کد خبر: ۳۵۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 24
به مناسبت هفته دفاع مقدس ارايه مي شود
شفا آنلاین-مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ، مراکز درمانی و آموزشی تحت پوشش این دانشگاه ، خدمات رایگان ارائه می دهند.
به گزارش شفا آنلاین،« نادره نادرجاه » افزود: از اول تا ششم مهرماه مصادف باهفته دفاع مقدس، کلینیک های اسماء، سینا، اخوان و بیمارستان های توانبخشی رفیده و روانپزشکی رازی ، یک روز را به ارائه خدمات به صورت رایگان اختصاص دادند.

وی اظهارداشت: دراین مراکزعلاوه برخدمات توانبخشی از جمله کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی و فیزیوتراپی خدمات مشاوره پزشکی و خدمات تخصصی پزشکی ویژه هریک از مراکز نیز به بیماران و نیازمندان ارائه می شود.

نادرجاه با اشاره به اینکه خدمات ویژه پزشکی همراه با نوروفیدبک (بازخورد عصبی )خواهد بود ، تصریح کرد: به عنوان مثال در بخش خدمات ویژه پزشکی کلینیک های اسماء و سینا که بخش کودک ، نوجوان و بزرگسال وجود دارد ، ' اختلالات رشد و تکامل کودکان ' نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

وی براساس برنامه زمانبندی خدمات رایگان مراکز درمانی و آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی در هفته دفاع مقدس ، افزود: خدمات بیمارستان توانبخشی رفیده ، در روز دوم مهرماه و خدمات مرکز اخوان ، در روز ششم مهرماه رایگان خواهد بود.

مسئول امداد و درمان بسیج جامعه پزشکی دانشگاه توانبخشی بهزیستی خاطرنشان کرد: کلینیک های سینا و اسماء و همچنین مجتمع بیمارستانی روانپزشکی رازی در روز اول مهرماه خدمات توانبخشی و ویژه پزشکی خود را بصورت رایگان ارائه دادند.

وی ادامه داد: کارکنان بخش درمانی مجتمع بیمارستانی روانپزشکی رازی در روزهای دیگر نیز ویزیت و ارائه خدمات رایگان در منطقه زمان آباد خواهند داشت.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: