشته باشید.

 برنامه «سپید جامگان آسمانی» به تهیه کنندگی «فریدون ارکانی» کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم رادیو سلامت است که روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 14 به مدت 30 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

در این برنامه که مروری بر زندگینامه شهدای جامعه پزشکی ایران اسلامی دارد، روز چهارشنبه نهم مهر فرازی از زندگی«شهید حمیدرضا احمدی خلجی» از زبان والدینش تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

*** بررسی روش های درمان تنبلی چشم

با روش های تشخیص و درمان تنبلی چشم در برنامه «مجله پزشكی» رادیو سلامت آشنا شوید..

دکتر فرتوک زاده، فوق تخصص قرینه در برنامه «مجله پزشكی» روز چهارشنبه 9 مهر، از ساعت 15:05 الی 16:00 درباره روش های تشخیص و درمان تنبلی چشم صحبت می كند.

گفتنی است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، این برنامه هر روز به یكی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.

*** بررسی اهمیت دوران سالمندی در خیابان بهبودی

برنامه رادیویی «خیابان بهبودی»، چهارشنبه با موضوع «اهمیت دوران سالمندی» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

 برنامه «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که 9 مهر با حضور دکتر علی اصغر کیهان نیا، مشاوره خانواده از ساعت 17:05 به مدت 120 دقیقه به موضوع احترام به سالمندان، شأن سالمندان در اسلام و سالمندان برکت خانواده می پردازد.

گفتنی است، این برنامه رادیویی سعی دارد با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود، جلب کند و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: