کد خبر: ۳۵۱۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 20
هواشناسی گیلان اعلام کرد:
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته تاکنون بندرکیاشهر با ۶۳ میلیمتر بیشترین بارش را در استان داشت.

شفاآنلاین:عمومی>مدیرکل هواشناسی گیلان  با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون ابری و بارانی است، گفت: از روز جمعه که بارش باران در گیلان آغاز شد تا کنون بندر کیاشهر در آستانهی‌ها را داشته است. اشرفیه با ۶۳ میلیمتر و شهرآستانه اشرفیه و لاهیجان با ۴۰ میلیمتر بیشترین بارندگ

به گزارش شفا آنلاین:محمد دادرس با اشاره به اینکه روند کاهشی دمای هوا در گیلان افزود: بارش‌ها از فردا در استان شدت خواهد گرفت و بارش باران در برخی مواقع شدید و گاه خیلی شدید پیش بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی گیلان از گردشگران و جنگل نشینان خواست از اسقرار در حاشیه رودخانه‌ها و صعود به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

محمد دادرس با بیان اینکه نا پایداری‌ها به شکل رگبار باران، رعد و برق، تگرگ و برف در مناطق کوهستانی است افزود: رانش زمین، احتمال طغیان رودخانه‌ها و بالا آمدن آب‌های سطحی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به هشدار نارنجی دریای خزر گفت: دریای خزر هم امروز و فردا با ارتفاع موج بیش از دو متر برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

محمد دادرس افزود: دمای فعلی رشت مرکز استان ۱۶ درجه سلسیوس و رطوبت هوا هم ۱۰۰ درصد است.

وی گفت: بیشترین دما در شبانه روز گذشته از دیلمان با ۲۴ درجه سلسیوس و کمترین دما از اسبه وونی با ۷ درجه سلسیوس گزارش شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: