کد خبر: ۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 29
شفا آنلاین :برنامه «فراسو» شبکه راديويي سلامت سه شنبه هشتم مهر ماه با موضوع «کم شنوایی و درمان های نوین آن» بر روي موج اف ام ردبف 102 مگاهرتز پخش مي شود.

به گزارش شفاآنلاین ، «فراسو» عنوان برنامه اي از گروه سلامت جسم و پيشگيري این شبکه راديويي است كه از بخش هاي مختلفي در حوزه سلامت تشكيل شده است. اين برنامه هر روز به يكي از حوزه هاي سلامت جسم و سبك زندگي اختصاص دارد که روز سه شنبه با حضور دکتر حسام جهان دیده، متخصص گوش تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

در برنامه فراسو هر روز از يكي از پزشكان متخصص در زمينه هاي پزشكي دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ دهند و راهكارهاي مناسب را ارائه مي‌دهند.

گفتني است، برنامه 30 دقيقه اي «فراسو» شنبه تا پنچشنبه از ساعت 8:30 از راديو سلامت پخش مي شود.

*** دستان گویا روی موج سلامت

برنامه «زندگی جاریست» رادیو سلامت، هشتم مهر با موضوع «دستان گویا» به روی آنتن می رود.

 برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه با حضور دکتر فروغ اسرافیلیان، روان شناس و موضوع «نیازهای روان شناختی افراد ناشنوا» از موج اف ام ردیف 102 تقدیم شنوندگان صدای سلامتی می شود.

گفتنی است، برنامه «زندگی جاریست» از ساعت 10:20 تا 11 صبح هر روز از شنبه تا پنجشنبه از رادیو سلامت پخش می شود.

*** سازمان بهزیستی حامی ناشنوایان

برنامه های اجتماعی حامی ناشنوایان در برنامه «مردم و سلامت» راديو سلامت بررسی می شود.

«مردم و سلامت» برنامه مجله اي، خبري و تحليلي است که به بحث پيرامون موضوعات روز سلامت مي پردازد و آخرين خبرها را در اين حوزه مورد نقد و بررسي قرار مي دهد.

اين برنامه همزمان با روز جهانی ناشنوایان با حضور یحیی سخنگویی، معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از ساعت 12:20 به مدت40 دقيقه «برنامه های اجتماعی حامی ناشنوایان» را بررسي مي کند.

گفتني است، برنامه «مردم و سلامت» کاري از گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت است که روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.

*** تاثیر ویژگی های شخصیتی در حوادث رانندگی

برنامه «سایبان آرامش» به تهیه کنندگی «سیما غفاری»، هشتم مهر با موضوع «رابطه شخصیت با نوع رانندگی» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

 برنامه «سایبان آرامش» با حضور دکتر احسان قیصری، روان شناس به بحث و بررسی پیرامون تاثیر ویژگی های شخصیتی در حوادث رانندگی می پردازد.

«سایبان آرامش» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هایی چون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.

برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.

*** خوب شنیدن و تاثیر آن در موفقیت

برنامه رادیویی «خیابان بهبودی»، سه شنبه با موضوع «خوب شنیدن و تاثیر آن در موفقیت» بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

 برنامه «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که 8 مهر با حضور دکتر سید حمید رضا محتشمی، روان شناس از ساعت 17:05 به مدت 120 دقیقه به این سوال که چقدر شنونده خوبی هستید؟ چه کسی شما را می شنود؟ پاسخ می دهد.

گفتنی است، برنامه رادیویی خیابان بهبودی تلاش دارد با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود، جلب کند و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: