کد خبر: ۳۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
شفاآنلاين -شبکه راديویی سلامت، یکم مهر ماه در برنامه «صبح و زندگي» به بررسي موضوع «زنگ مدرسه» مي پردازد.

به گزارش شفاآنلاين، برنامه «صبح و زندگي» به تهیه کنندگی «سولماز عطایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب» کاري از گروه سلامت اجتماعي راديو سلامت است که روز سه شنبه یکم مهر ماه با حضور کارشناسان به اين سوال که «زنگ مدرسه یادآور چه چیزی در شما است؟» پاسخ مي دهد.
گفتنی است، برنامه «صبح و زندگي» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 7:10  به مدت 80 دقيقه از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش نشاط و آرامش مي شود.
بررسی راه های رسیدن به سلامت روان دانش آموزان
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت با موضوع «سلامت روان دانش آموزان» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
 برنامه «سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که با حضور روان شناسان به بحث و بررسي موضوع «سلامت روان دانش آموزان با خود کارآمدی» مي‌پردازد. این برنامه به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي چون نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
حسِ خوب مدرسه روی موج تندرستی
برنامه «حس خوب زندگی» سه شنبه یکم مهر ماه با موضوع «مدرسه» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه‌کنندگی «موسی نظری» و گویندگی «معصومه نوازنی» کاری از گروه سلامت معنوي و سبك زندگي سالم است که بصورت مجله‌اي شاد و با بخش هاي كوتاه و متنوع، به ارتقای سطح آگاهي مخاطبان نسبت به سبك زندگي سالم مي‌پردازد.
گفتنی است، «مهدی رستمی»، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:05 به مدت 80 دقیقه با موضوع «مدرسه» به این سوال که روز اول مدرسه برای شما یادآور چیست؟ پاسخ می دهد.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: