کد خبر: ۳۵۰۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 03
مرد جوانی که میهمان یکی از دوستانش شده بود وقتی برای میانجیگری بین میزبان و مرد همسایه وارد درگیری شد با ضربات چاقوی فرد دیگری که میهمان همسایه شده بود به قتل رسید
شفاآنلاین»حادثه»ساعت یک بامداد دیروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه، قاضی حسین گودرزی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل مرد جوانی در یکی از خیابان‌های شرقی تهران باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد 
به گزارش شفاانلاین، مرد جوانی که میهمان یکی از دوستانش شده بود وقتی برای میانجیگری بین میزبان و مرد همسایه وارد درگیری شد با ضربات چاقوی فرد دیگری که میهمان همسایه شده بود به قتل رسید. قاتل و همدستش تحت تعقیب مأموران پلیس قرار دارند. 
ساعت یک بامداد دیروز چهارشنبه ۱۱ مهرماه، قاضی حسین گودرزی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از قتل مرد جوانی در یکی از خیابان‌های شرقی تهران باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
 قتل میهمان 
تیم جنایی جلوی ساختمان مسکونی در محله تهرانپارس با جسد خونین مردی به نام هاشم روبه‌رو شد که با چهار ضربه چاقو به قتل رسیده بود. 
بررسی‌ها نشان داد مقتول میهمان خانه طبقه سوم این ساختمان بوده که در درگیری میزبان با همسایه‌اش برای میانجیگری وارد درگیری می‌شود و با چاقوی میهمان همسایه که او هم مرد جوانی به نام احسان است به قتل می‌رسد. 
 اختلاف بر سر شارژ ساختمان 
مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند دوست مقتول که در طبقه سوم این ساختمان همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند با واحد روبه‌رویی شان از مدتی قبل به خاطر شارژ ساختمان اختلاف و درگیری داشته، به‌طوری‌که همسایه‌ها بار‌ها شاهد مشاجره و درگیری آن‌ها بوده‌اند. دو مرد همسایه ساعتی قبل با هم درگیر می‌شوند، اما در جریان آن میهمان‌های آن‌ها نزاع خونینی را رقم می‌زنند. 
دوست مقتول در توضیح حادثه به مأموران گفت: «چند سالی است که همراه خانواده‌ام در این ساختمان زندگی می‌کنم. من با همسایه‌ها مشکلی نداشتم، اما مدتی قبل با همسایه روبه‌رویی مشکل پیدا کردم. اختلاف ما ابتدا سر شارژ ساختمان بود و البته او رفتار درست و خوبی هم با اهالی ساختمان نداشت و کارهایش باعث مزاحمت برای همسایه‌ها می‌شد. من و همسرم از رفتار او ناراحت بودیم، به همین دلیل اختلاف ما بیشتر شد. ما سر همین موضوع چند باری با هم درگیری و مشاجره لفظی داشتیم، اما هیچ یک از درگیری‌های ما به زد و خورد نمی‌رسید و با میانجیگری‌های همسایه‌ها پایان می‌یافت.»
 مشروب‌خواری 
وی ادامه داد: «اختلاف‌های ما ادامه داشت و ما با هم رابطه خوبی نداشتیم تا اینکه ساعتی قبل میهمان او در درگیری ما، میهمان مرا به قتل رساند. چند ساعت قبل مقتول و یکی از بستگانم شام میهمان ما بودند. من به خانه مادرم که در همین نزدیکی است رفتم تا برای شام ترشی بیاورم. وقتی به خانه برگشتم دیدم همسایه روبه‌رویی به نام ایرج همراه مردی که میهمان او بود جلوی در ورودی با هم مشروب می‌خوردند. آن‌ها مست بودند که به آن‌ها اعتراض کردم و به او گفتم در این ساختمان زن و بچه زندگی می‌کنند و جای مشروب خوردن و مست کردن نیست. او و میهمانش به حرف‌هایم توجهی نکردند و مشاجره لفظی ما شروع شد که او به من فحاشی کرد و گفت خانه خودش است و به کسی ربطی ندارد. مشاجره ما بالا گرفت و صدایمان بلند شد که همسرم متوجه ما شد و از خانه بیرون آمد و با آن‌ها مشاجره کرد. همسرم به آن‌ها اعتراض کرد و از آن‌ها خواست بساط‌شان را جمع کنند و به خانه‌شان بروند، اما آن‌ها کوتاه نمی‌آمدند. ما با هم یقه به یقه شدیم و درگیر بالا گرفت که دوستم از خانه بیرون آمد و خواست بین ما میانجیگری کند. وقتی او وارد درگیری شد ناگهان میهمان ایرج با چاقو به ما حمله کرد و چند ضربه به میهمان من زد. هاشم خونین روی زمین افتاد و ما هم با داد و فریاد درخواست کمک کردیم و ایرج و قاتل هم با دیدن این صحنه از محل فرار کردند. پس از این تلاش کردیم هاشم را برای درمان به بیمارستان برسانیم و از اورژانس درخواست کمک کردیم، اما دوستم فوت کرد.»
همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران دوست مقتول را که در درگیری حضور داشت بازداشت کردند. 
 مأموران در تلاشند قاتل فراری و همدستش را بازداشت و زوایای پنهان این حادثه را برملا کنند. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: